Vespa-Ciao.NL
:: Flevo tour *30-06-2013*

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Flevo tour *30-06-2013*

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 186)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Nice die rearview andree : -)

Het was weer een mooie tour zo te zien.

Zeebodem.
      Topic starter

@Gerarduz,
        Ze hebben Melissa goed gesmaakt ja,de ene helft gisteravond en vandaag heeft ze de rest opgegeten 😀
        Maar wel jammer hoor,jullie waren een half uur weg,we pakken wat uit de koelkast en zien je doosje aardbeien staan…

Ik heb hier alvast de foto,s.Ik heb plaats de link naar het album,want als ik ze weer allemaal in het topic zet loopt de hele pagina vast met inladen.
        Filmpjes gaan echt nog even duren ben ik bang..Ik heb er nu 1 in de upload staan op youtube en hoop deze straks nog te kunnen posten.
        Ik heb lopen klooien met movie maker en heb wat dingen door elkaar gehaald.Ik heb nu te weinig tijd om dat allemaal in orde te maken,want morgen en overmorgen zit ik voor werk in Antwerpen…

Maar ASAP zal ik zorgen dat ik het online krijg.

Hier dan vast de foto,s..

En hier de link naar het complete album.

Foto album Flevotour KLIK

robbert1992
        Donateur

Mooie Foto’s Evert :thumb

En ook leuke Filmpjes SpeedBuxy!!!

Was een leuke tour Ondanks paar dingen (Pech) maar evengoed,

ik zeg volgend jaar weer :bier

Zeebodem.
          Topic starter

Thanks.!

Hier mijn deel 1 🙂

speedbuxy
            Bijdrager

@Edjuh
              En dat allemaal nog steeds met de oude slet:lol
              Kan je zien dat Canon wel een goed merk is:thumb

@Zeebodem
              Doe maar rustig aan, want denk dat ik voor vele kan spreken dat het een week na tijd ook nog steeds genieten is om verse beelden te zien:thumb
              Deel 1 was sowieso alweer nice:thumb

Hier mijn laatste deel en shortcuts.

W-Y
              Bijdrager

Super! Al die filmpjes en foto’s! Lekker weer, goede bbq wat wil je nog meer 🙂
                Dat het origineel ciao blokje stuk is gegaan (2x) was stom pech. Nu is er wel een goede reden om daar een betere cilinder onder te gooien aangezien de snelheid ook wel omhoog mag! 🙂

@Frank nog bedankt voor het duwen van de ciao de laatste paar km, zo snel heeft dat ding nog nooit gelopen haha! :thumb

Frank80cc
                Donateur

Geen probleem man 😉

Rizla
                  Donateur

mooie filmpjes. Heb erg genoten van deze tour en dat smaakt naar meer.

Waarom?

Het tempo had van mij iets hoger gemogen maar met de geweldige opkomst en mooie weer erbij was het een zeer geslaagde dag:thumb. De Citta heb ik mooi kunnen inrijden en liep eind van de dag weer als vanouds:).

@Zeebodem,
                      Bedankt en hopelijk volgend jaar weer:thumb

Crullie
                      Donateur

speedbuxy :

Een hoop mensen maken foto,s volgens mij voor eigen gebruik of just for fun:lol
                        Want je ziet wel altijd een hoop mensen foto,s maken tijdens toertjes, maar je ziet er later altijd maar een paar van terug:?

Dan hier even een paar foto’s van onze paradijs vogel en zijn camera 😉

Dat is nog eens een DUIM :thumb

En natuurlijk een shot van het Citta Dreetje vehicle :lol

Gerarduz op een slim licht krukje dat zo in de rugzak past en natuurlijk weer dat witte pak die alleen met een zonnebril te banaderen was met de eeuwige blunt in de handen.

Op de terug weg bijna thuis even de dag gevangen van de Vespa.

Verder heb ik foto’s van de zelfde stop plaatsen die anderen al gepost hebben :thumb

TICKLING BARN

mike1979
                        Bijdrager

Dit was erg leuk om op de videobeelden mee te beleven 🙂

Kreeg nostalgische gevoelen toen jullie vanuit Boswijk richting de Rietlanden reden (de lelystatters begrijpen dit)

Zeebodem je hebt een mooie tour opgezet, dit is iets wat ik als ex inwoner volgend jaar zeker niet wil missen

speedbuxy
                          Bijdrager

Crullie :

Das een goed geslaagde foto:thumb
                            (je hebt zelfs m,n bodyguard erbij op gekregen:lol)

Frank80cc
                            Donateur

Dont touch him or i kill you !!!

seann
                              Donateur

ligt het nou aan mij of zien ik een stil staand 10 spaaksvoorwiel bij speedbuxy’s deel 4 filmpje wanneer ze de eerste bocht nemen haha ziet er heel raar uit.

wou dat ik de toer mee kon rijden maar we zaten met vervoers-problemen als er weer een mooi tourtje opduikt doe ik zeker weer mee!

Zeebodem.
                                Topic starter

@Mike1979,
                                  Ik weet precies wat je bedoeld hahaha ;)Maar aan 1979 te zien ben je even oud als ik en nu je het over nostalgisch hebt zal de naam “Crime Jim” je ook niet onbekend in de oren klinken haha 😉
                                  Je bent volgend jaar natuurlijk van harte welkom :thumb

Ik heb 2 filmpjes klaar..de laatse staat nog in de upload.

Deel 2 & 3.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 186)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.