Vespa-Ciao.NL
:: Flevo tour *30-06-2013*

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Flevo tour *30-06-2013*

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 186)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Lekker tourtje gehad! Alles wat top geregeld. BBQ was zeer geslaagd, hierbij dank aan de heer/mevrouw en de hond des huizes:thumb

Mijn topsnelheid viel een beetje tegen.. 91km/h GPS, maar het scheelde mij wel een maaltijd gebakken schoen. Toch nog even spelen met de rollers om zo wat topsnelheid te winnen. Wil minimaal 95 GPS halen:!

Rizla
      Donateur

Nou net weer terug en ik heb het superleuk gehad. Ik had er wel op gerekend dat ik vast pech kreeg maar dat gebeurde gelukkig niet. Nou ja 1 pech geval dan dat ik me tas weer op een bankje achter gelaten had:P en ik ben trouwens ook goed verbrand door de zon. Dat ik had ik echt niet verwacht. Jullie vast ook niet?
        Dit was mijn eerste tourtje en zeker voor herhaling vatbaar en hoop er ook bij te zijn bij de limbo tour. Dit moet ik nog wel overleggen met me vriendin aangezien we dan ook alle bij vakantie hebben.

De BBQ was super geregeld en ze stonden al aan toen we kwamen:thumb. Dus vlees er op en eten maar. Bedankt voor de gastvrijheid, helemaal toppie:D

Iedereen bedankt voor de gezelligheid.

Crullie
        Donateur

Dit was zeker een gezellig tourtje, het weer was zonnig, ciaotje loopt heerlijk, veel van Lelystad en omgeving gezien, gastvrijheid bij BBQ-Evert was Super en op de terugweg een voldaan gevoel van een fijne dag.

Geslaagd dus :thumb

TICKLING BARN

speedbuxy
          Bijdrager

Is zeker weer gelaagd en op wat bekende gezichten na zou ik haast zeggen van ouds goed, want was weer eens een leuk grote groep:thumb
            Evert Melissa en Marco weer bedankt voor de goed verzorgde dag:thumb en ik zeg nu alvast op naar de Flevo 2014:thumb

Hier een handje vol foto,s.
            Even tanken.

Even sleutelen.

Even Eten.

En dan nog maar eens tanken om het af te leren:lol

Filmpje Deel 1

Gerarduz
            Donateur

Was gezellig tourtje , Evert en Melissa bedankt voor de gastvrijheid en ik hoop dat de aardbeien smaken die ik vergeten was;)

Bluevespa
              Bijdrager

Ik had de tour graag mee willen rijden, Maar mijn blok is al een tijdje overleden, Ondanks dat. Heb ik jullie toch nog even gespot bij de gulf. Op de eerste 2 foto’s is een groene volvo te zien. Ik was de bijrijder daarvan. En wil toch even aangeven dat het er gezellig uit zag!! en ik er wellicht de volgende keer wel bij ben

lupomob
                Bijdrager

Ik moest helaas ook weken maar spotte julkie ook nog even op het dijkje naar het strandje toe

VespaAvanti
                  Donateur

Ziet er zeer geslaagd uit!
                    Ik heb echt wat gemist 🙁
                    De brommer stond hier wel klaar maar er waren teveel dingen bijgekomen (een verjaardag en nog wat gedoe) waardoor ik toch moest besluiten af te haken voor deze, mag ook wel een keer denk ik, laatste keer dat ik niet op een tourtje was is alweer een hele tijd terug voor zover ik weet:lol
                    Voordeel van dat ik niet mee was is dat ik heeeeeel cheap via marktplaats een auto heb kunnen kopen, die had ik anders ook misgelopen want het was bellen en halen anders was ik te laat.

Over 2 weken de LimboTour, hopen dat dat ook zo’n mooie hapening word al heb ik daar wel een goed gevoel over:thumb

Wilk1985
                    Moderator

Was een mooie rit Met een paar leuke volgas stukjes ertussen!

Geweldig touren met zon grote groep, dat we af en toe wat stilstonden om te sleutelen mocht de pret bij mij in ieder geval niet drukken. Heb een hoop mensen gesproken die ik nog niet kende en dat was ook erg leuk, van elkaar leer je!

BBQ was goed geregeld, ik had wel trek ook haha.

Heb nog een paar foto’s

Grote groep, mooie verzamelplaats ook met ruim genoeg ruimte.

Hier konden de brommers even op adem komen na een lekker stuk wind mee.

De tourbuffels bij elkaar!

Ik ben alweer aan het inpakken voor de limbotour!

moessie
                      Bijdrager

wanneer komen de andere foto’s en filmpjes erop dan?
                        ben ik wel erg benieuwd naar:D

Zeebodem.
                        Topic starter

Mooi dat iedereen het zo goed naar de zin heeft gehad :thumb
                          Ikzelf vondt het ook een leuke groep en leuke rit.

Ik had gisteravond echt geen puf meer om alle foto’s en filmpjes up te loaden…
                          Als ik klaar ben met werken zal ik ze even online zetten.

@Speedbuxy,
                          Valt niets tegen zo heh..leuk man om het ook eens vanuit een ander perspectief te zien :thumb

Martino
                          Moderator

Ja mooi ritje geweest, alhoewel het wat traag op gang kwam. Eenmaal uit Lelystad werden er tenminste wat kilometers gemaakt. Bij terugkomst natuurlijk de goed geregelde BBQ waar we direct konden aanschuiven. Evert en Melissa idd bedankt. Jullie wonen daar ook mooi zo met die tuin. Daar zal kleine Evert zich vast wel kunnen vermaken. :thumb

Ook een aantal mensen gesproken die ik nog niet eerder had gezien tijdens meetings of toertjes en hier zaten ook mooie brommers tussen. Tijdens de toer een aantal pechgevalletjes gehad helaas en zelfs 1 uitvaller. Toch mocht dit de pret voor mij niet drukken. Het weer was lekker, stukje Oostvaarders plassen, fantastisch toeren daar. Enige smetje ik ben verbrand en zo rood als een kreeft. =)

moessie
                            Bijdrager

ga van de week eerst maar eens me achteras goed aandraaien van mijn citta.
                              toertje was net optijd afgelopen achterwiel vloog er bijna af:P
                              verder leuk ff getoerd ga zeker vaker aan meedoen.

speedbuxy
                              Bijdrager

VespaAvanti :
                                (een verjaardag en nog wat gedoe)

Die reden heeft Hans al patent op:pest:D
                                Maar zonder gekheid je hebt wel een topper laten schieten hoor, want was echt weer eens vanouds druk en gezellig:thumb

@Moessie
                                Een hoop mensen maken foto,s volgens mij voor eigen gebruik of just for fun:lol
                                Want je ziet wel altijd een hoop mensen foto,s maken tijdens toertjes, maar je ziet er later altijd maar een paar van terug:?

Maar goed dit filmpje maakt vast weer een hoop goed;)

Deel 3

@Zeebodem
                                Het valt mij zeker niet tegen en deze vieuw is wel voor herhaling vatbaar:thumb
                                M,n schermpje van de cam doet het trouwens ook alweer het knopje disp. was in gedruk en dan gaat de vieuw over naar dat oudewetse vierkante kijk gat.
                                Vreemd genoeg heeft ie het nu alleen wel in z,n geheugen op geslagen want iedere keer als ik nu op start moet ik eerst dat knopje in drukken om weer beeld op m,n schermpje te krijgen.
                                (m,n rug weet dat ding dus nog beter te bedienen dan ik zelf:D)
                                Maar kijk uit naar jou beelden en plaatsies:thumb

moessie
                                Bijdrager

maakt zeker een hoop goed haha:thumb

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 186)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.