:: Flevo tour *30-06-2013*
-
RizlaDonateur
Benzine stroom gewoon langs de vlotter naald. Niet eens via de sproeier klopt dit wel?
GuidoDonateur
Aii dat is minder Rizla, maar het klinkt in ieder geval als iets kleins.
Kom morgen wel gewoon mee want er hebben mensen op jou gerekend, ’t komt allemaal wel goed. Zo niet heb ik hier anders nog wel een blokje liggen die je voor dit tourtje even mag lenen
Brommert van Rizla loopt weer 
Ben ff snel bij hem langs geweest, vario bleef vast staan dus ander klokkie en pully erop en gassen maar weer.
W-YBijdrager
Jeuj ik kom met Speedbuxy mee 🙂 Oant moarn!!
RizlaDonateur
Mijn brom loopt weer dankzij crullie. Ben nou nog ff op stap tot 2. Dan lekker vroeg opstaan voor de tour. Dat geeft me extra energie.
Voor de groningers morgen 9:30 verzamelen op kardinge
Crullie :
Ben ff snel bij hem langs geweest,
That,s the spirit Crullie
W-Y
Technisch gezien kom ik met jou mee:lol
Weinig tijd en zin gehad om nog te sleutelen. De poging om de SE netjes in elkaar te zetten is door een afgebroken boutje ook niet geslaagd. Voor morgen pak ik dus gewoon de Harz brommert.
@ W-Y mooi dat je het nog hebt kunnen regelen met Buxy. Gaan we jou SB morgen ook eens zien. 
BillyDonateur
morgen ben.ik er niet bij door een samenloop van omstandigheden
baal er enorm van
ik ben onderweg
GuidoDonateur
Onderweg naar de sportschool, tot straks dames 🙂
Wij vertrekken om 11uur hier vandaan. See you soon!
Zo weer lekker thuis, was ondanks wat kleine stopjes verder geslaagde toer heerlijk weer gehad. Blijf wel van mening dat minimale snelheid lekker op 65 moet zijn… 50 is leuk maar dan rij je hele tour vol gas!
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.