Vespa-Ciao.NL
:: Flevo tour *04-07-2010*

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Flevo tour *04-07-2010*

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 127)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Hier mijn eerste 2delen:thumb
      Deel 1

(ik zeg bij die rondtonde trouwens ”ja zeker” omdat die vent in die zwarte auto van links in 1x vet gas geeft terwijl ik net de rondtonde oprij:con)

Deel2

Vanaf 2:34 hebben rijd er links op lens nog iemand anders mee:thumb
      En bij 7:16 loopt er zelfs wat over de lens:D

Volgende delen komen soon:thumb

@Evert
      Das ook erg leuk materiaal wat je daar gefilmd en gefotograveerd hebt:thumb
      Zie ik mezelf tenmiste ook af en toe;)

FonS
      Bijdrager

Zeebodem FM :
        en jammer dat je niet mee kon florian.een citta past dus toch niet in een golfje…
        volgende keer beter.

Magisch Golfje dan 😕 Als ik met gemak twee Super Bravo’s tegelijk in een Golf 3 krijg, moet je ook een kleine, eenzame Citta in eenderwelk model Golf krijgen…
        Toertje ziet er leuk uit, in ieder geval lekker zonnig 8)

Zeebodem.
        Bijdrager

@Speedbuxy,

ja goed he:Pjouw filmpjes zijn btw ook weer super:thumb

@Fons,
          😕 hij kreeg hem er niet in zei hij.en het was de auto van zijn moeder(golf 3).
          ik geloof ook dat er aardig was brandstof gelekt was in de auto:P
          ik heb de foto,s van de bravo,s in je auto wel gezien inderdaad;)

en die mede passagiers ja:D
          het stierf er daar trouwens van.ondanks dat ik bril dragend ben,had ik 3x zo,n klein ettertje in`t oog…

Strikert
          Topic starter

Mooie foto’s en filmpjes=)

Frank80cc
            Donateur

hey,

Ziet er weer allemaal goed uit, jammer dat ik moest werken.

VeldMuijz
              Bijdrager

Leuk ritje idd. Alleen jammer dat dat beunblokkie niet zo hard ging 😛 met poulie 95. Maar was niet de langzaamste iig.
                Binnenkort de 80 eronder en dan knallen.

en die mede passagiers ja
                het stierf er daar trouwens van.ondanks dat ik bril dragend ben,had ik 3x zo,n klein ettertje in`t oog…
                Fail! Ik had geen bril op en ik heb er maar 1 keer een in me oog gehad, maarjah jij ging harder dus krijg jij ze natuurlijk sneller ook in je oog 😛

Maar dat mijn voorremplaat brak en me voorvork krom ging was toch wel het spannendste van het ritje 😛

Zeebodem.
                Bijdrager

zekersss jammer frank,het was bijna een thuis wedstrijd;)
                  al gelukt met de malo vertanding?

@veldmuijz,
                  realy realy broken ja.
                  en spannend is dat zeker ja…..

speedbuxy
                  Bijdrager

Deel 3:thumb

Deel 4 en shortcuts deel komt eraan:thumb
                    Ik heb een nog wat betere manier gevonden om ze te editen waardoor de size wat kleiner blijft.
                    1 deel is nu rond de 250mb ipv 1gig.
                    Dus het kost nu nog maar een 40 a 50min uploaden ipv 200min.
                    (kwaliteit is wel ietsje minder dus meteen een vraag of dat als erg ervaren word?)

Zeebodem.
                    Bijdrager

helemaal super andree:thumb
                      mooi dat je een betere manier hebt gevonden.ik vindt het nog steeds een plezier om naar te kijken.

:thumb kwaliteitje hoor!
                      niks mis mee.

Frank80cc
                      Donateur

vandaag op de post morgen in huis ook me nieuwe polini 80cc :d

Florian
                        Moderator

Ja het past makkelijk, ik had toen mijn citta ook opgehaald en in de golf 3 getransporteerd. alleen daarvan was de voorvork eruit, we hadden hem erin toen kwamen we erachter dat mijn broertje geen plaats meer had in de auto. we dachten die blijft dan maar thuis. toen dacht ik wat stinkt het hier. GVD minstens 1,5 liter in de auto gelekt.

dus het werd hem gewoon echt niet meer.

VeldMuijz
                          Bijdrager

Zal ze leuk hebben gevonden of niet dan? 😛
                            BTW André leuke filmpies, zie me zelf ook nog voorbij knetteren 😛 ziet er echt niet uit 😀

VespaAvanti
                            Donateur

Was weer een zeer geslaagde tour:thumb
                              Echt mooi dat je er met EvoEngine bij was Evert, MOPMOP!:D
                              Zeer mooi filmmateriaal en filmpjes ook weer allemaal, het wordt tijd voor een verzamel DVD per tour!

Het lange weekendje weg van Jordy en mij is ook goed verlopen met een wat minder eind, ff een korte opsomming:

Heenweg: paar keer vuile carburateur, thats it.
                              Terplekke: Prima vertoeven in een redelijk grote caravan, Rico (Strikert) is ook nog een paar keer langs geweest dus was gezellig.
                              Terugweg: ging goed, totdat Jordy en ik een woordewisseling kregen om een tas.
                              We haddeb allebij evenveel troep op onze Citta gebonden, alleen zaten we nog met een losse tas voor het gereedschap die we allebij de helft van de reis op onze rug zouden doen.
                              10 km voor Jordy aan de beurt was vond meneer het ineens niet meer zo’n goed idee en vond dat ik hem dan maar alleen bij me moest houden (vond het appart want op de heenweg hebben we elke keer prima geruild)
                              Naja, woordewisseling liep op tot ruzie door het een en ander waardoor ik op een gegeven moment riep, naja, als je er zo opver denkt heb je een probleem straks want ik ben de enige met navigatie.
                              Meneer heeft dit helaas wat te serieus genomen want op een gegeven moment (bij de brug over de Waal) gebeurde het volgende:

Ik zal rechts af, maar rijdt iets te ver door want moest gelijk weer links (richting de brug op)
                              Ik kijk achter me, zie Jordy (100 meter achter me) kijk op me TOMTOM, draai me om om de juiste weg te nemen, weg Jordy!!!:|:con
                              Anderhalf uur gezocht en gebeld en gedaan, nergens te bekennen.
                              Meneer had natuurlijk z’n mobiel ook weer leeg dus was niet te bereiken.
                              na 2 uur wachten belde me me moeder me op, hij zat in Nijmegen (bijna 25 km van de plaats waar ik um kwijtraakte)
                              Meneer dacht dua maar links af te slaan waar ik rechts was gegaan, was een pure gok van hem omdat hjij dacht dat ik um dus in de steekl had gelaten:con
                              Beetje appart dat hij dat ook nog echt gelooft en dan maarliefst 25 km de foute kant op reed.
                              Maargoed, om een lang verhaal kort te maken, me pa heeft ons allebij opgehaald (hij werkt op 30 km van de plaats waar ik stond en hij was net afgewerkt toen hij het hoorde)
                              Ben nu weer thuis, lekker ruzie met Jordy:P

Zeebodem.
                              Bijdrager

mooi dat jullie weer thuis zijn stephan.de toer was inderdaad erg leuk,en misschien is een dvd nog heel niet zo,n gek idee;)
                                ik heb vanavond ook met de vrouw op de bank alle filmpjes nog eens bekeken.erg leuk:thumb

wel een domper van die ruzie met jordy:(:(
                                zal heus wel weer goed komen toch/:?

VespaAvanti
                                Donateur

Ja zal wel goed komen, over 3 maanden ofzo, heb het echt ff gezien met die kerel.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.