Vespa-Ciao.NL
:: Flevo tour *04-07-2010*

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Flevo tour *04-07-2010*

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 127)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Haal het ovb maar achter mijn naam weg ik ben er morgen bij:thumb
      M,n broer vond het geen straf om even de beentjes gaan strekken in adam dus kom weer mooi uit:thumb
      Tot morgen folks:thumb

Florian
      Moderator

ik ben er helemaal klaar voor:thumb
        Vertrek morgen om 9 uur uit Heerenveen, dan denk ik om een uur of 10 bij Evert te zijn, en dan de citta’s op de aanhanger en gaan met die banaan;)

Echt diepe respect voor Stephan en Orangeciao (Jordy toch?))

speedbuxy
        Bijdrager

Citta_Florian :
          ik ben er helemaal klaar voor:thumb
          Vertrek morgen om 9 uur uit Heerenveen, dan denk ik om een uur of 10 bij Evert te zijn, en dan de citta’s op de aanhanger en gaan met die banaan;)

Echt diepe respect voor Stephan en Orangeciao (Jordy toch?))

Dan heb jij dus ook nog wel een leuk ritje voor de boeg:thumb
          (en is idd jordy)

Florian
          Moderator

ik gooi de citta bij mijn moeder in de auto hoor:P

Tot morgen iedereen:thumb

Zeebodem.
            Bijdrager

ik ben er ook klaar voor.
              heb vandaag jammer genoeg niet veel tijd gehad om met de citta bezig te zijn.ik ben er morgen met het evo blokje.
              ik heb vandaag nog mijn kromme proma cc opgehaald bij mijn broertje om het blokje daar op af te stellen.
              spuit aardig nu het blokje ,alleen nog steeds niet helemaal je van het…maar aangezien het toch niet zo,n hele rappe rit wordt is dat geen probleem.
              en misschien kunnen de kenner eer dan meteen even een blik op werpen?
              misschien neem ik voor just in case de speedengine mee als reserve.

trouwens ook stephan nog telefonisch gesproken.
              de beide heren zaten prima op de camping,en hebben de rit zonder noemswaardige dingen bijna volbracht;)

@florian,
              als je dus wilt kunnen we morgen de polini SP wel even onder jouw brommer hangen?
              die proma was echt zo krom als een hoepel,moest aardig wat aan verbogen worden:Sdemper is nog steeds krom,maar ik denk laat ik maar ophouden,voordat de boel knikt;)

zie hier:P:P

tot morgen iedereen!

Tonni
              Moderator

Het wordt wsch toch de oranje Ciao, heb het stuur enzo even wat bijgebogen. Ik had hem nog geen blik weer waardig gekeurd:boos maar de schade valt enorm mee.:bier Hij rijdt verder ook wel ok.
                Met mn snorretje kan ik tenminste ook gewoon over de fietspaden knorren.:D

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                Bijdrager

En is met het weer van morgen ook veel relaxer8):thumb
                  Ik ben er morgen rond 11en wel:thumb

Strikert
                  Topic starter

Was weer geslaagde tour als zeg ik het zelf zonder niet al te veel problemen8)

Florian
                    Moderator

Jammer dat ik er niet bijwas jongens:S ik kreeg die citta met geen mogelijkheid in de auto van mijn moeder.
                      toen hadden we hem er eindelijk in toen lekte er allemaal benzine in de kofferbak, het pastte gewoon echt niet.

Ben benieuwd naar foto’s

speedbuxy
                      Bijdrager

Ja was zeker weer een geslaagd toertje erg mooie omgeving met veel groen en schelpen paadjes:thumb
                        En weer was weer master8)
                        Ik zal direct het eerste deel van de filmpjes in de upload zetten:thumb

@Citta_Florian
                        Das zuur dat ie niet paste:(

crossfreak
                        Bijdrager

pics en movie’s please :!

Florian
                          Moderator

Ik had Stephan nog gebeld voor jouw nummer Andree maar hij nam niet op, ik dacht misschien is er nog een plekje vrij bij jullie in de auto. maar ik kreeg 2x de voicemail voor..

des onn iet te min heb ik wel een leukedag gehad, eerst even bij bataviastad geweest, want ik ging ook nog even bij Evert langs daarna van lelystad naar Enkhuizen met die dijk (weet de naam niet) ik dacht ook misschien is het wel leuk om een keertje vanuit lelystad naar noord-holland te touren??

daarna op de bonnefooi naar het strand geweest.

Maar nu wil mijn stuur niet meer goed vast want die bouten daar zijn dol..|-) dus morgen nieuwe bouten halen 0.o

Zeebodem.
                            Bijdrager

was zeker geslaaagd:)
                              erg leuke rit,zonder veel pech,en lekker veel kilometers.we hebben een dikke 80 km afgelegd.

ik heb de filmpjes ook in de upload staan,foto,s doe ik zop even na het douchen.

speedbuxy
                              Bijdrager

Dat had niet meer gepast als m,n broer me brengt neemt die namelijk zijn fiets mee om in de omgeving te gaan fietsen.
                                En met een brom en fiets is de caddy meteen vol.
                                (fiets moet namelijk half schuin vanwege de hoogte)

Hier een paar pics

En na dat tonni dit ciaotje gefixst had vonden we dat ie nog wel wat meer upgrades mocht hebben:thumb

Deel 1 van de filmpjes duurt nog 99min.

Zeebodem.
                                Bijdrager

hahah,die takkebos ja:P:Pwat een giller ja,
                                  en jammer dat je niet mee kon florian.een citta past dus toch niet in een golfje…
                                  volgende keer beter.

ik heb een hartstikke leuke toer gehad jongens!niet al te veel pech,en lekker veel kilometers gereden…een dikke 80;)
                                  strikert die had een doorgebroken kabel van zijn cdi.deze zat gelukkig zo weer vast,en konden we weer verder.
                                  verder had jordy een vuiltje in de benzine toevoer,wat ook zo gefixt was gelukkig.
                                  en als laatste jeroen met een setje klapperende CP,s.
                                  deze werden ter plekke op het arendsoog van tonni afgesteld,en wederom konden we onze toer vervolgen.

ik heb deze toer gereden met het evoblok,en dat ging best goed eigenlijk.
                                  ik had wel de speedengine mee als reserve,maar deze kon in de tas blijven.de evo loopt nog niet zoals hij hoort,onderin prutteld hij wat,en bovenin op volgas stutterd hij ook.
                                  als ik daarin tegen het gas niet vol open trek,maar zeg maar 85%,dan trekt hij hem wel mooi door.
                                  nog wel het een en andere werk aan de winkel dus.

jongens hier wat fot,s en filmpjes,en tot de volgende keer maar weer;)

de kapotte draad van strikert

de verstopte benzine toevoer van jordy,

de klapperdende contactpunten van jeroen verholpen door de magic hands van Tonni;)

en hier de filmpjes van mijn kant.allemaal gefilmd met een hand aan het stuur dus…..:S

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.