Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Flevo tour *04-07-2010*
- Dit onderwerp bevat 126 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 8 maanden geleden door Zeebodem..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 juni 2010 om 10:59 #517698
speedbuxy :
Citta_Florian :
Maarten:gingen superindo en Speedbuxy nog wel dan?? dus dan ik er een plekje vrij, misschien dat ik dan met hun meerijden kan. want mijn moeder doet een beetje moeilijk..
Ik denk niet dat ik kom, ik heb WEER totaal geen remmen en ik blijf het lot niet tarten.
(plus rijd ook niet lekker als je geen remmen hebt)Ahhh shit, je met die snelheden van jouw wil je wel goede remmen hebben natuurlijk.
Ik hoop je alsnog te zien.Maar nu gaat superindo ook niet zeker??
30 juni 2010 om 11:36 #517700Citaatspeedbuxy :
CitaatCitta_Florian :
Maarten:gingen superindo en Speedbuxy nog wel dan?? dus dan ik er een plekje vrij, misschien dat ik dan met hun meerijden kan. want mijn moeder doet een beetje moeilijk..
Ik denk niet dat ik kom, ik heb WEER totaal geen remmen en ik blijf het lot niet tarten.
(plus rijd ook niet lekker als je geen remmen hebt)Ahhh shit, je met die snelheden van jouw wil je wel goede remmen hebben natuurlijk.
Ik hoop je alsnog te zien.Maar nu gaat superindo ook niet zeker??
Ik denk niet dat hij gaat omdat we de Caddy van speedbuxy zouden mee nemen. Nou hij ook weg valt lijkt het erop dat er geen noordelingen komen.
PS. Speedbuxy; Als je nu eens wist waar het bij jou aan ligt? Ik heb hier nog zo’n oud groen remblok liggen wat ik wel eens mee kan nemen. Dit zijn in mijn ervaring echt de beste die er zijn gemaakt. En anders werken die Adige gevallen toch ook wel naar behoren.
30 juni 2010 om 11:49 #517702Ja ik zou ook wel eens willen weten waar het aan ligt want zo erg als bij vespa heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Sterker nog ik heb in m,n hele brommertijd nog nooit zo vaak nieuwe remschoenen gekocht.
Maar als tobias wel graag wil toeren dan zal ik de spelbreker niet wezen
(hobbel er wel met 50 achteraan, met die snelheid stellen de remmen nog wel iets voor)Edit
Dit is het merk schoenen waar ik tot nog toe mee rijd.

30 juni 2010 om 14:20 #517704is toch wel gevaarlijk hoor speedbuxy, als iemand voorin remt moet je wel op tijd kunnen stoppen, anders is het zo zonde van de spatborden voorvorken en tere huidjes hier en daar…
Ik heb in middels het probleem gelokaliseerd. De bougie vonkjes waren op dus even nieuwe gehaald in de schuur :P. loop lekkerder nu ook. dus ik rol ook mee op een gestraald framepje in Almere
Edit: kom niet alleen btw.
30 juni 2010 om 14:28 #517705Veldmuijz goed nieuws man;) Speedbuxy gewoon lekker 50km is toch ook lekker cruiz?? zo snel ging ik ook met een Friesland-tour.
We zien het zondag allemaal wel, ik ben er iig bij:D30 juni 2010 om 14:47 #512947Maar hij trilt als een bezetenen, rijd nu met std blok 13/13 met mallossi filter @ 62, proma cc en poulie 95, poulie 80 zetten? is het dan weg?
30 juni 2010 om 14:51 #517706ik zou het echt niet weten:P ik zeg gewoon proberen xD
30 juni 2010 om 15:36 #517708@Strikert
Heb een cp blokje nodig,maar in iedergeval bedankt.@Florian
Joey (crossfreak) heeft ook niets.Maar denk dat ik me oude carter toch maar ga gebruiken,ondangs het gerboken ophang punt (maar er wel iets voor)
30 juni 2010 om 15:48 #517709Andree, jij moet hoe dan ook komen, anders is dit het eerste tourtje wat je dit jaar mist!
Lekker 50 achter de groep aan vind ik ook nog niet eens zo’n gek idee, ga je precies even snel als mij:P30 juni 2010 om 18:44 #517710@ speedbuxy
welke rem heb je nodig voor of achter ?
30 juni 2010 om 18:58 #517711ik ben op het moment druk bezig om hem in orde te krijgen voor zondag:D
tijdens de utrecht toer ging er het een en ander mis met het vario naaf deksel:Smorgen en vrijdag heb ik vrij genomen van het werk,dus dat komt wel goed;)@stephan en jordy:

echt stijl noem ik dat….165km…..30 juni 2010 om 19:05 #517712Met welke setup komt jordy trouwens 8) ?
30 juni 2010 om 19:59 #517694VespaAvanti :
Andree, jij moet hoe dan ook komen, anders is dit het eerste tourtje wat je dit jaar mist!
Lekker 50 achter de groep aan vind ik ook nog niet eens zo’n gek idee, ga je precies even snel als mij:Pdan zijn de 2 snelheidsduivels niet zo snel meer:P gewoon komen

Ja Stephan en Jordy echt klasse;)30 juni 2010 om 20:42 #517713Evert: Mooi dat het goed gaat komen met de Citta, stiekum hoop ik tochop die EvoEngine:D
Maargoed, als het niet lukt moet je je niet gaan overhaasten;)
Die afstand vind ik niet zo spannend trouwens, ben al drie keer naar Friesland gereden met een vriend en m’n broertje, dat deden we in één dag, incl een aanhangertje van 90 kg achter de brommer
Dus dit wordt een lekker stukje gassen zonder aanhangertje, denk dat we in een kleine 5 uurtjes wel in Almere zullen zijn8)Strikert: Hij leent de Citta van m’n broertje, setup is kickblok, vario, 50DR, 13:13 en Leo krul, is dezelfde setup als van m’n eigen citta, loopt rond de 50 GPS

Citta_Florian: Klopt kerel:P
Zonder helm rijdt ik niet harder dan 50, wat dat betreft heb ik dus nog wel wat verstand:P;)30 juni 2010 om 22:40 #517714VespaAvanti :
Zonder helm rijdt ik niet harder dan 50, wat dat betreft heb ik dus nog wel wat verstand:P;)Ik heb hier anders wel film bewijs van dat je dat wel doet:pest:D
Plus 2 jaar geleden vond je 50 voor iedere brom ook wel hard zat en kijk je nu;)
Dus ik geef het een jaartje max 2 en dan rijd je ook snor:D
En anders maaien evert en ik je binnenkort samen lekker met de wind door de haren voorbij8):D
Maar ik zal proberen erbij te zijn al is het alleen maar voor het filmen
@strikert
Remmen heb ik niet nodig die koop ik zelf al bij de fleet.
(fabriek draait haast op mij alleen:D)
Ik heb altijd gekloot met de velgen zelf, of ze zijn binnen no time versleten, of er komen dikke krassen in waardoor het haast niet meer remt.
(en maak iedere keer alles keurig schoon met remreiniger)
Maar ga me nu maar eens verdiepen in schijfremmen
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.