Vespa-Ciao.NL
:: Flevo tour *04-07-2010*

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Flevo tour *04-07-2010*

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 127)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

speedbuxy :

Citta_Florian :
      Maarten:

gingen superindo en Speedbuxy nog wel dan?? dus dan ik er een plekje vrij, misschien dat ik dan met hun meerijden kan. want mijn moeder doet een beetje moeilijk..

Ik denk niet dat ik kom, ik heb WEER totaal geen remmen en ik blijf het lot niet tarten.
      (plus rijd ook niet lekker als je geen remmen hebt)

Ahhh shit, je met die snelheden van jouw wil je wel goede remmen hebben natuurlijk.
      Ik hoop je alsnog te zien.

Maar nu gaat superindo ook niet zeker??

Martino
      Moderator

Citaatspeedbuxy :

CitaatCitta_Florian :
        Maarten:

gingen superindo en Speedbuxy nog wel dan?? dus dan ik er een plekje vrij, misschien dat ik dan met hun meerijden kan. want mijn moeder doet een beetje moeilijk..

Ik denk niet dat ik kom, ik heb WEER totaal geen remmen en ik blijf het lot niet tarten.
        (plus rijd ook niet lekker als je geen remmen hebt)

Ahhh shit, je met die snelheden van jouw wil je wel goede remmen hebben natuurlijk.
        Ik hoop je alsnog te zien.

Maar nu gaat superindo ook niet zeker??

Ik denk niet dat hij gaat omdat we de Caddy van speedbuxy zouden mee nemen. Nou hij ook weg valt lijkt het erop dat er geen noordelingen komen.

PS. Speedbuxy; Als je nu eens wist waar het bij jou aan ligt? Ik heb hier nog zo’n oud groen remblok liggen wat ik wel eens mee kan nemen. Dit zijn in mijn ervaring echt de beste die er zijn gemaakt. En anders werken die Adige gevallen toch ook wel naar behoren.

speedbuxy
        Bijdrager

Ja ik zou ook wel eens willen weten waar het aan ligt want zo erg als bij vespa heb ik nog niet eerder meegemaakt.
          Sterker nog ik heb in m,n hele brommertijd nog nooit zo vaak nieuwe remschoenen gekocht.
          Maar als tobias wel graag wil toeren dan zal ik de spelbreker niet wezen:thumb
          (hobbel er wel met 50 achteraan, met die snelheid stellen de remmen nog wel iets voor)

Edit
          Dit is het merk schoenen waar ik tot nog toe mee rijd.

VeldMuijz
          Bijdrager

is toch wel gevaarlijk hoor speedbuxy, als iemand voorin remt moet je wel op tijd kunnen stoppen, anders is het zo zonde van de spatborden voorvorken en tere huidjes hier en daar…

Ik heb in middels het probleem gelokaliseerd. De bougie vonkjes waren op dus even nieuwe gehaald in de schuur :P. loop lekkerder nu ook. dus ik rol ook mee op een gestraald framepje in Almere

Edit: kom niet alleen btw.

Florian
            Moderator

Veldmuijz goed nieuws man;) Speedbuxy gewoon lekker 50km is toch ook lekker cruiz?? zo snel ging ik ook met een Friesland-tour.
              We zien het zondag allemaal wel, ik ben er iig bij:D

VeldMuijz
              Bijdrager

Maar hij trilt als een bezetenen, rijd nu met std blok 13/13 met mallossi filter @ 62, proma cc en poulie 95, poulie 80 zetten? is het dan weg?

Florian
                Moderator

ik zou het echt niet weten:P ik zeg gewoon proberen xD

tm-racing
                  Bijdrager

@Strikert
                    Heb een cp blokje nodig,maar in iedergeval bedankt.

@Florian
                    Joey (crossfreak) heeft ook niets.

Maar denk dat ik me oude carter toch maar ga gebruiken,ondangs het gerboken ophang punt (maar er wel iets voor)

VespaAvanti
                    Donateur

Andree, jij moet hoe dan ook komen, anders is dit het eerste tourtje wat je dit jaar mist!
                      Lekker 50 achter de groep aan vind ik ook nog niet eens zo’n gek idee, ga je precies even snel als mij:P

Strikert
                      Topic starter

@ speedbuxy

welke rem heb je nodig voor of achter ?

Zeebodem.
                        Bijdrager

ik ben op het moment druk bezig om hem in orde te krijgen voor zondag:D
                          tijdens de utrecht toer ging er het een en ander mis met het vario naaf deksel:Smorgen en vrijdag heb ik vrij genomen van het werk,dus dat komt wel goed;)

@stephan en jordy:
                          :thumb:thumb:thumb
                          echt stijl noem ik dat….165km…..

Strikert
                          Topic starter

Met welke setup komt jordy trouwens 8) ?

Florian
                            Moderator

VespaAvanti :
                              Andree, jij moet hoe dan ook komen, anders is dit het eerste tourtje wat je dit jaar mist!
                              Lekker 50 achter de groep aan vind ik ook nog niet eens zo’n gek idee, ga je precies even snel als mij:P

dan zijn de 2 snelheidsduivels niet zo snel meer:P gewoon komen:thumb
                              Ja Stephan en Jordy echt klasse;)

VespaAvanti
                              Donateur

Evert: Mooi dat het goed gaat komen met de Citta, stiekum hoop ik tochop die EvoEngine:D
                                Maargoed, als het niet lukt moet je je niet gaan overhaasten;)
                                Die afstand vind ik niet zo spannend trouwens, ben al drie keer naar Friesland gereden met een vriend en m’n broertje, dat deden we in één dag, incl een aanhangertje van 90 kg achter de brommer:thumb
                                Dus dit wordt een lekker stukje gassen zonder aanhangertje, denk dat we in een kleine 5 uurtjes wel in Almere zullen zijn8)

Strikert: Hij leent de Citta van m’n broertje, setup is kickblok, vario, 50DR, 13:13 en Leo krul, is dezelfde setup als van m’n eigen citta, loopt rond de 50 GPS:thumb

Citta_Florian: Klopt kerel:P
                                Zonder helm rijdt ik niet harder dan 50, wat dat betreft heb ik dus nog wel wat verstand:P;)

speedbuxy
                                Bijdrager

VespaAvanti :
                                  Zonder helm rijdt ik niet harder dan 50, wat dat betreft heb ik dus nog wel wat verstand:P;)

Ik heb hier anders wel film bewijs van dat je dat wel doet:pest:D
                                  Plus 2 jaar geleden vond je 50 voor iedere brom ook wel hard zat en kijk je nu;)
                                  Dus ik geef het een jaartje max 2 en dan rijd je ook snor:D
                                  En anders maaien evert en ik je binnenkort samen lekker met de wind door de haren voorbij8):D
                                  Maar ik zal proberen erbij te zijn al is het alleen maar voor het filmen:thumb

@strikert
                                  Remmen heb ik niet nodig die koop ik zelf al bij de fleet.
                                  (fabriek draait haast op mij alleen:D)
                                  Ik heb altijd gekloot met de velgen zelf, of ze zijn binnen no time versleten, of er komen dikke krassen in waardoor het haast niet meer remt.
                                  (en maak iedere keer alles keurig schoon met remreiniger)
                                  Maar ga me nu maar eens verdiepen in schijfremmen:thumb

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.