Vespa-Ciao.NL
:: Flevo tour *04-07-2010*

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Flevo tour *04-07-2010*

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 127)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VeldMuijz
    Bijdrager

strikert, het is lastig te zeggen met zo veel ‘hit and run’ controles. maar het is en blijft leuk brommen en snorren in almere. Zolang je maar op blijft letten.

Ik kom sowieso mee heb een lopend blokje en een frame +kenteken.

speedbuxy
      Bijdrager

Martino :
        Ik twijfel nog steeds om mee te rijden en met welke brommer of setup in dat geval. In ieder geval is de druk en zin wel gegroeit na de utrecht-tour. 😀

Gewoon op je zwarte ciao en tobias even lief aankijken of je dat blauwe snorkenteken van hem mag lenen:thumb

Florian
        Moderator

VespaAvanti :
          Haha, dan denk je toch ff verkeerd Florian:P
          We gaan vooral in en om Almere touren, en geloof me, het stikt daar van de cops als je niet oplet:D

AAAHH Shit:P
          Agh gewoon goed opletten, want ik heb geen zin om een dikke prent aan mijn reet te krijgen:P

Strikert
          Topic starter

Op de dag zelf bel ik wel paar mensen op die dicht bij wonen waar se soms staan ,
            om te kijken of der controle staat. Denk zelf van niet op zondag ze staan er meer doordeweeks.

VeldMuijz
            Bijdrager

Ja klopt idd.
              Ik heb echt iets kut, hij reed lekker me blokkie maar houd in als ik vol gas rijd, dacht aan een te kleine sproeier, een maatje groter en reed heerlijk. sinds vanochtend ineens in houden :S. moet wel even weten wat dat is. iemand een tip/idee?

En voor mij word het trouwens ook druk :P, vrijdag avond na het werk uit elkaar de hele ciao, zaterdag ochtend stralen, dan lassen dan weer in elkaar en lopend voor zondag 😛

Strikert
              Topic starter

heb ook hetzelfde.. bij +- 65 houd in en gaat schokken.. probeer dese week ervan af te komen.
                was erger door dat me choke stang los was getrilt.
                Me boutje in me filter zat en die veer in het spalkje vast zat van de gas.

@VeldMuijz
                als je nog hulp nodig hebt 😛 ?

-RobinvS-
                Bijdrager

Almere is iets te ver voor mij, en ik heb zelf geen rijbewijs(auto) :thumb

VeldMuijz
                  Bijdrager

Als iemand een pen10 bromkruk mee kan nemen om te geven aan mij, dan geef ik geld aan jou dan zou dat echt chill zijn. PM me van te voren anders even 😉

Florian
                    Moderator

Kom op jongens we willen meer aanmeldingen hebben.

BTW: TM-Racing gaat niet mee

tm-racing
                      Bijdrager

🙁 baal er ook van.
                        Heb net nog pm van leon gehad,en hij wil dat ik ga betalen voor een carter die hij nog heeft (niet dus).
                        Ben vanavond druk bezig geweest met nieuwe DMP krukas (slechte afwerking) om die dus knap te maken,en is gelukt.
                        Die ligt nu te krimpen in de vriezer om morgen me lagers er op te zetten.
                        Maar wil hem het lieft niet in me oude (huidige) carter stoppen,vanwegen het gebroken achterste ophang punt.
                        Ben dus nog in afwachting van leon,anders moet ik haastig op zoek naar een ander.
                        De westfriesland-toer komt ook dichterbij.
                        Hou jullie op de hoogte of het lukt om op deze toer te verschijnen:?;)

Martino
                        Moderator

Je kan mij van de misschien lijst af halen. Ik heb inmiddels andere plannen die zondag. Dus hoef niet meer te twijfelen.
                          Trouwens volgens mij komt Javad ook niet. In ieder geval dat begreep ik, maar hij staat nog wel in de lijst.

Strikert
                          Topic starter

Wel zonde man 🙁
                            Laat me weten als je 100% weet wat het wordt

@tm-racing

wat voor carter heb je nodig dan ? ik heb hier nog een elekrische liggen e.v.t

Florian
                            Moderator

Maarten:

gingen superindo en Speedbuxy nog wel dan?? dus dan ik er een plekje vrij, misschien dat ik dan met hun meerijden kan. want mijn moeder doet een beetje moeilijk..

EDIT: Echt jammer Dennis, heeft crossfreak niet een setje liggen??

VespaAvanti
                              Donateur

-RobinvS- :
                                Almere is iets te ver voor mij, en ik heb zelf geen rijbewijs(auto) :thumb

Watje!:P
                                Het is maar 65 km hoor!
                                Ik rijdt ook vanuit hier naar Almere op de Citta, dat is 165 km dus wel een stukkie verder;)
                                Ik vertrek de zaterdagochtend al samen met Jordy, dan lekker in een huisje op de camping en anders in het Appolo Hotel, zondag touren, maandag weer terug naar huis cruisen8)
                                Wordt weer een lekker weekendje:thumb

speedbuxy
                                Bijdrager

Citta_Florian :
                                  Maarten:

gingen superindo en Speedbuxy nog wel dan?? dus dan ik er een plekje vrij, misschien dat ik dan met hun meerijden kan. want mijn moeder doet een beetje moeilijk..

Ik denk niet dat ik kom, ik heb WEER totaal geen remmen en ik blijf het lot niet tarten.
                                  (plus rijd ook niet lekker als je geen remmen hebt)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.