:: Flevo pinkster Tour. *27-05-12*
-
Die agent moeten ze idd vangen en opzetten want zulke exemplaren lopen er maar weinig rond:lol
Ook mooi film werk weer evert was weer nice om te bekijken
Ondanks dat er wat dubbel film werk bij zit hebben we elkaar daarin tegen wel goed aangevuld, want ik heb best wel een hoop buiten uit gefilmd en jij meer in de stads grens zelf.
@edo
De tank dan maar gauw eens lassen, want was zeker leuk geweest je weer eens te zien en spreken
Hier deel 2
Thnx Andree 🙂
Jouw footage is ook weer erg leuk om te bekijken.Had je ook dat laatste stukje door het centrum nog gefilmd?
Jazeker en had deze gisteren ook al geupload, ik was alleen vergeten hem iets in te korten en reden we dus door tot aan jou achter deur.
En dat leek me wat teveel van het goede dus heb die eerst weer verwijderd en wat ingekort.
Maar deze staat nu weer in de upload
Zo te zien heb ik een geslaagd tourtje gemist!
Mooie route aan het filmmateriaal te zien en een heerlijke BBQ achteraf zie ik wel8)
Vanwege de pech moet hij gewoon maar eens over, dan ben ik er ook bij
VespaAvanti :
Zo te zien heb ik een geslaagd tourtje gemist!
Dat heb je zeker, maar daarnaast misten wij jullie ook wel.
Maargoed deze gaat vast nog wel eens over want ik begreep dat we de echt mooie stukken niet eens gehaald hebben.
Maar hier het beloofde deel 3
(best wel grappig want we starten in het bos en eindigen in mid centrum)
& Deel 4
& Deel 5
& Deel 6
Schitterende filmpjes Andree!
Beter dat je die ene even hebt ingekort,niet iedereen hoeft te weten waar dat pareltje gestalt staat 😀 😉
Wat ook grappig is….in deel 5 als we de brug oprijden en Tonni rijd rechtdoor….hahahah…dan hoor je jouw lachen,en in mijn filmpje heb ik ook dat stukje,en hoor je mij ook erom lachen.Volgens mij hebben we gewoon allemaal even zitten lachen hihihi.
klopt iedereen moest lachuuuh.. domme Tonni :pest
na lang lang zoeken eindelijk het probleem gevonden dat ie zo klote reed.. scheur in het frame:boos
Net een oldtimer tour in fast forward…:D
Mooi verslag !
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.