Vespa-Ciao.NL
:: Flevo pinkster Tour. *27-05-12*

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Flevo pinkster Tour. *27-05-12*

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 99)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frank80cc
    Donateur

Zo ben weer thuis.. was weinig rijden tour, maar wel erg genoten van het heerlijke weer en de dames 😉

Waarom?

Zo… en we zijn weer thuis. Een dag vol pechgevallen waardoor we niet de route hebben gereden zoals gepland maar desondanks was het weer een geslaagd dagje8) Heerlijk weer en na de tour nog even gezellig wezen bbqen bij Evert thuis:thumb Omdat m’n Citta wat rommelig liep bij de Limbo tour heb ik hier nog het één en ander aan afgesteld van de week en liep nu weer supper, tot drie keer toe 101km gehaald en één keer 104km:) Kijk uit naar het filmmateriaal:thumb

speedbuxy
        Bijdrager

Ik ben ook weer thuis:thumb
          Pech was idd wat jammer, maar door het mooie weer heb ik me hier niet echt aan gestoord.
          Ook de bqq achteraf was echt even aangenaam na zitten:thumb
          En dat we de mooie stukken in de route gemist hebben is een mooie reden voor een revance;):thumb

Hier voorvast wat pics.
          Frank in actie.

Toen na een stukje rijden kreeg bas een beste warm naaier.
          Dit leek nog niet echt erg.

Maar dit was een stuk minder mooi:'(

Maar naar wat poetsen zie je er niks meer van.
          (+ voor de creco:thumb)

Zuigertje was zo on the spot met matige gereedschap echt niet te redden dus heeft frank naar huis gebeld waarop z,n vader een dr evo zuigertje langs heeft gebracht:thumb
          Was wel een sloot met werk maar toen reed het wel weer:thumb

Hier bas nog midden in het sleutel proces

En hier zaten we al nice te bqq:thumb

En voor de schip liefhebbers.

Tonni
          Moderator

Ik ben ook weer thuis.
            Het was weer een fijn toertje, met heerlijk weer erbij.
            Lekker nog ff BBQ gedaan, was goed geregeld :thumb

Jammer idd van de verplichte pauzes maar (sh)it happens..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Strikert
            Bijdrager

Naa wat een weg terug .. 25km met 30 naar huis toe echt drama.
              Ondanks goede rit!

Martino
              Moderator

Wie is toch die gast met al dat haar voorover gebukt over die Ciao van Frank?

Zonde dat er wat veel pech was, wat je van dit groepje rijders ook niet direct zal verwachten. Toch lijkt het mede door dit weer en bbq een prima dagje geweest te zijn. Het is dat ik dit weekend wat anders te doen heb gehad was hier anders graag bij geweest.

speedbuxy
                Bijdrager

Martino :
                  Wie is toch die gast met al dat haar voorover gebukt over die Ciao van Frank?

Das frank:lol
                  (mocht de vraag serieus zijn)

Hier deel 1

Edjuh
                  Bijdrager

Mooi weertje en een mooie route.

Ik overwoog te komen maar mijn ciao tank is nog lek.

Tonni
                    Moderator

jammer edo, zou je graag weer eens mee zien toeren.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Zeebodem.
                      Topic starter

Zo….hier dan mijn verslagje…had er gister avond geen kracht meer voor haha.

@Edo,
                        Zeker jammer ja,zou inderdaad leuk zijn om je weer eens te zien.

Het was inderdaad een leuk toertje dat zeker nog eens voor herhaling vatbaar is.Fijn ook dat iedereen het naar de zin heeft gehad,en weer goed is thuis gekomen :thumb.
                        Jammer van de vastloper en kapotte snaar van Robert1992…maar helaas…shit happens.Toen de snaar van Robert stuk was gegaan,bleek dat er hleaas meer aan de hand was met zijn vario,en dat hij de tour niet verder kon vervolgen.Om ons niet op te houden is hij toen samen met Citta-ciao12 terug gereden naar harderwijk.Ik heb de toer een aardig stuk in moeten korten,maar al met al hebben we nog een aardig eindje gereden.
                        Bijna weer thuis,begaf de brom van strikert het ook bijna.omdat we al een eindje de goede richting in waren,is hij toen ook maar van ons afgehaakt,en door gereden naar Almere.

Wij hebben toen nog een klein stukje om en door Lelystad gedaan,om vervolgens aan de BBQ te gaan.

Het was een leuk dagje!

Verzamelen en nog vlug wat sleutelen.

EN TOEN REED TONNI EEN STUKJE ZONDER HELM 😮

Maar deze motor agent was ons goed gezind,en bleek gelukkig een aardige vent te wezen.Hij vondt het erg leuk wat we deden en had vroeger zelf ook een Ciaotje gehad.Hij is wel een kwartier blijfen kletsen.Tonni bleef een boete gelukkig ook bespaard:thumb
                        Waren er maar meer van hahaha 😉

Buxy stalling B.V.

Snackbarretje onderweg..

Florian
                        Moderator

Ziet er gezellig uit:thumb
                          Lachen dat die agent ook een Ciao heeft gehad, beter dat je geen gezeik hebt gekregen!

@Evert: Fucking kut man van je Pinasco, welke zuigerveren heb je gebruikt?
                          Ga je wel weer een andere aanschaffen of blijf je nu weer lekker blazen met je vertrouwde 46,5 Malossi?

hansieb
                          Moderator

Leuk verslag weer heren.

Ben wel erg benieuwd wat die agent zou vinden over een snorfietsje die 100km/h gps haalt (a)
                            Denk wel dat we gewoon iedereen met de calibrata moeten laten rijden met als trend de “nieuwe” city power.

Zeebodem.
                            Topic starter

THNX.

@Florian,
                              Ik dacht dus de goede donkere veren te hebben,maar zoals nu blijkt heb ik 1 glimmende en 1 donkere.
                              ik ga de cilinder even opschuren en een paar nieuwe veren bestellen.Kan nog prima 😉

@Hansieb,
                              Die agent zei ook wel,wat zouden jullie gaan…?een kilometertje of 60…als ze dat al halen 😀

robbert1992
                              Donateur

Was leuk toertje jmmr van de v-snaar volgende keer bn ik er weer zkr bij..!!

toen ik thuis kwam had ciao 12 me 23km gesleept haha toe had ik een poeli 80 ondergedaan en ging meteen 15km harder denk dat ik dat beter had kunnen doen ipv die vario… maarjah leermomentje

beunhaaz
                                Bijdrager

Tjeh, Vespa’s blijven altijd pech hebben 😛

(kwam namelijk vanmiddag een grote groep duiters tege met scooter vespa’s die oude en hadde ook pech onderweg :P)

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 99)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.