Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Flevo pinkster Tour. *27-05-12*
- Dit onderwerp bevat 98 reacties, 23 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 10 maanden geleden door Tonni.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 mei 2012 om 19:06 #513672
Frank80cc :
hoezo… cp afstellen en boeken maar! ik heb me brommer in elkaar… ga straks me eerst start maken.. nu hopen dat die zij inlaat en gewichtjes meteen goed staan 😛heb je raad opgevolgd. helaas, na 5 minuten rijden moest ik er 25 lopen.
vsnaar van 50km oud aan flarden24 mei 2012 om 20:33 #525211V snaartje is zo opgelost toch ? 😛
Na hele dag sleutelen, rijd hij dan toch echt… Iemand nog 86 88 sproeier? Want tussen de 90 a 100 is veel te ruim voor mijn zijinlaat… heb alleen 84 en die is net te krapjes en 90 weer te groot..
24 mei 2012 om 22:48 #525409Frank80cc :
Sproeier is zo opgelost toch ? 😛😀
25 mei 2012 om 09:08 #522947Dan houd het op Kevin 😉
Mooi dat je hem wel aan de praat hebt Frankie.Ik heb helaas ook geen andere sproeiers meer…die 90 tot 100 waren de enigste die ik zo had liggen…
En ook beter Andree dat jij weer normaal kan rijden

Ik kijk die van mij morgen nog even na…zit ook iets niet lekker.
Ik heb in ieder geval al wel veel zin in het ritje,en we hebben echt dikke mazzel met zulk mooi weer.25 mei 2012 om 09:52 #516927In lelystad nog iets voor vespa kunnen kopen.. d8t het niet.. dus wordt nog drama 😛 ga zo 2 dappies langs kijken of ze het nog hebben liggen kans van 1% denk 🙂
Ik ken het probleem ja….
ik probeer altijd die fietsen zaak in Dronten,die hebben nog wel eens iets vergeten ergens liggen,en anders Frans kramer in Urk 😉Succes maat!
25 mei 2012 om 17:42 #522246Ik heb in de begin post even een linkje onderaan de pagina gezet,van Google maps.
Hierop staat de route naar de verzamel plaats,gezien vanaf de autosnelweg A6.25 mei 2012 om 18:05 #524087vandaag calibrata eronder gezet wat een terring herrie haha xD..
kom trouwens met de brommer jullie kant op.25 mei 2012 om 18:12 #521715robbert1992 kan je er ook bij toevoegen,helaas gaan robbert1992 en ik niet mee bbqen.
26 mei 2012 om 14:17 #521811Zo wat een drama test rondje… begon met carb die er steeds afschoot als ik vol gas gind.. vervolgens steek ik dreeef over rem knalt mijn voorwiel aan 1 kant los… maar blokje loopt wel aardig volgens mij… nog even gewichten en sproeiers klootuuh en op naar morgen
HELP!!
Mijn moer om me achterwiel vast te zetten van me vario ben ik vandaag verloren!! Ik heb dat het schroefdraad anders om gaat! Heeft iemand er 1tje over om te lenen voor het toertjes of over te nemen? zonder die moer ken ik niet mee rijden :(;(
26 mei 2012 om 19:34 #525408Mooi Citta-Ciao12

Tot morgen!Dat is mooi klote Frank,daar kan ik je ook niet mee helpen 🙁
Nou ik heb mijn portie ook weer gehad vandaag hoor.Ben de godganse warme dag aan het sleutelen geweest,en heb hem pas net nu aan de praat.
Pinasco cilinder is verrot…..toch de verkeerde zuigerveren gehad…terwijl ik dacht dat het de donkeren waren.
Verder is ook de lagerpassing van het kleine Simo carter naar zijn grootje…dikke k#tzooi.!
Deze heb ik met Loctite vastgelijmd,dus nu zit hij wel weer,maar dat krijg je nooit van zijn leven meer los..(zonder dat het stuk gaat)
Maar goed,blokje zit weer in elkaar en loopt nu met de malossi 46,5.Moet nog wel wat afstellen met gewichtjes,maar daar heb ik nu echt geen kracht meer voor,dat komt morgen wel tijdens de rit 😉Goed,ik heb er al veel zin in 🙂
Tot Morgen allemaal!26 mei 2012 om 20:02 #525423Nog een optie voor wie dit leest nog optijd.. een vario klok met normale moer mag ook dan wissel ik die snel om voor de tour.. who save tha day for me ???
Hoor net van avanti en jordy niet komen morgen 🙁
26 mei 2012 om 20:48 #525421Ik heb voor zover ik weet precies één zo’n links draaiende moer op een naaf zitten.
Die kan ik wel voor je meenemen, en dan neem ik hem na afloop weer mee terug.Ik zal zo ff kijken of ik hem idd heb.
EDIT: nee dus, wel een as met lossre moer maar die draait gewoon rechtsom.
Dus wilde ik je de CIF 1:9,5 naaf lenen, maar daarvan breekt me gewoon het schroefdraad af terwijl ik er met de hand een moertje op draai! Ongelofelijk…Ik heb nog wel een 1:10.7 naafje, ik hoop dat die goed is..
Dus het clubje is maar klein morgen, een man of 10 zoals het nu lijkt.
@ Strikert: Ik heb hier een Cali liggen van Maarten, die maakte zoveel herrie dat je er letterlijk oordoppen bij in moest.
Ik heb de demperwol even vervangen en nu klinkt hij echt heel erg mooi.
Ik moet wel zeggen dat het dempertje van een Cali zich niet makkelijk gewonnen geeft zeg! Die haal je echt niet ‘zo even’ los.@ Evert: verzamelen dus ergens aan de Gondel? Daar woon jij toch ook ergens? (kaartje geeft geen adres gegevens..)
I came, I saw, and I forgot what I was doing...27 mei 2012 om 06:43 #519982Ja,we verzamelen op de parkeer plaats van de Grontmij,dat is aan de gondel 36-15.
Tom tom kan soms moeilijk doen met het streepje…..dat houd in…wijk 36,huisnummer 15…beetje vreemd,maar zo zit het in lelystad.
Vandaar dat ik 3615 opgaf….waarschijnlijk zal de tom tom zeggen dat het in een onberijkbaar gebied ligt.Ik gok dat Tonni de eerste afslag A6 neemt(Lelystad Noord) dan is het richting Batavia stad,bij de rotonde door naar Lelystad,2e rotonde linksaf,3e rotonde rechts,dan de eerste links en je bent er 🙂
Tot straks!
27 mei 2012 om 06:57 #525415Tonni save the day
27 mei 2012 om 07:12 #521812Nou ik ben naar 4uurtjes slaap er maar weer uit gestapt.
Ik ga nu de boel rustig opladen en dan kom ik die kant op hobbelen
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.