Vespa-Ciao.NL
:: Financiën Hartz toer

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Financiën Hartz toer

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Ik geef nergens de schuld weg aan jullie in tegendeel zelfs.
      Ik zeg enkel tegen Jelle dat hij er ook eens langs zou kunnen gaan ipv hierop het forum de hele tijd de wijzende vinger die kant op te leggen.

En we hebben het er bij de Harz toer even over gehad, maar leek ons toen handiger het achteraf op de site rekening te storten mede omdat iedereen ter plekke arm of platzak was.
      En de organisatie heeft natuurlijk niks te maken met dit financiële gebeuren, want geen 1 van de afzeggers gaf dit als reden op.
      Maar goed als iedereen de overige 16 euro overmaakt dan is de zaak afgehandeld en dan hebben we er allemaal een ”dure” les uit geleerd.

AC RACING
      Moderator

Ik lees het topic net. Helaas heb ook ik af moeten zeggen(ruim tevoren). Nu weet ik niet of dat al gemeld was VOOR de betalingen of erna. In ieders geval ook ik heb me afgemeld en zal ik ook een bijdrage van €16,- overmaken. :thumb

speedbuxy
        Bijdrager

AC RACING :
          Helaas heb ook ik af moeten zeggen(ruim tevoren)

Toen jij af zei stond de boeking al maanden vast hoor.
          Toen jij hier mijn voor jaars opruiming kwam overnemen hebben we het er ook nog over gehad en toen was je reactie ook nog dat je dat idd nog even moest betalen.
          Dus je afmelding was net zoals de anderen al ver na de boeking.
          En hier zit ook het probleem, ik en iedereen in het Harz topic gingen er vanuit dat als bekende members zich aanmelden dat die dan ook wel snappen dat het bindend is omdat er een boeking aan vast hangt.
          Dus als ik jou was had ik gewoon het totale bedrag overgemaakt dan heb jij tenminste een schoon geweten:thumb

hansieb
          Moderator

Volgende keer pas boeken als ‘alles’ vooraf is overgemaakt …!!

10,00 euro overgemaakt

Tonni
            Topic starter

Oud nieuws Hansieboy…:D
              Dat is de bekende mosterd na de maaltijd.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Crullie
              Donateur

Als ik goed kan tellen en alle donatie’s zijn gedaan zoals hier vertelt dan is het deel voor de Moeke van Andre binnen :thumb
                Vond het als eerste belangrijk dat Moeke haar geld terug heeft, ze heeft op Andre na verder niks met ons te maken maar was toch zo aardig om een fijn weekend in de Harz mogelijk te maken.
                Bij deze een dikke pluim voor Moeke :thumb

Daarnaast wil ik mijn gehele deel ook doneren omdat ik vind dat er tijd en inzet is verzet om het geld voorelkaar te krijgen.
                Laat het een goede leer zijn :!

Dus wat mij betreft discussie en kas gesloten.

Idee : Laten we b.v. topic naam veranderen in Fun(d) Raising Vespa-Ciao.nl of een nieuw topic openen waar dus duidelijk word aangegeven dat donatie’s en VC-shop financiële aanvullingen zijn voor de site en hun leden.

TICKLING BARN

speedbuxy
                Bijdrager

En voor jou ook een dikke pluim Arnold:thumb
                  En dat Fun(d) raising topic is niet een slecht plan, want de harz toer topic,s hebben wel aan getoond dat mensen bereid zijn donaties te doen:thumb
                  Waarvoor ook dank mensen:thumb

Jelle
                  Moderator

Ik heb zojuist nog even €16,- over gemaakt en voor Batty heb ik €7,50 over gemaakt.

Hoop dat dit wel wordt gebruikt om Citta-dreetje zijn moeke 😉 en Crullie af te lossen… (ook al zegt Crullie dat hij het graag doneert)

Ps. Ik vraag me nu wel af of alle personen die mee waren ook al betaald hebben?

Crullie
                    Donateur

Heel fijn Jelle en Peter, jullie goede intensie’s worden door mij zeker gewaardeerd. :thumb

Naast de financciën Harz tour mogen alle leden naar hartelust doneren natuurlijk :lol

TICKLING BARN

VespaAvanti
                      Donateur

Ik moet nog steeds wat doneren, dit doe ik als ik mijn vakantiegeld heb.
                        Hu, dat heb je toch al lang gekregen?
                        Dat zou ik idd ook denken maar ik krijg het 20 juli pas!
                        Maar komt goed:thumb
                        Dikke pluim voor Arnold, mooi dat er zo’n mensen op dit forum zitten:thumb

speedbuxy
                        Bijdrager

Ik zal ook nog even geld refunden want moeke heeft het complete bedrag terug gestort gekregen wat mij net deed bedenken dat ik dan geen 16 euro bij draag.
                          Dus zal direct even 20 overmaken, want ondanks het zeer loyale en zeer gewaardeerde aanbod van Crullie zou het toch leuk zijn als hij uiteindelijk weer het geld in z,n pocket heeft zitten:thumb

AC RACING
                          Moderator

Ik ben helaas niet vaak meer online te vinden (tering druk met werk) ik heb begrepen van andre dat het begrotingsgat mede door mij kwam. Als iemand mij kan vertellen hoeveel er nog verschuldigd is, maak ik dat gelijk over. En naar wie ik dit kan overmaken. Ik heb al een donatie van 16 euro gedaan op de VC.nl rekening. MVg alex

speedbuxy
                            Bijdrager

Dat word zeker gewaardeerd Alex:thumb
                              Het geld kan gewoon naar de site rekening overgemaakt worden.

Jelle
                              Moderator

Heeft iedereen die mee was nou eigenlijk al bij betaald?

Tonni
                                Topic starter

Nee..

We hebben een zeer gulle donatie gehad van Arnold, nog bijdragen van sommige rijders en donaties van andere users. En daarmee is alles gedekt.:thumb

Nadeel is dat er nu nooit meer een kwartje gaat worden voorgeschoten op basis van goed vertrouwen, voor welk event dan ook.
                                  En dat vind ik op zich wel jammer, dat dat dus niet meer kan…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.