Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Zonder helm , een beetje boomklevertjes gedrag… :pest

TimoO_
      Donateur

whahah 😀 die sprong, BAM als een baksteen op de grond. als het frame een beetje verrot was was ie zo doorgegaan :P.

Bluevespa
        Bijdrager

hansieb :
          Zonder helm , een beetje boomklevertjes gedrag… :pest

inderdaad jongens,is niet zo slim om zonder helm te rijden.ik ben pas 16 en zelfs ik draag een helm,ik pas wel op

Rebel

Och om mee te crossen he ik rij ook met een verrot ding rond en cross wat af ermee zo moet dat he 😀

N!CKs

dat is wel leip dat je zonder helm rijd. een stuurfoutje en je zit tegen een boom:no
              maar die sprong is best vet. alleen een harde klap:D

PoliniCiao
              Bijdrager

Dat valt best mee.. Zo hard gaat het niet, op de weg halen die dingen net 45 in het bos haal je dat echt niet, ten 2e met helm zie je minder enzo en heb alleen een goeie (best dure) helm ga ik niet mee in het bos kutten.

HELLRAISER
                Bijdrager

Og dan ga je toch ergens rijden waar geen bomen zijn:? kun je er ook niet tegen aan rijden.
                  Als zei toch zonder helm willen rijden laat ze fijn ik vind helmen maar pokke dingen ben al 2x aangereden omdat ik slecht zicht had kon niet achter me kijken. Niks ergs maar toch wel behoorlijk kut.

TimoO_
                  Donateur

nee hoe hard die op de grond komt. een fietsje kom je nog vrij goed met neer, licht en vering, maar een brommer is 5x zo zwaar en een ciao heeft (bijna) geen vering. dus harde klap :P.

pier
                    Bijdrager

PoliniCiao :
                      Vanmiddag geweest crossen met een paar vrienden met 2 cross ciao’s allebei met oude frames en gare CP blokjes :P. Ik heb bij mijne een gare gedeukte leo krul erop gelegt die hier nog lag.

Ik en Jurian vespa Cross

En toen zagen we wat hout liggen en kwamen we op het idee een schans te maken :D. Ik ben er met mijne niet vanaf geweest, want wil nog langer dan vandaag met het frame doen :lol

Jurian sprong 2 meter

Hahaha toppie marco! ben me si nu ook al rag klaar aant maken. heb er zin in:D

.-{2F4OV}-.

Whaha:lol

Die vespa breekt egt bijna doormidden:thumb

Colin
                        Bijdrager

Ik heb die schans gebouwt met nog 2 vrienden 😉
                          Het was wel lache vanmiddag. En die klap niet normaal hoe hard jurian neerkwam.
                          Je ziet ook op het filmpje dat als die was doorgeschote tege wat bomen had aangelegen :lol.
                          Na die klap dacht iedereen dat het frame gebroken was maar gelukkig was er niks mee aan de hand, het frame is van een vriend van ons en de rest is van een andere jongen en die waren er allebei niet bij. 😉 whaha

.-{2F4OV}-.

Whaah:lol

Stelletje gekke. Komen ze de brommer trugbrengen is 4 stukken:lol

!Japieoh!_!Ciao!

Aigght :p

LeMoN
                              Bijdrager

!Japieoh!_!Ciao! :

Aigght :p

die heb ik 1 of 2 paginas terug al gepost :p

KennyVespa
                                Bijdrager

maakt vrij veel kabaal 😛

ducati vs vespa

15 berichten aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.