Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

crossfreak
    Bijdrager

weet ik….zijn veel mensen die er aan hadden meegedaan..

TimoO_
      Donateur

http://www.youtube.com/watch?v=yvWh5zpoNZA

hier weer effe een “expiriment” met mn brommer. G-no’s vario erop gepleurt.

ciaoracer
        Bijdrager

jaja timo dat ding trekt als een tiet jonge. Lijkt me mooi rijden.:thumb

Kay
          Bijdrager

Idiooot,zonder te kijken met idiote snelheid een kruising over..erg ruig ben je dan.. maar moet je zelf wete,mijn leven ist niet:D

TimoO_
            Donateur

lekker druk ook die kruising.

Steffen
              Bijdrager

omg de vespa is nogal een trekbeer , btw ja 😛 je bent een slimie jij :p als r nu eens zo n auto van rechts of links kwam :p ?

ciaoracer
                Bijdrager

Weet je he in die straten daar daar komt bijna geen 1 auto. Dus hij heeft zeer weinig kans dat hij er eentje raakt.

G-no
                  Donateur

misschien hoor je me ook op het laatste zeggen; die timo is gek:P maar het idd niet zo verstandig, hoe druk of niet ’t er ook is.

N!CKs

die vespa trekt als ’n beer. zo hem altijd zo late.
                      hij is wel GEK dat hij een kei DRUK kruispunt over steekt;);)

pier
                      Bijdrager

waarom geen helm op??

TimoO_
                        Donateur

jullie hebben wel gelijk. het is niet zo slim zonder helm te rijden. volgende keer denk ik ook maar een helmpje meenemen naar G-no.

N!CKs :
                          die vespa trekt als ’n beer. zo hem altijd zo late.
                          hij is wel GEK dat hij een kei DRUK kruispunt over steekt;);)

zo slim ben ik nou nog net wel om geen druk kruispunt over te steken op die manier :P. er zit natuurlijk een kans in dat een auto aan komt getuft, maar die is daar vrij klein.

kapot
                          Bijdrager

Ziet er leuk uit, mijn setup zal ook ongeveer zo gaan rijden dan 😛

Kannie wachten 😀

.-{2F4OV}-.

Rijdt bruut, klinkt bruut!

Denk da mn setup hierlangs ongeveer even hard optrok.. alleen autowheelie bij 10-15 km/u;)

Hoezo doet ie van jou da niet?:? Je hebt nog wel 19mm carb tog?
                              Denk zelf da t aan cilinder ligt;)

TimoO_
                              Donateur

ja ik heb 19mm. hij moet nog goed afgestelt worden, maar ik moet wachten op sproeiertjes die ze niet meer hadden bij de brommerzaak hier. dan kan ik hem goed afstellen. en de variomatic moet nog afgestelt worden (wat zwaardere loodjes erin).

maar wat bedoel je met autowheelie bij 10/15 km/u? dat als je 15km/u rijdt en dan het gas opentrekt je ook autowheelie krijgt? dat doet die wel denk ik, alleen zie je dat niet op het filmpje.

hansieb
                                Moderator

Echt een zeer zieke toeter 😀
                                  http://www.dumpert.nl/mediabase/15279/e9338dfe/index.html

15 berichten aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.