Vespa-Ciao.NL
:: Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Baz
    Bijdrager

:thumb lol die trekt wel
      En eindelijk iemand die het nieuwe kenteken nuttig maakt,Wheelybar!!! 😛

hansieb
      Moderator

AA-T :

Edjuh :
        “Da ding maak fokkin veel toere” 😀

Moejje die multivar van jou eens proberen!!

Alleen dat geluid als hij gast is echt lelijk, maar dat zal wel aan de camera liggen.

we hebben de multivar er ook even opgehad, maar uiteraad wou hans die trug hebben :boos
        dus deze vario der weer op, geluid was ongeveer hetzelfde bij beide voorvarios, bij de MHR verdeelde hij de toeren wel veel beter.. dus ik bestel ff snel een voorvario (wel de speedcontrol dan)

en tjah, die plaatjes, ik vind dat hele gebeuren maar een beetje scheef, dus dan maar echt scheef he :p

NEIT ZO SOEZEN Dat ding was er om te testen en het plaat incident was erg lachwekkend 😀

Wat ook erg master is dat AA-t de kist buiten had staan allemaal mensen kijken 🙂 lekker hardcore cdtje er in komt zon vrouw: ” Is dat muziek jongen” ik “Ja” vrouw zegt: “Ik dacht dat er een motor aan stond” ik zo: “Ja sommige mensen houden van de muziek :lol”

Ook erg leuk hoe die vario als eerst werd gestart zat ik erop :con kwam er een motorjuut langs Fluit fluit 8) ding maakt fucking veel herrie in het echt. TE WREED langs 40 mensen mop mop!

Ik krijg ook echt zin aan mijn eigen ciao en zoals AA-t al zei die malossi reed veel geleidelijker + de top was hoger en hij had minder dipjes.

Trouwens nog een filmpje van de meeting plek en mijn scooter 🙂 niet echt bijzonder maarja de scooter trekt wel goed op.

Jelle89

in 5 sec op de 50:p

lars1988
          Bijdrager

scooters zijn zooo:no
            enige scooters die leuk zijn zijn de 20+ers

hansieb
            Moderator

lars1988 :
              scooters zijn zooo:no
              enige scooters die leuk zijn zijn de 20+ers

Je kan zeuren maar die krengen zijn makkelijk op te voeren zitten hemels na 20km.

Er zijn echt veel voordelen aan scooters maarja dat maakt de vespa hobby niet anders natuurlijk.

mulder
              Bijdrager

Wouz-LwB
                Donateur

moiiiee op het laatst die gek blaast hem zwaaaaar :):bier

Jelle89

klopt helemaal..:|..

Edjuh
                    Bijdrager

mulder :
                      http://www.fbodyeurope.org/albums/Whatever-by-ChrisV6/TurboVespa42HP_2.wmv
                      vespa power

whaaaa die is monsterlijk!

Btw welkom hiero.

hansieb
                      Moderator

Ah weer gezellig bij onze grote gele vriend herr flick aka thomas geweest.

De dag begon regenachtig zo rond een uurtje of 12. Daarna naar huize bierling maar eerst natuurlijk naar huize alrik 🙂 ff broodje. Aa-t en alex ophalen en voila.

Aangekomen bij huize thomas was het regenachtig en ja wat doe je als je niet met brommers bezig bent jaaaaa waterpijp!:

Daarna moest ik krantjeslopen dus AA-T enzo mee gingen ze nog ff racen 🙂 ook leuk filmpje:

AA-T
                        Sleutelbeheerder

was gezellig :lol

Ook even mooi over brommertjes gepraat, laten adviseren en shit, dus komt binnenkort een geil setup-JE onder :thumb

Herr Flick
                          Topic starter

8) ikke met mij veel rook 😛

ik zit dus naast de “camera man”

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

hansieb
                            Moderator

Herr FlicK :
                              8) ikke met mij veel rook 😛

ik zit dus naast de “camera man”

That would be me 😀 was leuk thomas doen we nog eens 8)

Trouwens ik ben ook degene die aan het fietsen is in het filmpje:

Wouz-LwB
                              Donateur

Lol dik opgefokte zipjes(125cc & 180 cc) aan het rondrijden , jammer genoeg alleen muziek en geen geluid.
                                [url]http://www.youtube.com/watch?v=8FZKr9o8SYA&search=utrecht[/url]
                                nog een wheelie
                                [url]http://www.youtube.com/watch?v=kbSyNQgYPX0&search=zip[/url]

M-Tuning
                                Bijdrager

Er zit niet eens bats in die waterpijp en het gaat niet over jullie longen :p
                                  hahaha

ene wat die zipjes betreft dr staat alleen bij omschrijving 125 en 180 cc zipjes maar die gaan echt wel wat harder hor deze zijn gewoon standaard

want ik zie namelijk niet 1 verlengt achtige zip.
                                  want runneblok is er alleen voor 180 cc.
                                  die van zip niet.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.