Vespa-Ciao.NL
:: Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Nick_orginelli
    Bijdrager

hier komt die vespa in voor waar laatst die foto op de site verscheen, met Die fabrizi uitlaat;) (bij de 1;30 minuut ong)

Millen
      Bijdrager

Here’s a movie from today when we started our Simonini 100cc for the first time. Maybe not much to see, but I thought it could be fun to follow the engine’s development from start. 😉

hansje
        Bijdrager

Weer een paar pics, vandaag het eerste echte rondje op de pw-50 gedaan.
          WAT HEEFT DIE SMURF GENOTEN!!!
          Moest heel af en toe inspringen omdat hij niet hard zat remt of naar mijn idee te laat ging sturen.
          Na een min of 15 is dat ook opgelost, ipv achter Basje aanrennen en roepen wat hij moet doen ren ik nu voor Basje uit en kan hij mij volgen, werkt perfect.

De pw in d kofferbak om naar de locatie toe te gaan.
          We hebben een perfecte locatie, is eigen terrein (wel openbaar) waar geen gebouwen omheen staan (nog niet) ook is er veel gras en zijn er zandpaden aanwezig. Dus mooier kan niet+ dat John er ook een paar x per dag traint dus tijdens het rusten hebben we nog wat te zien ook!

Nou daar gaan we dan

Tja en dan is het weer tijd om Wheelie’s te gaan zetten, moet kunnen als je al dik 20min ervaring hebt

Bewegende beelden

barry
          Donateur

Leuk man,ik heb een mini-ciao gebouwd voor mijn dochtertje , maar ze is iets ouder dan 1 jaar nu,dus zal papa er af en toe maar eens mee rondrijden.

PoliniCiao
            Bijdrager

Vet!

Hier in het dorp is ook zon kereltje die is begonnen op een PW 50, nu is die bijna 6 en doet heuveltjes pakken op een onbegrensde PW 80 semi schakel. En die rijd echt al goed =)
              Vet om te zien! 🙂
              Als Basje zo door gaat zal hij op onze leeftijd wel zeer goed kunnen rijden!
              Hij zal zeker veel pelzier hebben met dat ding!

.-{2F4OV}-.

Lagge hansje:D

Rijdt best leuk da ding:thumb

flip
                Bijdrager

pw-50 hoe hard gaat zoiets ?

michel o/

hansieb :
                    hahahaha

nou nog eentje van mij dan 😀 geweldig deze!

http://www.vkmag.com/magazine/comments/10623/

Ajaxiet en een rotterdammer :bier

tss smerige kakkerlak :(( met z’n 020 dorp :'( het lag teminste niet plat in de oorlog (niks mee bedoeld hoor) mja wij hebben teminste iets om naar te streven 😀 mja wel leuk vrouwtje 😛

ps het is ajaciet 😛

hansieb
                    Moderator

Millen :

Here’s a movie from today when we started our Simonini 100cc for the first time. Maybe not much to see, but I thought it could be fun to follow the engine’s development from start. 😉

Looks nice but PLEASE put an AIRFILTER on it … you can screw your engine without 1 and it gets allot of air without.

@hansje Ik wou dat ik vroeger zon dingetje had gehad!

hansje
                      Bijdrager

flip :
                        pw-50 hoe hard gaat zoiets ?

Zo’n 60km/u onbegrenst naast onze auto met mij erop.

Nu zal het ding zo’n 15 á 20km/u rijden, begrenzer kan je traploos veranderen, zit gewoon een schroef onder het gashandeltje die ervoor zorgt dat het gas niet verder open kan dan ik wil.
                        Voorlopig wil ik de PW-50 rennend bij kunnen houden.

Nick_orginelli
                        Bijdrager

ff met de Bie (van het forum) mijn frame getransporteerd naar mijn huis…:D:lol

http://video.google.nl/videoplay?docid=-5217881863263779492

KennyVespa
                          Bijdrager

lachen 😀

Fredzzz
                            Moderator

Deze lui op hun ‘slee’ de berg af… dikke crash maar het vetste is nog hoe hun vliegen, vooral die eene kerel.. neemt direct nog paar man mee tijdens zn val 😀

http://www.break.com/index/sledding_wipeout.html

Verder staat die hele site nog vol met vette filmpjes 🙂

joey636
                              Bijdrager

zoals deze dus als we tog al bij slee’s zijn

http://www.break.com/index/rough_sledding_accident.html

hansieb
                                Moderator
                                15 berichten aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.