Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Filmpjes topic
- Dit onderwerp bevat 4,595 reacties, 356 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 februari 2007 om 22:07 #60994
!Japieoh!_!Ciao!Wow ja das best wel vet ! 🙂
Vooral die in dat gele shirt op het einde 🙂11 februari 2007 om 22:12 #60997Idd mooie filmpje hoor.
knap allemaal vind ik.
ik kan ook totaal geen wheelie op fiets,als ik dat doe ga ik steeds harder.11 februari 2007 om 22:24 #61000haha lichtere versnelling denkik. En gwoon hard aan je stuur blijve trekken dan hoefj niet zo hard te trappen om omhoog te blijven!
11 februari 2007 om 22:29 #61001TimoO_ :
die flatland fiets stunters zijn ziek ja. maar het verschil tussen fiets en motor is dat er met een motor een veel groter risico is, dus is het belangrijker je balans te hebben enzo. maar bij fietsers is het meer de techniek. daarom is het allebij erg ziek om te zien.je ciao ombouwen tot een bmx 😀 hier krijg je ideeën van 😛
meer techniek? maak jij eens een wheely van 10 meter met je veps voordat jij over gebrek aan techniek bij motor begint 😛
nee maar fietsje weegt niks he… en hoe oud zine die gasten? 30? dan hebbe ze al heel wat jaartjes achter de rug lijkt mij van trainen daarop
11 februari 2007 om 22:29 #61002
RebelJacky :
haha lichtere versnelling denkik. En gwoon hard aan je stuur blijve trekken dan hoefj niet zo hard te trappen om omhoog te blijven!Je hebt geen versnellingen 😛
(ja heb er zelf ook 1 gehad)
Ze zijn echt focking licht en die “versnelling” waar ze in geleverd worden is licht je trapt je echt kapot op die dingen.
ma kon er nooit veel mee en paar x mee over kop gegaan dus ma verkocht 😛
(echt duf,, met superlangzame speed wou ik gewoon stoep op reed ik met met zwakke band ertegen,, viel ik zo duf over de kop :P.. en 1x door voorrem te overusen :P)
11 februari 2007 om 22:32 #61003JA ok k had het even over een mountainbike.. daar doe ik eht mee:P Ja k be ook zovaak op me bek gegaan:P
11 februari 2007 om 22:33 #61004Johnsel :
meer techniek? maak jij eens een wheely van 10 meter met je veps voordat jij over gebrek aan techniek bij motor begint 😛nee maar fietsje weegt niks he… en hoe oud zine die gasten? 30? dan hebbe ze al heel wat jaartjes achter de rug lijkt mij van trainen daarop
beter leer jij eens lezen en zie je dat ik het over echte stunts had, rondjes draaien stoppies wheelies met 1 arm of iets dergelijks. niet een simpele wheelie (niet dat ik het geweldig kan met veel geluk haal ik de 20m met de fiets en daar blijft het bij).
en nu we het over op onze bek gaan hebben 😀 gister weer na een paar pilsjes op m’n bek gegaan.
11 februari 2007 om 22:35 #61005beter leer jij zelf lezen want ik had het over dat jij niks over techniek van stunts moet zegge omdat je zelf ook geen wheely ken bouwe dus zit dr tog nog genoeg techniek achter..
en nu stoppen met mij te flamen anders ga k huile 😛 bully11 februari 2007 om 22:39 #61006zit jij aan de techniek te denken als jij op 200 paarden tegelijk zit? ik zorg toch liever eerst dat ik niet op m’n bek ga. en ik weet niet of jij datzelfde wilt doen als ze met bmx’jes doen met een motor dus zeker hebben die BMX’jes meer techniek nodig dan zo’n motor.
trouwens waarom ik geen wheelies kan bouwen weet ik ook al. ik moet gewoon harder trekken eraan omdat ik na een paar pilsjes wel goed wheelies kan bouwen omdat ik dan meer durf. nu ophouden want ik word het spammen beu.
11 februari 2007 om 22:42 #61007we spreken ons als je niet meer van je fiets afvalt in een wazige/dronke bui he, als we het dan over techniek op een fiets hebbe 😛
nee maar als je kijkt qua ingewikkeldheid, ok
maar als je denkt hoeveel techniek er zit in het onder controle houde van een motor..11 februari 2007 om 22:54 #61008Vermogen is absoluut niet nodig bij een wheelie of andere tricks, dat is echt iets wat bij veel mensen verkeerd gedacht wordt.
Veel vermogen is zelfs lastig bij vele tricks!Stunten op een brommer wordt 9 van de 10 keer ook op een originele gedaan.
Gewicht telt ook al niet, tuurlijk is 100kilo bij sommige tricks makkelijker dan 300kilo maar in grote lijnen boeit het niet zo.Elke trick en ook een wheelie is puur techniek, pow pow wheelie’s (power wheelies) waarin je dus versneld en je puur op het gas maakt hebben natuurlijk niks met techniek te maken.
Maar in balans punt en/of stapvoets op 1 wiel rijden wel, puur rem techniek.
Het omhoog halen is zelf een stukje juiste techniek gebruiken, doe je het goed lukt het met je motor ook op natte klnkers en met vrijwel elke snelheid. (ja bij hogere snelheden heb je ook vermogen nodig)
Die hele grote tandwielen die je op stuntbike’s ziet zijn bijv niet om makkelijk omhoog te komen zoals velen denken maar puur om bij wheelie’s/tricks die stapvoets gaan het toerental zo hoog te houden dat de bike niet afslaat.O ja, ik vind het stunten op een fiets knapper dan stunten op een motor.
Zo kan ik nog wel een poosje doorgaan.
11 februari 2007 om 23:00 #61009Wat ik niet begrijp is met een orginele citta zoals de mijne op top snelheid een wheelymaken….
Ik kon ong paar meter maar alleen vanaf de 5km/h omdat die toen genoeg snelheid had.
Powerwheelys tjaaaaa das niet zo moeilijk 😀
11 februari 2007 om 23:04 #61010Vanaf top met de citta een wheelie maken is goed te doen omdat het balans punt zo gruwlijk laag bij de grond zit.
Dus je wiel hoeft niet hoog.
Inveren en HUP aan het stuur rukken als een gek, dan opvangen met de rem en in balans punt rustig verder gaan met je wheelie totdat je er geen zin meer in hebt.Op dit filmpje kan je zien hoe ik het doe vanuit vrijwel de top en in de lucht meteen de snelheid eruit haal door boven het balans punt te blijven en zo te kunnen afremmen,
11 februari 2007 om 23:05 #61011tijdje terug ging ik proberen om te zwaaien tijdens een wheely.
ging maar net goed 😐
ik dacht eerst ook dat je met poulie voor geen kut wheely kon trekken, maar toen ik weer met poulie reed bleek het erg mee te vallen!
1e keer met poulie was meteen wheely van paar honderd meter 🙂
12 februari 2007 om 00:32 #61012Geen veps of gemotoriseerd apparaat maar
een hond:
en wat voor een! k zie die gast al zitte de hele dag tege m prate of t zn vrouw is, scratch, scartch, sit,sit 😛 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.