Vespa-Ciao.NL
:: Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rebel

Vet pro die kerel ziek

vooral die mega stoppie ertussen :O

HELLRAISER
      Bijdrager

Hij rijd inderdaad erg goed maar dat ronddraaien(1:30min) uit dat andere filmpje was gewoon super vet.

hansje
        Bijdrager

Dat ronddraaien is idd erg gaaf om te zien.
          Bath vader uit België haalt dat grapje ook vaak uit.

Als jullie al moe worden van m’m stuntpics/filmpjes laat het weten hé.
          Stunt spotten is een hobby van mij vandaar.

hansje
          Bijdrager

Dit driften vind ik ZOOOOOOOOOOOOOOO vet
            http://www.youtube.com/watch?v=CtrutzqF_DA

Jacky
            Bijdrager

ja das oook zkr vet hansje.. maar das ook zo dichtibj jou he, jij kent um eg. Ma zon filmpje wat ik had das misschien in in de wereld die dat allemaal kan.. levenswerk ofzo denkik!

TimoO_
              Donateur

dat driften enzo wil ik ook met mn ciao =) gewoon poelie 150 maken 😛 en dat op de evo pleuren. of banden met glijmiddel insmeren :P.

maar hansje die vriend van jou is echt gestoort =) dat wheelien de heletijd.

nog wat filmpjes waar ik aan moest denken:
                wheelie met HD street rod, ding weegt 298 kilo volgens mij:
                http://www.youtube.com/watch?v=rjDilg12Ul4

en deze is echt master:
                http://www.youtube.com/watch?v=1LO87AwwSyk&NR

henny
                Bijdrager

zouden er ook van die stuntmensen zijn die die trucjes ook rechtsom kunnen maken???
                  altijd alles linksom valt mij op…..

Rebel

Jacky
                    Bijdrager

denk dat dat weinig uitmaakt voorze:P Hansje vragen;)

hansje
                      Bijdrager

John kan links en rechtsom rondjes draaien.
                        Dus de toppers kunnen dat wel, circle’s is echt DE rick die je wil kunnen als stunter want is echt mega moeilijk.
                        Vooral combo’s doen in een circle is mega!!!
                        Wil je het ook proberen met je brommer moet je het iig niet met een opgefokte doen maar met een originele want dat is makkelijker!

@timo, Graig jones is de Harley stuntrider en maakt met echt ELK model harley balanspunt wheelie’s.
                        Heel ziek om te zien!!!

hansje
                        Bijdrager

Stuntende fietsers, dat vind ik nou echt MEGA MEGA stoer.
                          Snap er geen bal van hoe ze dat doen, als ik ga kijken naar fiets kunstenaars valt m’n mond open.

Deze mannen die ik op you-tube tegenkwam zijn echt wreed http://www.youtube.com/watch?v=NDL9wDBlezQ

TimoO_
                          Donateur

die flatland fiets stunters zijn ziek ja. maar het verschil tussen fiets en motor is dat er met een motor een veel groter risico is, dus is het belangrijker je balans te hebben enzo. maar bij fietsers is het meer de techniek. daarom is het allebij erg ziek om te zien.

je ciao ombouwen tot een bmx 😀 hier krijg je ideeën van 😛

Rebel

Lukt je niet hoor

ivm dat systeem van de voorvork

dan zou je hele bmx voorvork en remmen etc moeten hebben.

Leuke ideeen maar als het niet haalbaar is heb je er weinig aan he
                              zo kan ik ook dingen bedeken

ciao tot helicopter ombouwen (kan wel maar dan is ut zon kleine helicopter op ciao blok XD)

TimoO_
                              Donateur

turbine motor op je vespa! het ging maar om het idee :p lekker stunten met je ciaotje!

Jacky
                                Bijdrager

hansje :
                                  Stuntende fietsers, dat vind ik nou echt MEGA MEGA stoer.
                                  Snap er geen bal van hoe ze dat doen, als ik ga kijken naar fiets kunstenaars valt m’n mond open.

Deze mannen die ik op you-tube tegenkwam zijn echt wreed http://www.youtube.com/watch?v=NDL9wDBlezQ

Misschien nog moeilijker he je kan geen gas geven.. Ik en al blij als k eindje op het achterwiel fiets of me achterwiel vd grond krijg:P

15 berichten aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.