Vespa-Ciao.NL
:: Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

Ziet er goed uit , dat wel , maar ga nooit op je bakkes met dat kindje , want dat vergeef je je eigen nooit meer , of je bent zo’n persoon……………….

!Japieoh!_!Ciao!

TimoO_
        Donateur

welke rooie ciao? ik zie alleen maar een rode bravo.

rickgeurten113

kijk dan eens goed en je ziet dat het een gwne ciao is met een stang in t midden;)

hansieb
            Moderator

Boemlauwe shit 🙂 een hans die wel kan wheelye!

Ik ga alleen nog maar wheelye op me eigen brommer en daaruit komen wel wat powerwheelys met gemak!

Johnsel
              Sleutelbeheerder

masterlijke wheelies dat damn.. en ik dacht dat ik goed was met me fietsje 😛

joey636
                Bijdrager

zeker vet ik kan het ook maar ik zou het niet wagen als ik een kind bij me had.
                  hoewel aks je echt goed ebnt kan ik er nog net overheen komen.
                  maar echt oppassen zoals barry al zij.

Nick_orginelli
                  Bijdrager

bij video.google.nl / youtube.com moet je eens ”ghostrider” intypen
                    dat is echt Mechtig!!!

edit: deze bijv: http://video.google.nl/videoplay?docid=-2896080808897013691&q=ghostrider

Jacky
                    Bijdrager

Eg vet man, kanje dat nou eg op ieder ding met 2 wielen?:P Geen gekke setup op die citta ofzo? Hoelang hebje dit welniet geoefend:O

Nick_orginelli
                      Bijdrager

niet lang, gewoon een suzuki hayabusa turbo kopen met 417 pk, en dit opvoeren naar 499 pk:D en dan gewoon vlammen;)

http://video.google.nl/videoplay?docid=-6946569604612882573

G-no
                        Donateur

Nick_orginelli :
                          bij video.google.nl / youtube.com moet je eens ”ghostrider intypen (kan best dat zo-iets al eens is gepost)

dat is echt Mechtig!!!

edit: deze bijv: http://video.google.nl/videoplay?docid=-2896080808897013691&q=ghostrider

Die vent is gek!met 300 door het spitsuur knallen:o

Nick_orginelli
                          Bijdrager

ik vind ut vet=)

in een van zijn flimpjes rijdt hij 42.6 MIJL (dik 80 km) in nog geen 15 min !!!!:D gem. snelheid ligt ergens rond de 270km/h=)

edit: deze om precies te zijn;): http://video.google.nl/videoplay?docid=6432111827800320245

Jacky
                            Bijdrager

Maar of dit waar is.. ik geloof er niets van. Alsje op de digitale teller let, die komt bijna nooit aan de 270. Aangezien die ook vaak in bochten maar 200 rijdt zou die vaak dikke 300 nodig hebbe om gem aan 270 te komen!

G-no
                              Donateur

Op een ander filmpje van hem rijd iemand anders (of hij, dunno) bijna 300 en komt er iemand hem voorbij wheelyen:o. Dat was trouwens met een suzuki hayabusa met turbo die 499 pk heeft:o

Nick_orginelli
                                Bijdrager

Jacky :
                                  Maar of dit waar is.. ik geloof er niets van. Alsje op de digitale teller let, die komt bijna nooit aan de 270. Aangezien die ook vaak in bochten maar 200 rijdt zou die vaak dikke 300 nodig hebbe om gem aan 270 te komen!

jah zeker wel;) weet je hoeveel 499pk is op een motor van ong. 200 kilo;)
                                  dit is net zoveel als een dikke mercedes, maar die weegt eventjes ietsje meer;)

15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.