Vespa-Ciao.NL
:: Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 4,276 tot 4,290 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pepko
    Donateur

RiPe
      Bijdrager

Dit vind ik ook vet, Fuerteventura, dikke aanrader voor kiteboarders/windsurfers. Super vakantie gehad dit jaar 🙂

misterd11
        Bijdrager

hey pepko denk niet dat het filpje niet bij iedereen in de smaak valt, met het stukje “vuile kut fries”:P

pepko
          Donateur

het is niet mijn mening 😉

speedbuxy
            Bijdrager

Een beetje fries zal zich hier weinig van aan trekken, want iedereen in nl was in het verre verleden fries:lol
              Als je bv je stamboom uitpluist kom je zeer waarschijnlijk uit op fries.
              Dus friezen beledigen is hetzelfde als je voorouders beledigen:D

En daarbij moet het nl van nu het friese volk dankbaar zijn (ook al zijn ze zelf eigenlijk ook fries:D) want in het verre verleden heeft het friese volk meerder bezetters het land uit gejaagd.
              Eerst de romeinen.(wel pas na 6jaar handel en samenwerking)
              Daarna de duitsers (ver voor de 1e en 2e wereld oorlog)

En ze hebben in de tussen door ook nog groningen bevrijd van een franse infasie.
              Ik ben verder totaal niet geen pro fries want heb een hekel aan boeren met hun fries.
              Maar als er 1 volk in nl trots mag zijn op hun vroegere geschiedenis zijn het wel de friezen.

En om meteen maar weer even van de nieuwe post gebruiken maken hier weer wat filmpjes.
              Ik zie mezelf hier rijden toen ik 16 a 17 was:D

@martino
              Check die uitlaat

Zo is een volvo 340 wel weer leuk:D

En nog 1 van eigen bodem:thumb
              Tijdje terug (toen het nog mooi weer was) even een test ronde gemaakt met een andere cdi, maar dat verhielp het stotteren niet helaas.
              (op het eind flikkert m,n demper er trouwens af:D ik dacht eerst aan de flens maar zag daarna pas dat het de demper was)

Martino
              Moderator

@martino
                Check die uitlaat

Ja, het enige filmpje wat ik ooit ben tegen gekomen met deze uitlaat. Maar hij heeft er gelijk een rookmachine van gemaakt inclusief 2x 19mm Carbs. :con

Helios
                Bijdrager

speedbuxy
                  Bijdrager

Lekker motortje:thumb
                    Rd350 met een 421cc cheetah kit, jolly moto pijpen en een setje 38mm carbs:thumb
                    (stom toevallig dezelfde setup als waar m,n broer mee bezig is)

ERIKJAN1984
                    Donateur

peikvermogen? nee tog:p

wel dik spul:thumb

speedbuxy
                      Bijdrager

ERIKJAN1984 :

Als je de top bedoeld? daar is hij nog lang niet in de filmpjes.
                        Hij komt net tot de 4e versnelling en een rd350 heeft er 6.
                        Maar hij loopt in eind 3 begin 4e versnelling al wel 230 a 240km:thumb

Martino
                        Moderator

Volgens mij zijn dat juist van die mooie RVS jim lomas pijpen die er onder hangen. Een klein beetje gas klinkt al lekker. 😀

We willen natuurlijk in de toekomst ook even filmpjes van je broer zijn motor hier zien met die nieuwe kit! 🙂

ERIKJAN1984
                          Donateur

speedbuxy :

ERIKJAN1984 :

Als je de top bedoeld? daar is hij nog lang niet in de filmpjes.
                            Hij komt net tot de 4e versnelling en een rd350 heeft er 6.
                            Maar hij loopt in eind 3 begin 4e versnelling al wel 230 a 240km:thumb

ik bedoel meer dat hij in ze 1 niet volgas ken blijven houden en eigenlijk voortijdig meot schakelen, omdat hij anders het voorwiel neit op de grond kan houden;)

dat zeg maar het vermogen ‘erg piekerig’ is;)

cittadriver
                            Donateur

Hoelang zou het bij ons duren voordat het kapot is…

Echt te kansloos maar wel leuk om te zien

klik

speedbuxy
                              Bijdrager

Martino :
                                We willen natuurlijk in de toekomst ook even filmpjes van je broer zijn motor hier zien met die nieuwe kit! 🙂

Dat gaat zeker goed komen:thumb
                                M,n broer maakt dat deze winter klaar, even als z,n cr500 die ook nog niet op film staat.
                                Hier alvast een voor proefje hoe nice dat hoort.

Edit
                                Pijpen van die rz zijn wel jolly,s.

@erikjan
                                Ik denk dat hij de powervalve,s er niet op heeft zitten, dit geeft bij een rd namelijk wat problemen.

@cittadriver
                                Ik had de lijdens weg van dit blokje ooit al eens gezien.
                                Ik heb nog 1 van de personen proberen te traceren zodat ik zo,n zelfde youtube filmpje van hem kon maken:haha
                                maar das helaas nooit gelukt:D

Frank en Max hadden trouwens best eens mogen vertellen dat hun een banshee hebben:haha

Tonni
                                Moderator

Die jongens zitten vol verrassingen. Nu snap ik ook waarom het nooit hard genoeg gaat met de Vespa’s.. Als je zoiets gewend bent.:lol

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 4,276 tot 4,290 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.