Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Filmpjes topic
- Dit onderwerp bevat 4,595 reacties, 356 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 maand, 4 weken geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 augustus 2010 om 16:29 #89934
Vandaag even naar het dragracen in drachten geweest, er vermakelijk

Hier een voorproefje.
Dit was trouwens ook meteen de topper van de dag, deze heeft namelijk meteen een bepaald record gebroken.
Plaats tzt nog wel meer filmpjes, want heb ook een leuk stuk van de street cars en tuned street car op tape staan.21 augustus 2010 om 21:17 #89942TERING :s
290 in iets meer dan 3 seconden……damnn
21 augustus 2010 om 22:36 #89946Valt opzich zelfs nog wel in america rijden ze 330mph in 4,4sec.
Maar dit was ook nog steeds erg vermakelijk
en dit ding drukte je borstkas gewoon in z,on sound kwam eruit8)Hier nog een filmpje voor de liefhebbers.
Dit zijn normale street cars die ook gewoon een kenteken hebben.27 augustus 2010 om 17:48 #90171Jezus man OOO OO Den haag wat een tokkies!
27 augustus 2010 om 17:54 #90172BACCADI COLA, VASJASJE hahah wat een volk.
27 augustus 2010 om 17:56 #90173fak he’ die blonde griet is fakking DOM 😐 en dan ligt denhaag nog wel 6km bij mij vandaan:con
KLIK >> My Life (L) << KLIK
27 augustus 2010 om 18:24 #90176Pfff ik zal wel niet laten zien wat voorn muziek ik luister want het gaat letterlijk van Muse(rock) tot Miss hysteria and lunatic (hardcore) en wat ik ook een lekker plaatje vind is:
http://www.youtube.com/watch?v=RIJUqCzroU0 Hoewel ik dit toch ook echt NIET kan missen:
http://www.youtube.com/watch?v=HaU2kqnGR2A (daar was ik overigens bij dankzij mijn neef die 2kaartjes had geregeld we stonden vrijwel vooraan echt helemaaaaaal te gek !)Ik vind het gewoon lekker om af en toe flink te beuken (de muziek dan ik niet) en soms is het ook lekker om naar een heerlijke ruige gitaar solo te luisteren of drum solo van Muse of wel ik ben veelzijdig het enige wat er NIET in komt is: RnB/HipHop/Rap etc.
1 september 2010 om 23:32 #90393Leuk evenement

Komt ook een ciao in voor
2 september 2010 om 00:12 #90395haha dat ding van hem klinkt echt tam en volgens mij lult hij over jaren ervaring enzo:P
ik zie als ik t filmpje stil zet een malossi too bad pijpje..
klinkt ook als een reedvalve/evolution en ook zag ik een varioMike2 september 2010 om 00:51 #90394speedbuxy :
Hier een voorproefje.
Dit was trouwens ook meteen de topper van de dag, deze heeft namelijk meteen een bepaald record gebroken.
Plaats tzt nog wel meer filmpjes, want heb ook een leuk stuk van de street cars en tuned street car op tape staan.Haha ik was daar ook! Volgens mij heb ik jou dan ook nog op film staan, iig je rug dan! haha. Wat had je toen aan? mischien herken ik je. Persoonlijk vond ik de klassieke hot-rod het mooiste. er reden er 2 van mee. Die 2 met alleen de kabine & de hele motor zichtbaar.
En ook die zwaar opgevoerde auto’s hadden een kenteken. Maar of ze nog straat legaal waren twijfelde de vader van een vriend van mij over. de wielen staken dan niet buiten het chassis & ze reden niet op full-slicks, maar toch twijfelde hij eraan. iig lijkt me super vet om in zo’n auto te rijden. Doet me denken aan een filmpje op dumpert, dat zo’n auto gewoon op de weg rijdt en hij word uitgedaagd door zo’n “tuner” autootje;p en hem dan vol op ze achterwiel weg trekt! haha. met als comment; “never challenge cars wich have parachutes mounted on them”.
2 september 2010 om 13:11 #71798niek1992 :
speedbuxy :
Hier een voorproefje.
Plaats tzt nog wel meer filmpjes, want heb ook een leuk stuk van de street cars en tuned street car op tape staan.Haha ik was daar ook! Volgens mij heb ik jou dan ook nog op film staan, iig je rug dan! haha. Wat had je toen aan? mischien herken ik je. Persoonlijk vond ik de klassieke hot-rod het mooiste. er reden er 2 van mee. Die 2 met alleen de kabine & de hele motor zichtbaar.
En ook die zwaar opgevoerde auto’s hadden een kenteken. Maar of ze nog straat legaal waren twijfelde de vader van een vriend van mij over. de wielen staken dan niet buiten het chassis & ze reden niet op full-slicks, maar toch twijfelde hij eraan. iig lijkt me super vet om in zo’n auto te rijden. Doet me denken aan een filmpje op dumpert, dat zo’n auto gewoon op de weg rijdt en hij word uitgedaagd door zo’n “tuner” autootje;p en hem dan vol op ze achterwiel weg trekt! haha. met als comment; “never challenge cars wich have parachutes mounted on them”.
Ik weet niet wat ik die dag presies droeg, maar het was wel sowieso een trainings pak want heb niks anders:D
En die tuned street cars die mogen hier in nl niet op de weg rijden, hier in nl mag eigenlijks alles wat getuned is niet op de openbare weg rijden.
Want koos spee z,n woorden zouden dan wezen dat z,on auto daar niet voor gemaakt is.Hier trouwens nog wat filmpjes.
Wel jammer dat dit weekend moest eindigen met een dodelijk ongeluk in de super twin klasse:(
16 september 2010 om 17:34 #91002Da fok =)
16 september 2010 om 17:53 #91003dat gaat best wel hard
17 september 2010 om 20:42 #91070Hij staat hier nog niet denk ik,
de nieuwe Ken Block
18 september 2010 om 08:31 #91082Weer een gruwelijk filmpje van Ken Block zoals altijd:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.