Vespa-Ciao.NL
:: Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 4,036 tot 4,050 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Vandaag even naar het dragracen in drachten geweest, er vermakelijk:thumb
      Hier een voorproefje.

Dit was trouwens ook meteen de topper van de dag, deze heeft namelijk meteen een bepaald record gebroken.
      Plaats tzt nog wel meer filmpjes, want heb ook een leuk stuk van de street cars en tuned street car op tape staan.

crossfreak
      Bijdrager

TERING :s

290 in iets meer dan 3 seconden……damnn

speedbuxy
        Bijdrager

Valt opzich zelfs nog wel in america rijden ze 330mph in 4,4sec.
          Maar dit was ook nog steeds erg vermakelijk:thumb en dit ding drukte je borstkas gewoon in z,on sound kwam eruit8)

Hier nog een filmpje voor de liefhebbers.

Dit zijn normale street cars die ook gewoon een kenteken hebben.

hansieb
          Moderator

Jezus man OOO OO Den haag wat een tokkies!

Edjuh
            Bijdrager

BACCADI COLA, VASJASJE hahah wat een volk.

Dylan
              Donateur

fak he’ die blonde griet is fakking DOM 😐 en dan ligt denhaag nog wel 6km bij mij vandaan:con

KLIK >> My Life (L) << KLIK

just1991
                Bijdrager

Pfff ik zal wel niet laten zien wat voorn muziek ik luister want het gaat letterlijk van Muse(rock) tot Miss hysteria and lunatic (hardcore) en wat ik ook een lekker plaatje vind is:
                  http://www.youtube.com/watch?v=RIJUqCzroU0 Hoewel ik dit toch ook echt NIET kan missen:
                  http://www.youtube.com/watch?v=HaU2kqnGR2A (daar was ik overigens bij dankzij mijn neef die 2kaartjes had geregeld we stonden vrijwel vooraan echt helemaaaaaal te gek !)

Ik vind het gewoon lekker om af en toe flink te beuken (de muziek dan ik niet) en soms is het ook lekker om naar een heerlijke ruige gitaar solo te luisteren of drum solo van Muse of wel ik ben veelzijdig het enige wat er NIET in komt is: RnB/HipHop/Rap etc.

speedbuxy
                  Bijdrager

Leuk evenement:thumb
                    Komt ook een ciao in voor:thumb

Mike
                    Bijdrager

haha dat ding van hem klinkt echt tam en volgens mij lult hij over jaren ervaring enzo:P

ik zie als ik t filmpje stil zet een malossi too bad pijpje..
                      klinkt ook als een reedvalve/evolution en ook zag ik een vario

Mike

niek1992
                      Bijdrager

speedbuxy :
                        Hier een voorproefje.

Dit was trouwens ook meteen de topper van de dag, deze heeft namelijk meteen een bepaald record gebroken.
                        Plaats tzt nog wel meer filmpjes, want heb ook een leuk stuk van de street cars en tuned street car op tape staan.

Haha ik was daar ook! Volgens mij heb ik jou dan ook nog op film staan, iig je rug dan! haha. Wat had je toen aan? mischien herken ik je. Persoonlijk vond ik de klassieke hot-rod het mooiste. er reden er 2 van mee. Die 2 met alleen de kabine & de hele motor zichtbaar.

En ook die zwaar opgevoerde auto’s hadden een kenteken. Maar of ze nog straat legaal waren twijfelde de vader van een vriend van mij over. de wielen staken dan niet buiten het chassis & ze reden niet op full-slicks, maar toch twijfelde hij eraan. iig lijkt me super vet om in zo’n auto te rijden. Doet me denken aan een filmpje op dumpert, dat zo’n auto gewoon op de weg rijdt en hij word uitgedaagd door zo’n “tuner” autootje;p en hem dan vol op ze achterwiel weg trekt! haha. met als comment; “never challenge cars wich have parachutes mounted on them”.

speedbuxy
                        Bijdrager

niek1992 :

speedbuxy :
                          Hier een voorproefje.

Haha ik was daar ook! Volgens mij heb ik jou dan ook nog op film staan, iig je rug dan! haha. Wat had je toen aan? mischien herken ik je. Persoonlijk vond ik de klassieke hot-rod het mooiste. er reden er 2 van mee. Die 2 met alleen de kabine & de hele motor zichtbaar.

En ook die zwaar opgevoerde auto’s hadden een kenteken. Maar of ze nog straat legaal waren twijfelde de vader van een vriend van mij over. de wielen staken dan niet buiten het chassis & ze reden niet op full-slicks, maar toch twijfelde hij eraan. iig lijkt me super vet om in zo’n auto te rijden. Doet me denken aan een filmpje op dumpert, dat zo’n auto gewoon op de weg rijdt en hij word uitgedaagd door zo’n “tuner” autootje;p en hem dan vol op ze achterwiel weg trekt! haha. met als comment; “never challenge cars wich have parachutes mounted on them”.

Ik weet niet wat ik die dag presies droeg, maar het was wel sowieso een trainings pak want heb niks anders:D
                          En die tuned street cars die mogen hier in nl niet op de weg rijden, hier in nl mag eigenlijks alles wat getuned is niet op de openbare weg rijden.
                          Want koos spee z,n woorden zouden dan wezen dat z,on auto daar niet voor gemaakt is.

Hier trouwens nog wat filmpjes.

Wel jammer dat dit weekend moest eindigen met een dodelijk ongeluk in de super twin klasse:(

hansieb
                          Moderator

Da fok =)

-RobinvS-
                            Bijdrager

dat gaat best wel hard

Tomm_
                              Bijdrager

Hij staat hier nog niet denk ik,
                                de nieuwe Ken Block

Jamai
                                Bijdrager

Weer een gruwelijk filmpje van Ken Block zoals altijd:D

15 berichten aan het bekijken - 4,036 tot 4,050 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.