Vespa-Ciao.NL
:: Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 3,826 tot 3,840 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Nee je zou zeggen dat youtube goed moet werken gezien het de grootste en bekendste site is.
      Toch vind ik youtube vet zuigen want heb gisteravond van alles geprobeerd maar zonder resultaat.
      Toen ben ik eens naar yahoo video gegaan om te zien of die ook fockt, maar die doet het gewoon prima:thumb
      En yahoo is zowoezo beter, want yahoo haalt de kwaliteit van het filmpje niet zo omlaag als youtube en ook haalt ie er geen contrast uit wat youtube wel doet.
      Conclusie youtube is zwaar over rated.

Maargoed hier de filmpjes:thumb

Ik als 11jarig ventje m,n eerste rijles:D
      Klik

Dat ging een dikke 10 jaar later al een stuk sneller:D
      Klik

Even een top speedje meten.
      Klik
      (auto die het meet is een corsa gsi met het nodige pretspul erop)

diac
      Bijdrager

youtube is niet zwaar overrated, youtube haalt de kwaliteit omlaag? nee hoor.. alleen als je zelf iets fout doet.
        er staan anders genoeg 720p en 1080p filmpjes op, zegt genoeg denk ik 😉

Edjuh
        Bijdrager

Vette filmpjes, ik zie wel waarom je buren je niet aardig vinden:D

SpeedDemon
          Bijdrager

Ja, wel stoer om zo die oude filmpjes te zien, doet me denken aan mijn vader en ik vroeger. Toch een beetje nostaligie he.

Bas94
            Bijdrager

dat snap ik nu ook haha :D, blijft mooi zo’n een Speedake sprinter. hoeveel topte die Andree? :thumb

speedbuxy
              Bijdrager

@diac
                Das mooi dat jij dat vind verdiep je er eerst maar eens in dan zal je zien dat ie niet zo top is.
                Ik heb gisteren voor de test een rap video geupload op youtube en die werd meteen een stuk donkerder gemaakt en de kwaliteit was ook meteen weg.
                Als ik zin heb zal ik tzt dezelfde rap video ook wel eens op yahoo uploaden kan je het verschil duidelijk zien.
                (en feit blijft ook dat yahoo niet fockt over mijn filmpjes)
                (die gewoon van een usb video recorder komen die tegenwoordig heel veel gebruikt worden)

@edjuh
                Ach die buren moeten niet zo zeuren ik klaag ook niet dat hun iedere zondag naar de kerk gaan:D

@speedDemon
                Ja is zeker nostalgie helemaal met al die oude auto,s in de straat:D

@bas94
                Hij reed een 130 op top maar dat kwam door de wat kortere ”sprint” vertanding.
                Hij het bij koopmans op de bank ooit eens 145 aangetikt met 24pk:thumb

Martino
                Moderator

Dat is cker een erg mooie score 24pk, daar hebben ze nu nog vaak moeite mee. En dat alles op een Peugot. Had dit blok niet een verticale cilinder?

Dan mag je me nu toch wel eens uit gaan leggen hoe je aan de naam speedbuxy komt. 😀

speedbuxy
                  Bijdrager

Die 24pk was ook koopmans pk,s en die is vrij ruim.
                    Maar opzich is geen 1 bank gelijk want bij de scooter sprint in genemuiden had ik maar 19pk.
                    (wat wel voldoende was om tot ver in de middag de lead te houden qua meeste pk,s:thumb)

En de cilinder staat bij peugeot idd verticaal.
                    (de betere stand in mijn ogen)
                    En de naam speed buxy is dus vrij makkelijk te vertalen ik reed toen des tijds met een peugeot buxy met een speed cilinder erop:thumb

Hier voor diac even het verschil.
                    Yahoo video
                    KLIK

Youtube video
                    KLIK

Behalve de beeld kwaliteit schilt de geluids kwaliteit ook best.

Vespa Ciao!

Doctor Boskonovitch
                      Bijdrager

speedbuxy :
                        Nee je zou zeggen dat youtube goed moet werken gezien het de grootste en bekendste site is.
                        Toch vind ik youtube vet zuigen want heb gisteravond van alles geprobeerd maar zonder resultaat.
                        Toen ben ik eens naar yahoo video gegaan om te zien of die ook fockt, maar die doet het gewoon prima:thumb
                        En yahoo is zowoezo beter, want yahoo haalt de kwaliteit van het filmpje niet zo omlaag als youtube en ook haalt ie er geen contrast uit wat youtube wel doet.
                        Conclusie youtube is zwaar over rated.

Maargoed hier de filmpjes:thumb

Ik als 11jarig ventje m,n eerste rijles:D
                        Klik

Dat ging een dikke 10 jaar later al een stuk sneller:D
                        Klik

Even een top speedje meten.
                        Klik
                        (auto die het meet is een corsa gsi met het nodige pretspul erop)

Wat een prachtige brommers heb je daar in het eerste filmpje 🙂

Edjuh
                        Bijdrager

Waaw zo muilen jong!

Robertez
                          Bijdrager

@speedbuxy

Leuke bijdrage!

Vooral het eerste filmpje is leuk.

Helemaal enthousiast springen en doen wanneer de brommer start:P

diac
                            Bijdrager

@ speedbuxy, vraag eens of deze gast er ook last van had? http://www.youtube.com/watch?v=JGe8DuCy5PU

ik heb wel genoten van je filmpje trouwens, goed werk :thumb

hansieb
                              Moderator

@speedbuxy

Youtube is wel heer en meester in formaten (vooral 1080p). Wel vreemd dat het op youtube fout gaat, tis ook wel oud materiaal ofcourse. Kon het spul ook niet van rapidshare halen i.v.m. overbelasting.

Zelf heb ik nergens last van op youtube met premiere pro!

Loek
                                Bijdrager

Mooie batavus combisport heb je daar speeedbuxy!

15 berichten aan het bekijken - 3,826 tot 3,840 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.