Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Filmpjes topic
- Dit onderwerp bevat 4,595 reacties, 356 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 januari 2010 om 21:41 #78690
Suupervet, en nog mooi gezongen ook :lol
10 januari 2010 om 21:55 #78693nog zoiets :lol
10 januari 2010 om 22:30 #78695Rapper Mo$heb vs. Wilders
En de intelligentie straalt er weer vanaf… Ik denk dat hij eens het woordenboek moet pakken en lezen wat de definitie van ‘bedreiging’ is, dat heeft hij duidelijk niet in zijn inburgeringscursus gehad.
10 januari 2010 om 22:30 #78698Dat is Jack Black:o Van “The school of rock”
43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc10 januari 2010 om 23:32 #78700yep ^^
11 januari 2010 om 00:17 #78702TimoO_ :
Rapper Mo$heb vs. WildersEn de intelligentie straalt er weer vanaf… Ik denk dat hij eens het woordenboek moet pakken en lezen wat de definitie van ‘bedreiging’ is, dat heeft hij duidelijk niet in zijn inburgeringscursus gehad.
Ach ik ken wel dommere lui, want wie gaat als kamer lid en partij leider nou dom staan te blaten over een kinderen voor kinderen liedje van 16jaar terug, of een hoofd doek tax.
Enige wat die vent doet is haat saaien, want als dat je agenda punten zijn bij een 2ekamer bespreking ben je toch erg triest.11 januari 2010 om 00:30 #78704hij is wel de enige die geen blad voor de mond neemt, zouden meer mensen moeten doen 😉
11 januari 2010 om 12:48 #78714Als er alleen maar van dat geblaat uit komt kan z,on iemand beter z,n mond houden.
Plus je mond open doen niet altijd leid tot verbetering en daar is hij een goed voorbeeld van.
Je moet je eens verplaatsen in de schoenen van een marokaan die wel gewoon z,n best doet om hier wat van z,n leven te maken en dan wel op het nieuws iedere keer kut marokaan word genoemt omdat er weer een klein groepje ”marokanen” wat gedaan heeft.
(terwijl meestal de helft van die groep gewoon blank is)
Enige wat die man doet is spanning maken tussen 2 bevolkings groepen en dat noem ik geen politiek.
(ons land word daar namelijk niet beter van)11 januari 2010 om 14:12 #77904Kom op jongens, als we nooit via media(en politici in media) hadden gehoord over agressieve Marokkanen hadden we nooit zo’n vijandige verhoudingen tussen autochtone en allochtone Nederlanders gehad. Wilders maakt mensen bang terwijl dat niet nodig is. Hij zet mensen tegenover elkaar. Hij verergert het probleem enkel door het vocabulair een eigen betekenis te geven (denk aan woorden als vrijheid etc) Als er geen media was leefden we allemaal ons eigen leven, “zondaag in ’t zuide ging veurbee” Zoals jack Poels van Rowen Heze zingt: “Niks aan de hand en wat der gebeurde kumpt merge pas in de krant”.
Oeps, fillumtopic 😀
11 januari 2010 om 15:31 #78715Nou, die ‘rapper’ kan er ook wat van. Wat doet die vent nou? Oncorrect Nederlands praten, vet stoere raptekstjes schrijven en vervolgens nog niet eens kunnen onderbouwen waarom hij zo’n soort dingen zegt. Van mij mag hij, daar niet op tegen, maar hij weet niet waar hij het over heeft!
En Loek, het is echt niet Wilders waardoor ook ik rasistsche (ofja, anti-Marokkanen, heel stiekem Moslim) trekjes krijg. Zelfs in een stad als Maastricht krijg je er schoongenoeg van, en daar is het nog niet eens zo erg. Maar bijvoorbeeld Amsterdam, die stad is helemaal verpest.
11 januari 2010 om 15:37 #78717omdat Wilders keiharde feiten op tafel legt over allochtone probleemjongeren is hij op eens een haatzaaier…
oke.. dat hij soms met idiote dingen komt aanzetten klopt ook, maar dat doen andere partijen zeker nooit:?@TimoO: je hebt helemaal gelijk
11 januari 2010 om 16:05 #78721TimoO_ :Oncorrect Nederlands
Oncorrect? Incorrect! :no :!
Achja, hebt iemand nog een fillumpie te plaatsen?
11 januari 2010 om 16:25 #78725Al 3 dagen aan het testen,maar het wil niet echt lukken met me’n 40 pounder Pulse-jet…………Elke tip is welkom.
11 januari 2010 om 16:31 #78672misschien het mengsel niet juist?
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.11 januari 2010 om 16:56 #78728Mooi gezegt loek

Want media is hier ook hoofd schuldige aan, want in de jaren 80 en begin 90 ging het ook neet in de blanke aso buurten maarja dat hoorde je toen amper.
Want neem indianen dorp bij tilburg das laast nog bij peter r de vries geweest daar kwam begin jaren 90 geen politie meer de wijk in zo bang waren ze voor die lui die daar met wapens op elkaar aan het knallen waren.Geiten kamp arhem zit ook vol met hollandse aso,s.
En zelfs een klein wijkje hier in leeuwarden is in de jaren 90 berucht geweest, waar ook alleen blanke sjonnies wonen.
(is ook in probleem wijken van sbs 6 geweest, in dat programma waren het ook allemaal blanke wijken btw)
En nu zijn marokanen ook nog steeds maar het topje van de ijsberg.
Maargoed ontopic maar weer, want meningen blijven toch altijd verdeeld anders hadden we ook geen 6 verschillende politieke partijen gehad. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.