Vespa-Ciao.NL
:: Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

joey636
    Bijdrager

dat is waar maar in elk geval wat het gebakje zegt klopt wel hoe sneller hoe beter het evenwicht vind ik dan ook tenminste

hansieb
      Moderator

ArvidW :
        Hogere snelheid en staand, als je staat kun je veel beter je gewicht verdelen over de 2 stepjes. Kun je veel beter corrigeren.

Ik weet dat jij niet op je kickstartstepjes wil staan, maar je zou om te oefenen er nog 2 bij kunenn maken…..

Hans moet iig op het zadel iets meer naar rechts gaan zitten, dan gaat hij waarschijnlijk recht(er)

Staand …. =) dan vlieg je der af man. Het is wel vario he dus trekken doet die als een gek.

Wat wel echt uber vaag is dat het me nu al bijna helemaal niet meer lukt op de citta door dat geoefen op de ciao.

kevin_oet_vilt
        Bijdrager

heeft niemand een filpmje met een polini top one uitlaat erop.
          ik wil dat geluid eens horen…

ArvidW
          Donateur

Vandaag weer ONboard wheely filmpje gemaakt, mocht je mijn vorige gezien hebben en vond je die erg saai, bekijk deze dan niet ;):lol

Het is eigenlijk hetzelfde filmpje alleen de wheely’s zijn langer (dus nog meer lucht bekijken) en het filmpje is langer (nog meer lucht bekijken)

Ofwel, ik zou hem niet bekijken ;):lol Binnenkort komt er een OFFboard filmpje:D

http://video.google.nl/videoplay?docid=4716848408712428525

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

hansieb
            Moderator

kevin_oet_vilt :
              heeft niemand een filpmje met een polini top one uitlaat erop.
              ik wil dat geluid eens horen…

Je hoort het niet super maar hij klinkt ongeveer hetzelfde als proma circuit ietsje zachter zelfs vind ik :

Je hoort mijn yasuni meer dan die 😀 top one.

joey636
              Bijdrager

dien topn one is idd lekker rustig heb hem zelf ook ik vind het een fijn geluidtje

PoliniCiao
                Bijdrager

Die van jouw jengelt goed, komt door de demper he. Ik zou eens een andere proberen joey…

jorikc

ik heb een filmpje met top one
                    :: luister hier ::

Jelle
                    Moderator

vond ik op internet, is wel geen vespa… maar is misschien wel een ideetje voor iemand.

elektrobrommer

haha over autowheelies gesproken…

Fredzzz
                      Moderator

mijn ‘super custom master’ Ciao doet het met zijn brute setup 🙂

ik zal over een paar min. ff een film posten van het geluid etc. Ik heb nog steeds geen zadel, maar heb er in de stad wel een mooie custom gezien die er waarschijnelijk op komt…

Fredzzz
                        Moderator

nou hier is mn kleine filmpie dan…

http://video.google.com/videoplay?docid=-6954662347965981774

je ziet niet veel als die aanstaat en als ik gas maar het ging ook ff om het geluid…zoals je hoort is die nog niet 100% afgesteld, nu met sproeier 85 en zonder filter (omdat die niet past)

morgen een custom made zadel van the chopper dome 🙂

masterman
                          Bijdrager

jelle :
                            vond ik op internet, is wel geen vespa… maar is misschien wel een ideetje voor iemand.

elektrobrommer

haha over autowheelies gesproken…

haha geweldig die ouwe

Jelle
                            Moderator

jawel he, zal ik er ook zo bij lopen/rijden over 50 jaar haha:|
                              maar dan wel met een elektro ciao (met dan wel een regelbare snelheid) 😉

hansieb
                              Moderator

Fredzzz :
                                nou hier is mn kleine filmpie dan…

http://video.google.com/videoplay?docid=-6954662347965981774

je ziet niet veel als die aanstaat en als ik gas maar het ging ook ff om het geluid…zoals je hoort is die nog niet 100% afgesteld, nu met sproeier 85 en zonder filter (omdat die niet past)

morgen een custom made zadel van the chopper dome 🙂

Doet die het nu goed , ik zie wheelypower 🙂

Maarja ben benieuwd hoe die met zadel eruit ziet.

ArvidW
                                Donateur

Eindelijk een Offboard Wheelyflimpje gemaakt:):

http://video.google.nl/videoplay?docid=-3182000346996829984

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.