Vespa-Ciao.NL
:: Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

De hemkade zaandam is ook echt een vette tent, echt FUCKING GROOT was er bij met angerfist album release party alleen is het 2.30 uur reizen en het was ook FOKING warm daar.

Doe mij maar groningen 🙂 en het thialf stadion als daar weer eens wat is te beleven.

hansieb
      Moderator

Beste stereo ingebouwd in buddy aerox 🙂

En een aerox met polini evo en c16 🙂 waarbij de KM teller bijna rond gaat lol

http://www.youtube.com/watch?v=jmrI0GG58EI&search=AEROX

En nog 1 om het af te leren 🙂 zoals barry altijd zegt scooters kapot maken dat is de enige hoop van die dingen

http://www.youtube.com/watch?v=dyK2qG0nV3M&mode=related&search=AEROX

J3sp3R
        Bijdrager

http://www.youtube.com/watch?v=fPjwyDNEk1Y&NR
          Welk nummer is dat? 😛

hansieb :

Lype shit, daar alleen al voor zou ik een scooter kopen. 😛 Haha
          Woo, echt heerlyk, 1 speaker + 4 woovers 😉

hansieb
          Moderator

Zwaar vet filmpje over stunten en shit met motor / minibike enzo 🙂

KennyVespa
            Bijdrager

hansieb :

En een aerox met polini evo en c16 🙂 waarbij de KM teller bijna rond gaat lol

http://www.youtube.com/watch?v=jmrI0GG58EI&search=AEROX

En nog 1 om het af te leren 🙂 zoals barry altijd zegt scooters kapot maken dat is de enige hoop van die dingen

http://www.youtube.com/watch?v=dyK2qG0nV3M&mode=related&search=AEROX

vind ik deze dikker:

KennyVespa
              Bijdrager

citta-bitch :
                NoveMber rain ben je jaloers ofzow op wheelie king 😐

hij is en kan het goed en zijn benne ou hij egt wel bij elkaar hoor aleen opsommige momenten eg nie dus die maar lauw en pak zelf een raad valve blok en kom dan blaten

hij maakt een dikke speed en hij maakt uber wheelie’s me een poulie 55 en wat standaart spulletjes dus hij heeeft egt geen reed valve nodig !!!

hij is trouwens geklokt naast een DERBI gpr hij reed 75 (GPR) ik me vriend (wheelieking) haalde hem met GEMAK in !! dus hij gaat zeker 80-85 en dat is egt nie gelogen maar filmpjes gaan het zeker bewijzen aleen we hebben weer eens een mooie dag nodig inverplaats dit zeikweer dada tot laterssss

volgens mij geloof je in sprookjes uber wheelies met 55 poelie, dream on dream on dat is nou egt zoon domme leugen dat kan never never never nooit en dat 80/85 kan ook never niet cittadriver ging zoon 65 met evo blok 19 mm carb en 46mm polini en nu met VARIO!!!!!!!!!!!! 80/85 met 42mm polini en speedengine, dus dat uber wheelie is dik gelogen, en dat je meisje bent geloof ik ook niet zo omdat je wel heel erg veel weet van vespa’s (if i’m wrong correct me)

Vespaflappie
                Bijdrager

Aangezien zei het een : raad valve noemt, Nehhh tis een Meisje!(jongen zou zoiets altijd goed zeggen, daar is het te moooi voor:D ehhh Carters he;))!

Edjuh
                  Bijdrager

November Rain :

Edjuh :
                    Mwa, ik had 70(?) er eerst op, toen nog met 19mm, maar deed eigenlijk hetzelfde: niet echt hard gaan maar wel heeeel veel toeren maken. Echt raar, maar ik denk dat hij valse lucht zoog, dat zou de relatief grote sproeier verklaren(hoewel dat filter ook superveel aanzuigt).

En ik vind/vond het niet eens zo denderend trekken dat ik de 70 er op wou houden.

Hij rijdt nu wel beter met 13-13 gek genoeg.

huh?? je rijd dus ook met poelie… dan weetik dnek ik het probleem wel.. een vsnaar die een beetje slap staat 😛 dat had ik ook vaak last van.. bij mij versleten ze ook KEI HARD.. dusjah mss dat je daar is ff moet kijken.. want valse lucht of niet.. als ie toeren draait hoort ie ook hard te lopen ofhet moet zijn dat ie (inderdaad) ergens slipt..

snapje..

al zuigt ie geen valse lucht en alles is verder goed en hij draait bijv 4000 toeren dan hoor je nog niet zo hard te gaan als je blok wel valse lucht zuigt en alles is verder ook goed en dan 7000 toern draait..

hoe harder je krukas ronddraait hoe harder je zou moeten rijden dus ik denk dat je daar je probleem niet in gaat vinden (in dat afstellen)

Hey interessant:) Dat ik het nu pas zie stom stom.

V-snaar slijt wel hard ja, maar zo slap staat hij niet volgens mij, ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ik opeens 2 keer zoveel power krijg(ja zo weinig haal ik er nu uit) als ik de snaar heel strak zet.

Toch maar eens proberen.

Ps. wat een lultopic haha.

Vespaflappie
                    Bijdrager

Toeren maken en niet voorruit komen heeft niks met valse lucht te maken, zeker met koppeling: Meer toeren, meer snelheid, maakt geen reet uit of hij valse lucht zuigt ofniet!

Denk dat je idd naar iets slippends moet zoeken, segmenten–>Strakkere veren/malossi schoentjes
                      Snaar–>Spreekt voor zich
                      Poulie–>uitgelubbert?
                      koppelingshuis–>Olie erop ed.?

Even alles nakijken, dingetje moet echt wel gaan als een banaan!

Edjuh
                      Bijdrager

Veren zijn polini metaal, schoentjes zijn verlicht net als malossi dingen.

Snaar is versleten ja.

Poulie niet uitgelubberd.

Koppeling zal ik ook eens naar kijken.

Bah als het werkelijk een van deze dingen is dan ben ik heppie maar kan ik me tegelijk voor mn kop slaan.

gr.

Fredzzz
                        Moderator

Na aanvraag van de advertentie die werd gepost in het marktplaats topic, de 100cc simonini super bravo met polini vario en malossi vertanding…

(ik zal een van deze dagen wel een keer een betere film maken, dit is echter niet veel :))

.-{2F4OV}-.

Hoe kun je een brommer met zo’n setup zo slecht later lope:S

Egt niet te filmen man…

Als je zo’n setup hebt met vario en de hele rommel… Dan zou zo’n ding toch niet meer aan de grond te houden zijn.. Kvind het egt raar, zal wel aan mij ligge…

(ook al heb je zwaardere vertanding en 90mm schijven!)

Edjuh
                            Bijdrager

Haha leip ding!!

Ik hoop wel dat ze zware vertanding in dat ding hebben.

Fredzzz
                              Moderator

er zit gewoon malossi vertanding in tjah en eh… verder is het voorwiel niet van de grond te houden inderdaad… maar dat staat niet op de film, klopt, ik zal wel es een keer filmen he…

Edjuh
                                Bijdrager

Jij kent die gasten?

Laat ze aub een goed filmpje maken, dat hij een beetje snelheid maakt, want het moet echt heftig hard gaan en trekken met die zware vario vertanding.

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.