Vespa-Ciao.NL
:: Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

citta-bitch
    Bijdrager

NoveMber rain ben je jaloers ofzow op wheelie king 😐

hij is en kan het goed en zijn benne ou hij egt wel bij elkaar hoor aleen opsommige momenten eg nie dus die maar lauw en pak zelf een raad valve blok en kom dan blaten

hij maakt een dikke speed en hij maakt uber wheelie’s me een poulie 55 en wat standaart spulletjes dus hij heeeft egt geen reed valve nodig !!!

hij is trouwens geklokt naast een DERBI gpr hij reed 75 (GPR) ik me vriend (wheelieking) haalde hem met GEMAK in !! dus hij gaat zeker 80-85 en dat is egt nie gelogen maar filmpjes gaan het zeker bewijzen aleen we hebben weer eens een mooie dag nodig inverplaats dit zeikweer dada tot laterssss

November Rain
      Bijdrager

hansieb :
        Men nemen een ciao 🙂 en proma gun totaal resultaat iets van 80km +

http://media.putfile.com/Proma-gun-ciao

Hij klinkt als een crosser 🙂 zoveel toeren fabriceert die door die gele veren.

nah man… hij klinkt als een scooter of gare wallie 😛

nee ninja die klinkt nog het mooist en het meest als een crosser (zeker als je toeren draait) maar die gun klinkt wel mooier als een too bad vin ik 🙂

joah het rije ziet er wel netjes uit

November Rain
        Bijdrager

citta-bitch :
          NoveMber rain ben je jaloers ofzow op wheelie king 😐

hij is en kan het goed en zijn benne ou hij egt wel bij elkaar hoor aleen opsommige momenten eg nie dus die maar lauw en pak zelf een raad valve blok en kom dan blaten

hij maakt een dikke speed en hij maakt uber wheelie’s me een poulie 55 en wat standaart spulletjes dus hij heeeft egt geen reed valve nodig !!!

hij is trouwens geklokt naast een DERBI gpr hij reed 75 (GPR) ik me vriend (wheelieking) haalde hem met GEMAK in !! dus hij gaat zeker 80-85 en dat is egt nie gelogen maar filmpjes gaan het zeker bewijzen aleen we hebben weer eens een mooie dag nodig inverplaats dit zeikweer dada tot laterssss

hehe en nou in het nederlands.. damn zelfs ik typ nog wel beter 🙂

hoezo ik jaloers?? ech tnie mijn piemel is 22cm waarom moet ik jaloers op hem zijn?? hahahahah!!

ik geef er geen ene kont da hij goeie wheelie’s kan maken.. volges mij draai je het verhaal om 😛 ik probeer hem niet af te zeiken maar hij zeikt daar erwinko met zijn malossi blok af wat dus onterecht is en daarom zeg i khet ff 😀

November Rain
          Bijdrager

Edjuh :
            Mwa, ik had 70(?) er eerst op, toen nog met 19mm, maar deed eigenlijk hetzelfde: niet echt hard gaan maar wel heeeel veel toeren maken. Echt raar, maar ik denk dat hij valse lucht zoog, dat zou de relatief grote sproeier verklaren(hoewel dat filter ook superveel aanzuigt).

En ik vind/vond het niet eens zo denderend trekken dat ik de 70 er op wou houden.

Hij rijdt nu wel beter met 13-13 gek genoeg.

huh?? je rijd dus ook met poelie… dan weetik dnek ik het probleem wel.. een vsnaar die een beetje slap staat 😛 dat had ik ook vaak last van.. bij mij versleten ze ook KEI HARD.. dusjah mss dat je daar is ff moet kijken.. want valse lucht of niet.. als ie toeren draait hoort ie ook hard te lopen ofhet moet zijn dat ie (inderdaad) ergens slipt..

snapje..

al zuigt ie geen valse lucht en alles is verder goed en hij draait bijv 4000 toeren dan hoor je nog niet zo hard te gaan als je blok wel valse lucht zuigt en alles is verder ook goed en dan 7000 toern draait..

hoe harder je krukas ronddraait hoe harder je zou moeten rijden dus ik denk dat je daar je probleem niet in gaat vinden (in dat afstellen)

wheelieking89
            Bijdrager

november rain SIZE doesn’t mather en wie erover opschep is zielig ::|:|:|:|

ben je een baby ofzow mijn lineaal is 30 lkkR puh :|:|:|::|

gedraag je volwassen ok tenminste of je moet een kind van 10 jaar of jonger zijn

maar tjha het is de kunst om gewoon met een 55 poulie dikke wheelie’s te maken

je heb mensen die rijden poulie 70-80-95-105 en krijgen hun stuur nie eens omhoog :|:|:|

tis maar waneer je het doet 😉 je moet dus net voor je BOOST moet je aan je stuur tillen en dan whoppa

leT the Force be whith U

ik MOe Sgijten

je MOeder is focking lelijk ^^ je weet tog mastermovies Whaha
              srry xD

erwinko
              Bijdrager

wannabe gangster

hansieb
                Moderator

Ken het even ontopic en geen geblaat over piemels en sgeiten.

Morgen komt de jongen die mijn scooter heeft gekocht 🙂 jah die mooie aerox hij had hem opgevoert naar 80km/h eens even kijken of de ciao ook echt 80km/h + gaat !

wheelieking89
                  Bijdrager

daar moet dus wel een filmpje van komen eeej !!!

tog ??::$:$:$

hansieb
                    Moderator

Van die scooter die ik eruit ga rijde 🙂 op stfu zijn brum brum tja hij komt laat dus dat word hem niet denk ik.

hansieb
                      Moderator

Explosive car tuning tour kick off , grappige 😀 unt lekkere wijfe

http://www.vkmag.com/media/ectontour/gemert/

michel o/

whahah 😀 gekke arabieren =) let op die politie auto 😛

w0000000t 😐 chech die burn out 😀 gekke arabier :’)

wheelieking89
                          Bijdrager

hun hebben daarom wel controle over een auto ^^

maar tog zeker kk gevaarlijk man

niet leuk om gehit te worden 😐

en tjha fietsen is ook een beroep whaha

michel o/

ja check het 2e filmpje is 😛 eerst een stukje uit Tokyo drift 😛 en dan een burnende arabier 😀

barry
                              Donateur

hansieb :

die sukkelaar,7 kleuren & 7 standen.
                                Ik heb meer dan 2 miljoen kleuren & ontelbare progammeerbare standen.
                                Check eens op de website van:
                                http://www.iceled.com

ThieskeCiao
                                Bijdrager

hansieb :

HEEEL VETTE TENT:D:D

( ga ik ongeveer 2 keer in de maand heen:) )

alleen jammer dat de exclusieve cartuning op vrijdag was anders was ik er ook heen geweest:)

zo ga i kdus de zaterdag ook naar technoboy:)

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.