Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 2,521 tot 2,535 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Ik niet,ze zeggen nou toch ook dat 4takt sneller is als 2takt terwijl de 4takts ‘maar’ 499cc meer hebben.
      Das dus ook een slechte vergelijking;)
      Zie de technische regels ook maar van de moto gp.
      Klik
      2takt heeft overal resticties op en de 4takt haast niet, dus het is dan ook niet zo vreemd dat alle teams zijn overgestapt op 4taks die zijn veel minder beperkt qua regels.
      Zie ook die topspeed van de 125cc met 270km er is echt geen 4takt 125cc die dat ooit gaat redden.

Michel
      Bijdrager

speedbuxy :
        Zie ook die topspeed van de 125cc met 270km er is echt geen 4takt 125cc die dat ooit gaat redden.

Amen :lol

speedbuxy
        Bijdrager

Ja 44pk op 71kg.
          Moet je z,n grotere broer nemen de TZ 250
          87pk op 104kg
          Die boekt hem dan wel tegen de 300 denk ik, en das toch zeer leuk met een 250cc:)

diac
          Bijdrager

alweer ga jij een 125cc 2-takt met een 125cc 4-takt vergelijken.
            realiseer je eens dat dat gewoonweg niet kan.
            en ik zie een 125cc RS ook echt niet 270 rijden hoor 😉

als je tuned, gaat alles hard..

edit; alsnog vind ik het jammer dat 2-takt zo in een hoekje word geduwd.
            maar waarom zie ik nooit 1000 cc 2-taktjes etc, als die toch zoveel meer power leveren:?

speedbuxy
            Bijdrager

Ik had niet door dat je daarop doelde:)
              Want daar heb je ook gelijk in, en dat is ook wat ik duidelijk probeerde te maken dat een 4takt bijna het dubbele aantal cc,s moet hebben om 2takt wat te matchen.

VeldMuijz
              Bijdrager

altijd handig als je je sleutels vergeet of iemands anders auto leent zonder het te vragen (A)
                klik hier very simple!

speedbuxy
                Bijdrager

Je bent wat U,tjes en [] vergeten.

@diac
                  Er zijn wel 1000cc 2takt blokken zelfs ook wel v6.
                  In snowmobiels liggen ze een hoop en sommige speedboten varen er ook mee.
                  Check deze maar das een 1100cc snowmobiel motor
                  Hier een v6 2.3l buitenboordmotor
                  Hier een v8 3.6l sandcar
                  Hier een 1000cc snowmobiel dragracer
                  En deze gast rijd ook met een 3cilinder 1000cc snowmobiel engine
                  Daar heeft ie al meerdere keren de beruchte hillclimb events mee gewonnen.
                  Staan als je hem aanklikt rechts nog veel meer filmpjes van hem.

Maar 1000cc of groter hebben grote fabrieken zoals yamaha en suzuki idd nooit op 2wielen gezet jammer genoeg.
                  Maar denk ook dat het komt omdat het dan een te erge beest word.
                  Ik heb hier namelijk een docu dvd liggen over de top 10 beste 2stoke bikes ever made.
                  En daar komt de kawasaki 750 h2 ook aan bod en die werd vroeger al de widow maker genoemt omdat zoveel zich erop kapot reden omdat het z,n beest was.

Verkoop cijfers bleven ook vet laag en de paar die er 1 kochten verkochten hem naar 1 weekend alweer omdat het veel te neet ging.
                  Is ook een jaren 70 motor die tot in de 3 easy op het achterwiel ging.
                  Als je hem youtubt dan krijg je haast ook alleen maar sprint filmpjes te zien.

diac
                  Bijdrager

geil, maar dat is toch allemaal zelfbouw tune shit? ik bedoel..
                    ik heb nog nooit een 1000cc 2-takt fabrieksbouw origineel gezien:?

speedbuxy
                    Bijdrager

Die 1000cc snowmobielen zijn orgineel.
                      En die buitenboord motor ook wel denk ik je kan er meerderen van vinden in ieder geval.

Check maar.
                      Buiteboord
                      Klik
                      Klik
                      Klik
                      Klik
                      Klik

Snowmobiel
                      Klik
                      Klik
                      Klik

diac
                      Bijdrager

nouja, daar heb je iets om te vergelijken met een 1000cc 4-takt :pest

zal ik dan maar een 2000cc 4takt gaan zoeken?;)

edit; 2000cc 4 cilinder; http://nl.youtube.com/watch?v=zRZT-4BbMq0

KennyVespa
                        Bijdrager

sjonge jonge diac jij komt ook met kut vergelijkingen, speedbuxxy probeert alleen maar te zeggen dat een 1000cc 2takt tegenover een 1000cc 4takt, 10 keer sneller is

sjonge jonge is het nu goed met dat eindeloze gezeur, van jah bij 4takt heb je het dubbele nodig, focking bullshit man :S

en hij probeert duidelijk te maken dat 2takt gewoon veel vetter klinkt en veel feller is dan een 4takt

diac
                          Bijdrager

lol @ kenny

KennyVespa
                            Bijdrager

http://www.youtube.com/watch?v=5qROwMqCLAw

alstublieft, een 750 kawasaki op de dragstrip 😉 tegen een hoop 4 taktjes

en het is tog egt een fabrieks af 2takt

speedbuxy
                              Bijdrager

Ja dat zijn leuke velle dingen.
                                Dacht je van deze die heeft z,on blok er triple onderliggen.
                                Klik
                                Of deze kawa 1000 4cilinder

Of deze de kawa 1200 5 cilinder.

Of deze de kawa 1300 7cilinder

@diac
                                Ik was het alweer vergeten maar er zijn dus idd wel 1000cc+ fabrieks bikes geweest.
                                Alleen is er helaas haast niks van te vinden behalve wat foto,s.
                                Maarja deze zullen ook wel helemaal nooit verkocht zijn aangezien de 750 versie al slecht verkocht vanwege z,n reputatie als niet te temmen beest.

diac
                                Bijdrager

geil geil geil, maar toch blijf ik 4-takts vetter vinden.
                                  ik hou er gewoon meer van het geluid, het voelt gewoon aan alsof je “meer” hebt.

iedereen zijn eigen mening en hobby natuurlijk:thumb

(nu maar effe ophouden met de discussie? :D)

deze dan; http://nl.youtube.com/watch?v=gpQP4v_Z0nQ

dat vind ik ook hendig ruig, die turbo blazen, en die kleine uitlaatjes8)

edit; ik snap ook niet dat ze ooit aan 4-takts begonnen zijn.
                                  is toch logisch dat vermogen bij elke slag beter is als bij elke 2 slagen:?

15 berichten aan het bekijken - 2,521 tot 2,535 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.