Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 2,416 tot 2,430 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Massive 😛

Klinkt idd iets qua ontsteking of bougie rot ofzo

Gaat wel fucking rap!

Michel
      Bijdrager

G-no :

ben ik nou gek of hun?:?

Whahaha, daar zijn deze motors voor gebouwd. Om te pleuren (a) Mijn motors worden, de RS250, Ducati 748 BiPosto en een mooie crosser.

Hier mijn Kawasaki 😛 >KlikkiekliK<

barry
        Donateur

Herr FlicK :

Wel vet, een race met een simonini SI (nieuwe type) klinkt wel als ontstekings probleem zeg. hoor hem op hoge toeren..

Klinkt wel alsof hij ze’n begrenzer vergeten uit te zetten is hahahahaha.

Bluevespa
          Bijdrager

hansieb :
            Klein filmpie

Loopt goed nu en hard ook ik gok op zon 85km/h ( filmpie rijd die ongeveer op 3/4 topspeed angstig om met 1 hand te filmen :lol )

Moet alleen nog even kijken waarom de benzine 1 x op leek, terwijl die een volle tank heeft.

Maar hansje,85:|hoe krijg je dat dan voor elkaar,metmijn setup zou ik dan, met poelie 70, en naar mijn gevoel helpt een krukas tunen niet dusdanig veel, zou ik in plaats van de 70 ook de 85 kunnen halen:|,, want mn carters zijn bewerkt door mike..volgens mij ong gelijk aan speedengine.

Quest
            Bijdrager

Bluevespa :
              want mn carters zijn bewerkt door mike..volgens mij ong gelijk aan speedengine.

dat kan zoiezo niet.. max uitgevijld komt een standaard carter kwa inlaat nog niet eens in de buurt van een speedengine..

maargoed.. die krukas goed berekenen en vijlen helpt wel degelijk enorm

TimoO_
              Donateur

ik rijden op een struisvogel, en eraf vallen (tja is 1 van de 2 manieren hoe je eraf kan komen, veel keus heb je niet).

PoliniCitta
                Bijdrager

wat zieligg voor die struisvogelss mann, in gevangenschap :S, wrom heb je die beeste niet vrijgelaten man 😛

TimoO_
                  Donateur

nou zielig kan je het niet noemen. ze hebben et daar nog best goed hoor :P. als ze in hun normale “hok” staan hebben ze gewoon een veld van gemakkelijk 4 voetbalvelden groot. dus dan kan je hetzelfde over koeien zeggen.

PoliniCitta
                    Bijdrager

OkeOke,

maar zowiezo heb ik liever dat ze in het wild leven maar 4 voetbalvelden is nog wel te doen

G-no
                      Donateur

lekker, dit doen zonder helm:

hahahahahaha, wat een ongelofelijke mongolen:
                        http://youtube.com/watch?v=oJG6YnSeeEA&feature=related

Crullie
                        Donateur

Heb ook nog zo’n Kaptein Mobilet staan loopt standart al 65km/uur, maar die zijn gek inderdaad zonder helm. :'(

TICKLING BARN

TimoO_
                          Donateur

.-{2F4OV}-.

TCR rules Timo! Die filmpjes laat ik altijd aan iemand zien… die zijn gwoon sickass bruut!:thumb

TimoO_
                              Donateur

dat ding is inderdaad echt bruut. hij trekt op het begin gewoon op en ineens is ie weg na een vaag geluidje 😛

ik weet ook niet wat met dit ding aan de hand is…
                                http://www.youtube.com/watch?v=jsOfMoPi0Yw&feature=related

niels-nijsten
                                Bijdrager

360cc scooter, hij speelt volgens mij gewoon met het gas. 4cill:P wel ruig gek

15 berichten aan het bekijken - 2,416 tot 2,430 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.