Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Filmpjes topic
- Dit onderwerp bevat 4,595 reacties, 356 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 maand, 3 weken geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 september 2006 om 16:39 #57605
Als die jongen nu een normale zithouding aaneemt,met zijn voeten op de steps,trekt hij dan nog wheelies?
3 september 2006 om 16:40 #57606eeuhm ik vind het zeer meevallen eigenlijk waarom nie voeten op voetsteuntjes of op treeplankje ???
dit is gewoon nep hij maakt niet 1 egte wheelie :(:(
en dat voor een reed valve

maare TJoeWne ze !!! GReetZ KEnny
3 september 2006 om 16:47 #57607Kan geen echte wheely’s trekken omdat de achterrem het nog niet echt naar behoren doet
En als ik gewoon voorover ga zitten gaat ie gewoon op het achterwiel
3 september 2006 om 18:05 #57613He erwinko hij wheelyt ook wel super simpel door de std vario vertanding, wat is de TOP snelheid.
3 september 2006 om 18:25 #57614ok wat voor programma moe je daarvoor hebben ik akn zon beetje alle filmpjes zien maar niet die van media putfile??
3 september 2006 om 19:12 #57615Quicktime player…. 😉 http://www.google.nl
3 september 2006 om 19:48 #57616het verschil van een wheelie is voor iedereen anders iemand die zijn voeten aan de zijkanten houd is gewoon geen wheeliees :S:S:S
mijn vriendje (wheelieking89 dus)
doet netje zijn voetjes op die voetkappen en trek mooi zijn stuurke omhoog net voor de boost :o\
en dan gaat dat wel zon tijdje door 😛 whahahaha
en dat met een brommer die heel sloom optrek :rules
aleen hij is wel snel oowr :|:|:|
soms dan (A)(A)
3 september 2006 om 19:57 #57617ik zal het wel ff uitleggen.
de vario klok was geblokeerd, dus wij uit elkaar gehaald en verholpen enzo. maar nu blijkt dus dat de keerring van de as die door het wiel gaat 🙁 als je dus heel ff rijdt, staat het al helemaal vol olie en heb ik totaal geen achterrem.
net dacht ik, ik zal die snotneuzen van ciao forum wel ff laten zien dat het wel kan:P. maarja, zonder achterrem kan ik geen echte wheely zeker niet met al die power die het blok heeft. 1 tiende seconde latere reactie en ik had op mn achterhoofd gelegen en dan @ ong. 35km/h 😐
nu had ik mijn klok erin gezet, maar die as is gewoon korter ofzo :S (die is recht vertand en die lekkende is schuin vertand) dus de schijf staat helemaal vast op de 4mm dikke achterbrug. en met de vorrige klok hadden we het vanochtend allemaal pas gemaakt 🙁
dusja, wheely met voeten op steppies, no problemo (met achterrem:P)
als het probleem gemaakt is, komt er zeker weten een vervolg filmpje.
de topsnelheid weet ik nog niet. ik ben nog beetje bang voor het koppelingshuis 😛 ik kan wel lekker makkelijk zeggen, ooh het jeukt maar een kwartier van zon segment. maar dan is mn goede schaal kapot en mn broer zn koppeling naar de haaien 😛
dus voor mij eerst een ring voor ik hem helemaal op top laat draaien 🙂
3 september 2006 om 20:25 #57618Men nemen een ciao 🙂 en proma gun totaal resultaat iets van 80km +
http://media.putfile.com/Proma-gun-ciao
Hij klinkt als een crosser 🙂 zoveel toeren fabriceert die door die gele veren.
Blokkie wat eronder zit is:
-42 alu polini
-Kickstart carters getunede inlaat en poorten aangepast op 42 alu
-Kickstart krukas gefreesd
-13 13 met openlichtfilter
-Proma gun
-Std koppeling met gele malossi veertjes en poelie 80Hij gaat als een raket echt zowiezo 80km als ik het met me scootie vergelijk, optrekken doet die ook al echt goed en bij de uitlaat heeft een constante boost maar bij de 50km trekt die nog even met 1000 toeren harder
hij rijd echt super, moet ook wel als de grote herr flick het blok heeft getuned :con3 september 2006 om 20:34 #57620yeaaaaaaaaah,de gun is de max,al zeg ik het zelf.Gooi er maar eens een vario onder,dan komt hij pas echt tot zijn recht.
3 september 2006 om 22:08 #57621Netjes, mooie score, sta ik mooi voor paal met mn malossi blok met 13-13 en proma cc en 80 poulie, 65km met vet veel toeren:(
3 september 2006 om 22:09 #57622wheelieking89 :
eeuhm ik vind het zeer meevallen eigenlijk waarom nie voeten op voetsteuntjes of op treeplankje ???dit is gewoon nep hij maakt niet 1 egte wheelie :(:(
en dat voor een reed valve

maare TJoeWne ze !!! GReetZ KEnny
wanker…
da blok komt van mijn af en ik ree mee poelie 65 op mijn citta en ik trok ook wheelies (zover ik da kon iig :P) maar ik zat ook met mijn poten op de steuntjes. hoefde alleen maar iets achterover te gaan hangen…
ga zelf een malo blok halen dan weet je t zelf 😉
3 september 2006 om 22:11 #57623citta-bitch :
het verschil van een wheelie is voor iedereen anders iemand die zijn voeten aan de zijkanten houd is gewoon geen wheeliees :S:S:Smijn vriendje (wheelieking89 dus)
doet netje zijn voetjes op die voetkappen en trek mooi zijn stuurke omhoog net voor de boost :o\
en dan gaat dat wel zon tijdje door 😛 whahahaha
en dat met een brommer die heel sloom optrek :rules
aleen hij is wel snel oowr :|:|:|
soms dan (A)(A)
is maar goed da HIJ zijn beentjes bij mekaar doet dan en niet andersom anders had je er niet veel aan 😉
3 september 2006 om 22:12 #57624Edjuh :
Netjes, mooie score, sta ik mooi voor paal met mn malossi blok met 13-13 en proma cc en 80 poulie, 65km met vet veel toeren:(knal er dan voor de gein poelie 65 op 😉
3 september 2006 om 22:16 #57625Mwa, ik had 70(?) er eerst op, toen nog met 19mm, maar deed eigenlijk hetzelfde: niet echt hard gaan maar wel heeeel veel toeren maken. Echt raar, maar ik denk dat hij valse lucht zoog, dat zou de relatief grote sproeier verklaren(hoewel dat filter ook superveel aanzuigt).
En ik vind/vond het niet eens zo denderend trekken dat ik de 70 er op wou houden.
Hij rijdt nu wel beter met 13-13 gek genoeg.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.