Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 2,071 tot 2,085 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

@buxy

Vind ik echt teveel geld voor een spel, helemaal een console spel! Ik ben erg blij dat mijn XBOX 360 gemod is games voor de xbox vind ik echt veel maar dan ook veel te duur.

Neem nou bijvoorbeeld Assassins creed , leuk spel wat uurtjes ingestopt bijna uitgespeelt maar ik vind hem echt geen 60-70 euro waard. Echter wel 1,5 euro want dat kost een DL dvd

Voor de PC vind ik dat een ander verhaal games die ik wel heb gekocht zijn echt games die een grote online community hebben, offline games steek ik geen ene rooie cent in:
      – Counterstrike
      – Counterstrike source
      – Battlefield 1942
      – Diablo 2

Voor de rest ben ik echt nog weinig games tegen gekomen die het geld echt waard zijn.

Ook download ik alle muziek en films omdat ik teneerste het huis niet uithoef en ik hem kan pauzeren en het kost niks, dus als de film kut is dan kost het me tenminste ook geen geld.

Vooral de mentaliteit van het kost niks is natuurlijk typisch hollands :lol

diac
      Bijdrager

World of Warcraft, dat is echt wel je geld waard.. en ga nou niet zeggen het spel zuigt enz.
        want dat heb ik meer mensen horen doen.
        totdat ze het gingen uitproberen, toen vonden ze het wel vet.
        moet wel eerlijk zeggen dat het een heel erg verslavend en no-life spel is.
        ik heb het meer dan 2 jaar dag-in dag-uit gespeeld.. dus weet waar ik over praat.
        WoW is in mijn ogen het meest verslavenden en beste online spel ooit.

de papkarre
        Bijdrager

@hans je heb groot gelijk (ja ik doe hetzelfde)

@diac je raakt er te snel verslaafd aan dat spel maar niet echt mijn smaak voorderest (het spel zuigt:P)

hansieb
          Moderator

diac :
            World of Warcraft, dat is echt wel je geld waard.. en ga nou niet zeggen het spel zuigt enz.
            want dat heb ik meer mensen horen doen.
            totdat ze het gingen uitproberen, toen vonden ze het wel vet.
            moet wel eerlijk zeggen dat het een heel erg verslavend en no-life spel is.
            ik heb het meer dan 2 jaar dag-in dag-uit gespeeld.. dus weet waar ik over praat.
            WoW is in mijn ogen het meest verslavenden en beste online spel ooit.

Kuch kuch daar ben ik net 3 week mee begonnen met ongeveer al me vrienden OP EEN PRIVATE SERVER! samen met 7 vrienden

Ik vind het een leuk spel maar om er nu 50 euro te gaan betalen + elke maand 12 euro vind ik echt teveel! Zowieso dit spel hoor je eigenlijk elke dag een paar uurtjes te spelen dat heb ik ook al goed gedaan 😛 maar moet over een paar week op half jaars stage dus dan gaat het echt niet meer baten

Enige waarvoor ik het wel zou doen is de private server waar ik op zit , zitten maar zon 4000 man op en 100 online ongeveer + er is gewoon lag wat ik erg irritant vind.

Maarja we zijn ( samen met me maatjes ) niet super rijk en willen niks betalen dus zitten we gezellig op ventrilo en op de private server lekker te gamen met zen allen :lol

Ben btw een Undead mage lvl 30 met alles op frost.

Ik vind / vond diablo 2 het meest verslavende spel wat ik heb gespeelt ( 2 jaar lang ) met hacks en charms geweldig en op de US west server 😛 zonder al te veel europeanen en veel gekke amerikanen

Mike
            Bijdrager

het is me allaaaaang duidelijk dat jij een centen neuker bent hans

ook hoe lult over auto’s

Mike

diac
              Bijdrager

@ hansieb, persoonlijk vind ik dat private maar niks.. maar ik heb wel op deze private server gezeten; http://www.wowlord.com/

ik wou eens kennis maken met het Raiden, wat ik in het echte wow nooit heb gedaan (hardcore pvp).

hansieb
                Moderator

Mike :
                  het is me allaaaaang duidelijk dat jij een centen neuker bent hans

ook hoe lult over auto’s

Zijn dat de meeste nederlanders niet ? het is allemaal te duur dus zo weinig mogelijk betalen en toch overal op de eerste rij willen staan!

Private is leuk , als je wat gezamelijk met je buddys doet is het altijd wel funny.

speedbuxy
                  Bijdrager

@Hansieb.
                    Ik heb hier ook meer als 400 gekopieerde spellen en filmen liggen want 95% is ook niet meer als 10 a 20 waard.
                    En zoals ik al zei een film is ook totaal niet erg die haalt z,n winst al uit de bioscoop.
                    Maar je bent gewoon dom als je die 5% goede games gaat downloaden, een spel maker verdient namelijk niet eerst miljoenen in de bioscoop.
                    En ook voor goeie offline spellen hoor je te betalen vind ik of speel je nooit met maten thuis?

@papkarre
                    Stoer dat jij dat ook doet:thumb
                    Zullen we het allemaal gaan doen dan komen er tenmiste straks helemaal geen goeie spellen meer uit.
                    Want ja wij willen ze niet voor hun goede werk betalen.

Zeker ook nog nooit een spel uit gespeeld? want dan had je gezien hoeveel lui eraan gewerkt hebben en er dus ook betaald moeten worden wat wij dan niet willen doen erg slim:thumb
                    En dan heb ik het over de top titels crap brand ik ook.

hansieb
                    Moderator

Voor echt goeie spellen betaal ik maar ik zou GTA niet online gaan spelen dus investeer ik er ook geen geld in behalve de DL dvds.

Offline spellen vind ik het niet waard om geld in te steken. En de consoles tja als ze gemod kunnen worden 🙂 vind ik het super hendig vind de prijzen van de games gewoon absurd duur.

Btw je zegt dat bij films het de piratacy ingecalculeert is maar bij games natuurlijk ook.

Waar woon je in drachten buxy hoop niet dat BREIN meekijkt hhaha :lol

speedbuxy
                      Bijdrager

hansieb :
                        Voor echt goeie spellen betaal ik maar ik zou GTA niet online gaan spelen dus investeer ik er ook geen geld in behalve de DL dvds.

Offline spellen vind ik het niet waard om geld in te steken. En de consoles tja als ze gemod kunnen worden 🙂 vind ik het super hendig vind de prijzen van de games gewoon absurd duur.

Btw je zegt dat bij films het de piratacy ingecalculeert is maar bij games natuurlijk ook.

Waar woon je in drachten buxy hoop niet dat BREIN meekijkt hhaha :lol

Ik vind gta anders makkelijk 70 euro waard als je ziet hoeveel speel uren je daarin kwijt kan.
                        En gelukkig ken ik heel wat lui die deze titel ook kopen, terwijl ze de rest wel branden en gelukkig ook maar want als iedereen zo dacht als jou waren er al niet eens spellen meer geweest.

Want bij spellen calculeren ze geen piraticy in want zoals ik nu voor de 3e x zeg een film draait eerst en de bioscoop en verdiendt daar miljoenen mee wereld wijd.
                        Dus is het lang niet zo erg omdat te branden want die hebben hun geld alweer binnen gehaald met het draaien in de bios.

Maar waar moet een spel als jij hem brand dan nog z,n geld verdienen?
                        Die draait niet eerst in de bios, spellen makers leiden ook veel zwaardere verliezen door dat gebrand dan film makers.

Dus branden van goede spellen omdat het dan maat lekker 1,50 kost vind ik het domste wat ja kan doen.
                        Dat is hetzelfde als geen olie door de benzine van je brommer doen want dat bespaard lekker.
                        Maar aan het einde van het verhaal heb je jezelf ermee te pakken;)

Edit het bier trouwens maar even laten staan want drachten:D

hansieb
                        Moderator

simonferrari
                          Bijdrager

Herr Flick
                            Topic starter

is van Vincent hier, met zen gele SI 2 speed

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

Loek
                              Bijdrager

Weet iemand hoe het liedje van 1.00 minuut heet van vespaciao promotie 2?

hansieb
                                Moderator

Tis een mix , die ik met een programmatje had gebakken ik zou het echt niet meer weten :con

15 berichten aan het bekijken - 2,071 tot 2,085 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.