Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 1,756 tot 1,770 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

barry :
      Het is inderdaad mijn ex-simo bravo die er bij staat.Maar ik ben lid van die site,dus mogen ze gerust die foto plaatsen.

Jamaar je bent ook lid van deze site en ik zou dat als lid dan raar vinden dat deze site niet vermeld word.
      Ook al was ik lid van beide sites.
      Want staan die foto van je ex simo bravo ook op die site of zijn ze echt hier weg gevist?
      Want als ze daar ook al stonden is het wel normaal natuurlijk dat ze ze gebruiken.

st3yn
      Bijdrager

.-{2F4OV}-.

Ik ben zelf ook lid van de site;) En kheb er ook geen problemen mee dat ze die foto plaatsen…

Khoop dat mensen er inspiratie uit halen…

speedbuxy
          Bijdrager

.-{2F4OV}-. :

Khoop dat mensen er inspiratie uit halen…

Ja met dat oogpunt natuurlijk.
            Daar maak je brommer ook mooi voor.
            Maar met het oogpunt op dat deze site nu gewoon gepasseerd word en hun pronken met brommers die niet van hun site zijn.
            En dat wel beginnen met de best off ciaocrossclub.

Maar goed ik ben blijkbaar 1 van de weinig die dat als probleem ziet.
            Misshien komt het ook wel omdat ik weet dat italianen eikels zijn naar ons toe.
            De helft van de italiaanse verkopers op ebay weigerd namelijk naar nederland te sturen.
            En als ze het dan doen licht de helft je vet op, want de verzendkosten zijn 27 euro max.
            Nou ik ze er wel bij gehad die er 35 tot 40 voor vroegen.

En dan zeg je er wat van dat het veel goedkoper kan en dan is het graag of niet, want anders verkoop ik ze wel in m,n eigen land.
            Waar die dan wel eerlijk de 8 nog wat voor vraagt wat het inland verzenden daar ook kost.
            Dus dan kunnen ze in 1x wel weer goed rekenen.

Dus die lui hadden van mij nog niet eens foto van m,n ventieldopje mogen gebruiken.
            Want durf haast wel te wedden als wij het als site omgekeerd hadden gedaan dat die italianen daar vet over waren gaan zeiken.
            En daarbij kan je 10x lid wezen van die site das nog niet een reden om deze site maar onder te laten sneeuwen door hun site lijkt mij.
            En hun profijt laten hebben van onze site zonder dat te vermelden.
            Tenmiste zo denk ik erover.

Green Machine
            Bijdrager

super ciao
              ik weet niet of jullie dezen al kenne:D

.-{2F4OV}-.

Ik ben zelf lid geworden van die site.. en daarmee hoort mijn brommer (ook) bij hun site;)
                Ik zie hun helemaal niet als concurrenten en gwoon dat zoveel mogelijk mensen mijn brommer zien.

Wat nou als ik hier mijn perso hier op de site verwijder en alleen op die site weggooi. Hoort mijn brommer dan ineens wel bij hun site? Nja..

Ik snap jou standpunt ook wel, maar ik heb er niet zo’n problemen mee;)

Khoop dat ze iig niet jou huge-ass cilinder/uitlaten collectie in een filmpje zetten en uploade, want dan voorspel ik grote problemen voor hun:lol

@greenmachine: Wtf is da:o Is da een ciao met mina blok ofsow?

Green Machine
                Bijdrager

k zouw het niet weten:D
                  kwam m net opeens tegen
                  hij loopt wel ziekelijk hard

erwinko
                  Bijdrager

zit een opgefokt sc00t@h blok onder, lijkt me vrij duidelijk aan het geluid

barry
                    Donateur

Klopt speedbuxy,deze foto’s had ik op hun site staan,nu staat me’n racer daar ook.Dus hebben ze die foto niet van deze site gestolen.Moest het anderom zijn,was er al lang commentaar gegeven bij het filmpje & had ik al een mail gestuurd.

hansieb
                      Moderator

Buxy 😀

Wij van vespa ciao hebbe ook zelf zon filmpie! daar komt iedereen zowat aan bod althans de specials.

TimoO_
                        Donateur

ik doe nix meer met m’n superbravo

ik doe nix meer met m’n scooter

dus wil ook m’n scooterblok onder m’n superbravo gaan zetten, lijkt me wel lachen ;).

70cc Malossi aluminium
                          doppler krukas
                          21mm carburateur
                          hebo “straight”

vario weet ik nog niet wat het is, maar zal wel malossi enzo zijn. bij de scooter trok het al lekker, en ben tot de 95 doorgegaan. kijken wat het doet onder een superbravo 😀

Hermaniak
                          Bijdrager

Dat wil je er zomaar onder gaan leggen ? Ik denk dat er heel wat bij komt kijken hoor 😀
                            Lijkt me in ieder geval wel heel gaaf om zoiets te zien!

hansieb
                            Moderator

AC RACING
                              Moderator

whahaa dit filmpje zag ik laatst ook al op utube alleen dan het origineel van dat de katten stonden te miauwen:P in plaats van praten;)

speedbuxy
                                Bijdrager

@2f4ov.
                                  Hun zien ons dus blijkbaar wel als concurentie, want als hun dat familie gevoel ook hadden dan hadden ze de naam van deze site er ook wel even bij vermeld lijkt mij.

@hansieb.
                                  Nou daar dan meer even wat ciaocrossclub brommers tussen zetten en dan ook beginnen met de best off vespa ciao:)
                                  Maar moet maar niet, laten we ons niet verlagen tot hun niveau het is al erg genoeg dat die arme sloebers brommers van dit forum moeten gebruiken om hun filmpje wat te laten wezen:D

@TimoO.
                                  Grappig idee, heb het wel eens vaker gezien.
                                  Maar als je geen malossi koppeling en vario hebt zou ik ze ook niet kopen want dit doet niet zoveel,
                                  zeker niet voor het geld wat het kost.
                                  Dit word pas rendabel bij best wat pk,s.
                                  Voor bovengenoemde setup is orgineel goed genoeg want dat is bij scooters niet zo slecht.

15 berichten aan het bekijken - 1,756 tot 1,770 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.