Vespa-Ciao.NL
:: Filmpjes na troubleshooting!

Home Forums Techniek Problemen oplossen Filmpjes na troubleshooting!

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 173)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Javad
    Donateur

Zoals jij het beschrijft lijkt het alsof er al strakkere veren in zitten, als hij zoveel toeren maakt voordat je wegkomt.

De startveren hebben niks met optrekken te maken. Die hebben daar geen invloed op. Als je die er uit haalt slaat de brommer sneller aan, dan kun je er niet meer gewoon mee lopen.

Ik ben wel benieuwd naar je filmpje, aan de hand daarvan kunnen we weer een heleboel concluderen.

<3 Thunderstone
      Check mijn perso!

Dondersteen
      Topic starter

Javad :
        Zoals jij het beschrijft lijkt het alsof er al strakkere veren in zitten, als hij zoveel toeren maakt voordat je wegkomt.

De startveren hebben niks met optrekken te maken. Die hebben daar geen invloed op. Als je die er uit haalt slaat de brommer sneller aan, dan kun je er niet meer gewoon mee lopen.

Ik ben wel benieuwd naar je filmpje, aan de hand daarvan kunnen we weer een heleboel concluderen.

Ja ik vind het ook heel raar met een 105 poelie 😮

Oke goed dan wordt het toch de veertjes set van polini! Dan kan ik nu denk ik mijn bestelling alweer versturen 🙂

Filmpje zal ik zsm maken dan!

Javad
        Donateur

Wat zit er nu in je winkelwagen dan?
          Poulie 94 + snaar / Bougie 6 en polini trekveren?

<3 Thunderstone
          Check mijn perso!

Dondersteen
          Topic starter

Javad :
            Wat zit er nu in je winkelwagen dan?
            Poulie 94 + snaar / Bougie 6 en polini trekveren?

Nee er is meer 😛

Kentekenplaathouder en bevestiging (mijne is gebroken)
            Zeef voor luchtfilter
            Bougie 6
            Trekveren
            Snaar kartel 1037
            94 poelie + nieuwe flensmoer (waarom niet, he)
            Montageset schokbrekers (mijn bouten zijn een beetje dol)

Javad
            Donateur

Okee dan, nou ik ben benieuwd naar je filmpje.
              En dan kun je straks mooi proberen met andere poulie en trekveren, altijd leuk om te testen.
              Mooi dat je niet doorhebt dat we ondertussen bezig zijn je brommer een beetje te tunen met poulies en veren haha.
              We praten je ook heel wat aan…
              Doen zeg ik..

<3 Thunderstone
              Check mijn perso!

Dondersteen
              Topic starter

Javad :
                Okee dan, nou ik ben benieuwd naar je filmpje.
                En dan kun je straks mooi proberen met andere poulie en trekveren, altijd leuk om te testen.
                Mooi dat je niet doorhebt dat we ondertussen bezig zijn je brommer een beetje te tunen met poulies en veren haha.
                We praten je ook heel wat aan…
                Doen zeg ik..

Maak me niet gek 😐

Ik wil gewoon veilig (!) met dat ding van A naar B en verder geen problemen met de politie :!
                Gewoon lekker snel optrekken, maximaal 30 gaan 8)

Jullie mannen zijn niet te vertrouwen

Javad
                Donateur

Haha, lache dit,..sorry, ik wil ook graag dat je Citta het goed doet hoor begrijp me niet verkeerd.
                  Een filmpje zegt meer dan honderd woorden, heel handig om verder mee te komen;)

De aanpassingen die je doet met de poulie en veren zijn minimaal hoor, eigenlijk bedoeld om je probleempjes op te lossen.
                  Veel harder ga je er niet van.

<3 Thunderstone
                  Check mijn perso!

Dondersteen
                  Topic starter

Javad :
                    Haha, lache dit,..sorry, ik wil ook graag dat je Citta het goed doet hoor begrijp me niet verkeerd.
                    Een filmpje zegt meer dan honderd woorden, heel handig om verder mee te komen;)

De aanpassingen die je doet met de poulie en veren zijn minimaal hoor, eigenlijk bedoeld om je probleempjes op te lossen.
                    Veel harder ga je er niet van.

Nee ik snap ook wel dat dit geen drastische tuning is hahaha :p
                    Ik lees hier al genoeg over tuning hahaha

Ik zal mijn best doen om het filmpje er vanavond op te zetten. Na 6 u 🙂

Geef maar toe dat je mij gewoon wil zien rijden met mijn roze nikes 8) 8)

Javad
                    Donateur

Ik kijk ernaar uit :lol

<3 Thunderstone
                      Check mijn perso!

Dondersteen
                      Topic starter

Mijn vriend was niet zo’n goede cameraman vandaag 😂 hopelijk hebben jullie er wat aan.

Zoals jullie zien wilde hij eerst weer niet aanblijven

Javad
                        Donateur

Kijk daar hebben we wat aan, Dondersteen in actie! Goeie filmpjes! Zelfs een onboard filmpje,..klasse!

Hij loopt mooi moet ik zeggen, wel een typisch gevalletje warmdraaien.
                          Zodra hij warm is blijft hij wel lopen toch? Dat is vrij normaal.

En hij heeft behoorlijk wat trekkracht en misschien is het niet echt nodig maar het blijft leuk om met trekveertjes te spelen, zelfs op jouw setup kunnen naar mijn mening wel strakkere trekveren om in het begin iets meer toeren te maken. Maar dat ben ik,..

Op top klinkt hij voor zover ik heb kunnen horen echt prima, ik hoor geen overtoeren. Hij zit gewoon lekker in zijn toeren.
                          Een kleinere poulie lijkt me niet nodig maar zoals ik al zei blijft het leuk om daar ook mee te experimenteren.

Wat rij je nu op de teller? iets boven de 30?

Prima brommertje voor naar het werk dacht ik zo.

<3 Thunderstone
                          Check mijn perso!

Dondersteen
                          Topic starter

#NAAM?

Javad
                            Donateur

Hij sputtert misschien een beetje als je het gas te snel open draait?

En ja, je hebt de bestelling gedaan voor ik kon zien dat je geen overtoeren maakt,..nu moet je die 94 poulie wel proberen:pest:D Gaat hij ook minder van janken zoals je dat zo mooi noemt.
                              Je huidige snaar gaat vast nog wel even mee tot de volgende bestelling mocht je een nieuwe nodig hebben.

En je uitlaat moet je gewoon even checken of die nog vast zit na zoveel km,..
                              Zorg anders dat je aan de achterkant een kartelring hebt zitten, dat blijft mooi vast zitten.
                              En bij de cilinder gewoon lekker strak aandraaien. Dat moet kunnen bij een 50cc die heeft een vrij stevige flens.

<3 Thunderstone
                              Check mijn perso!

Dondersteen
                              Topic starter

ja sputteren zou je het wel kunnen noemen..

Jij wilde me toch al een poelie aansmeren he he :pest
                                Ik ga die poelie en snaar zwz erop zetten. Alleen al om te kijken wat voor een verschil het maakt. Samen met de veertjes even kijken wat het best werkt denk ik?
                                Als hij dan beter rijdt, zal ik het wss wel zo laten.

En ja lekker strak draai ik hem zeker wel bij de flens maar ik wil toch ook wel voorzichtig zijn.. De achterkant zit vast met 2 kartelringen en 2 moeren. :p

Het janken zou je ook schreeuwen kunnen noemen. Dat ding maakt gewoon kabaal, oorsuis achtige taferelen

Tot zover trouwens ook mijn anonimiteit :p

AA-T
                                Sleutelbeheerder

Javad is lekker actief hier, ik heb niks meer te zeggen :lol
                                  Loopt wel lekker volgens mij, ben wel benieuwd naar de kleur van je nieuwe bougie als je daar even mee hebt gereden.
                                  En voor zover ik het kan oordelen aan de hand van de filmpjes ben je denk ik wel blij met je bestelde poelie en veertjes..

We horen het wel 🙂

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 173)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.