:: Filmpjes na troubleshooting!
-
niek1992 :
Welke nummers staan er op de gasschuiven?
Ik weet zo uit mijn hoofd niet wat er in een 10/7 hoort qua nummering, maar weet wel dat er verschillen zitten in gasschuiven aangeduid met nummers. Bijvoorbeeld het schuine gedeelte waar de stationairschroef in hoort te vallen, of hoeveel doorlaat er in zit wanneer stationairschroef helemaal uitgedraaid is etc.
Oh shit, geen idee? Alleen die ene van mij heb ik nu los liggen. Ik heb nu alles er weer onder 😂
Maar goed ik denk niet dat dat het grootste probleem is nu haha
JavadDonateur
Die nieuwe gasschuif komt bij mij vandaan, die komt ook uit een 10/7 carb.
Hallo allemaal, er is weer nieuws!
Carbstukje van Javad werkt perfect, toch nog afwachten want mijn oude deed t de eerste paar ritjes ook weer goed. Maar ik ga ervanuit dat het nu goed blijft.
Met 38 gaat ze niet echt stotteren maar 37 rijdt voor mijn gevoel toch lekkerder. Het lijkt alsof ze van 38 wat feller wordt.
Wat is jullie mening, liever een maat te groot? (38 dus?)..
Ik hoef in elk geval minder hard te blehren bij opwarmen omdat de gas nu onderin ook gewoon werkt
😀
Iets te groot is altijd beter dan iets te klein, mbt tot slijtage.
Dus als 38 verder ook goed rijd zou ik persoonlijk daarvoor gaan.
Ja vandaag nog wat kunnen rijden naar en van het werk. Ik merk nu niet veel verschil tussen 37 en 38, buiten dat ze iets eerder in wil houden op top. Dus 38 it is!
Ja hoor mensen! We hebben weer een aantal kilometertjes gemaakt 🙂
Gisteren voor de lol 37 er weer onder gelegd en DIRECT was de dip terug!
40 ga ik nog wel proberen maar voor nu brengt ze me op 38 lekker naar mijn werk! HAPPY ME 😀
Hou in de gaten dat als de temperatuur straks flink gaat zakken je wellicht ook wel weer 1 maatje groter moet, maar dat zal de tijd leren.
Voorlopig kan je lekker rijden 
Wilk1985 :
Hou in de gaten dat als de temperatuur straks flink gaat zakken je wellicht ook wel weer 1 maatje groter moet, maar dat zal de tijd leren.
Voorlopig kan je lekker rijden
Bedankt voor de tip! Ik wil 39 er ook nog bij halen, dan heb ik het hele setje compleet en kan ik goed afstellen.
Toch raar dat ik zeker wist dat 38 te groot zou zijn :p maar goed die fout maken we niet nog een keer 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.