- Dit onderwerp bevat 297 reacties, 63 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 maanden, 3 weken geleden door simonferrari.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 december 2007 om 17:16 #262605
Mooi man , ik vind dit ook wel een speciaal waardig

Velgen zou ik nog een keer in een ander kleurtje doen en de leo krul vind ik ook niet echt wat voor een vespa.
Updatje begin page en dan is et een goede special.
9 december 2007 om 17:17 #262606hij is wel heeeel erg mooi
, alleen zou ik dat spatbord inkorten maar dat moet jij natuurlijk zelf weten;)9 december 2007 om 17:28 #262607je zou eventueel ook nog het zwarte van dat rondje op je kap kunnen wegzagen. zodat je alleen het logo hebt. en dat je dan ook de koppeling kunt zien. en dan spuit je die koppeling in een kleur bijv zwart rood of geel 🙂
9 december 2007 om 18:38 #262608dankjewel hansieb, dat je het een special waardig vind:D
natuurlijk vind ik hem zelf ook super mooi,
maar sombrero, dat vind ik niks wat jij bedoelt… ik vind dat hij daardoor minder afgewerkt lijkt.
jah, en met dat spatbord, misschien komt er voor een aero spatbord op,
maar achter kort ik niks in want ik wil me lamp, en kenteken er ook nog op hebbe,bedankt voor de reacties
9 december 2007 om 18:47 #262609echt n mooi ding! leuk dat hij ook nog eens voor dagelijks gebruik is
9 december 2007 om 19:58 #262611Mooi dingetje hoor
Het achterspatbord vind ik alleen wat minder maarja als je hem idd ook voor school en al gaat gebruiken kan je je kenteken maar beter achterop hebben en zo wordt je tenminste niet zo nat in de regen:)
Die helm is trouwens ook echt vet!9 december 2007 om 22:00 #262612@hansieb
bedankt man

ik had helemaal niet gezien dat je hem veranderd heb naar een special
echt super@ bartjee,
jij en andere hebben gelijk dat een kort spatbordje mooier is, vind ik zelf oook.
maar het is voor het achterlicht, kenteken, en opspattend water.
het zelfde met voorspatbord, ook voor opspattend water en modder.zelf vind ik het niet zo erg dat ze niet ingekort zijn dus ik laat het nog nu even zo:)
9 december 2007 om 22:07 #262613ik zou er geen aero voorspatbord op doen, hoe het nu is is het het mooiste. stickers zijn ook mooi, alleen had ik vantevoren de kap hoogglans zwart gespoten, leek mij mooier, of wit ofzo.
gaat m’n klokje nog goed trouwens? de velgen zien er ook nog goed uit vind ik :D.
9 december 2007 om 22:19 #262614ja timo
de klok doet het nog goed
alleen hij remt achter niet zo goed, als ik rem ( hard knijp) dan lukt het me nog om me ciao een beetj vooruit te duwen, maar zo hinderend is dat niet.
weet jij misschien wat het zou kunnen zijn:?
maar hij is voor de rest goed hoor.
ik zag trouwens bij de perso van je vriend g-no dat hij aan het burne was met me velge en bande :lol
nu weet ik waarom ik er zo weinig profiel op had:Der zit weer een nieuw bandje op
27 december 2007 om 13:40 #262766na een tijd rijden hoord ik iets geks in de motor…:'(
na een tijd gewacht te hebben heb ik gister het blok eruit gehaald. het halve maantje , spie, was afgebroken.
ik had het vliegwiel ook niet met een trekker erin terug gezet.
nu heb ik hem even naar de bromboer gebracht en die maken hem, ze zijde ook dat er iets was met de contactpunte, maarjah voor ong. 20,- word hij gemaakt, dus geen gelden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
net geslaag voor het exame voor de brummert=) !!!!!!
27 december 2007 om 14:02 #262767Feli gast, nu lekker scheuren!8):pimp(y)
27 december 2007 om 18:27 #262768dankje diac.
ik heb me blokje terug. ik moet een nieuw vliegwiel:(
als het vliegwiel erop zat, dan zat er een klein beetje speling op.
daardoor is de spie ook afgebroken. morgen heeft hij een goede tweedehands.dus dat komt wel goed
27 december 2007 om 20:31 #262769Waarom koop je niet gewoon een 2de hands blok met een 43mm DR Evo?
Lijkt me trouwens wel grappig uitzien… een EBR vork, dikke stang ertussen, laag stuurtje, en dan 30 km/h rijden met een dikke helm op 😀 Die EBR en stang zijn er toch niet voor niks?
Het frame komt beter tot zijn recht als ie richting de 70 gaat rijden.27 december 2007 om 20:43 #262770ik denk dat je spiebaan van je vliegwiel of van je krukas is uitgelubbert maak anders eens een foto…
ja of je koopt gewoon een nieuwe 70cc dr evo en die op je blokje zetten… inlaat veilen spoelers opmaar en 13/13 en gaan met die banaan:P hehe
nja iig succes met je brommert en natuurlijk gefeliciteerd met je certificaat
27 december 2007 om 23:08 #262771ja, tis brommer voor dagelijk gebruik he,
en hij trekt lekker en gaat dus wel standaart 50km/hmaaar!:D
mijn plan is om een puch te kopen , een maxi met achtervering.
dat word wel een 70cc en dus eentje voor de mooigheid.
dus de vespa gaak nie opvoere, maar die puch:lolook heb ik plannen om het frame van de puch te verkoperen.
ik heb al gebeld etc. en gaat rond de 100,- kosten. Dat vind ik nog wel gaan voor verkoperen.
maar eerst me vespa nog eve aan het rijden krijgen en dan de puch;)
puch moet ook een racer worden -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.