Vespa-Ciao.NL
:: Ferrari vespa

Home Forums Perso’s Projecten Ferrari vespa

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 298)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Docs
    Donateur

dit ziet er cker netjes uit=) ben benieuwd hoe je zadel gaat worden;)

VespaAvanti
      Donateur

Sproeier lijkt inderdaad te klein, en hij mag sowiezo ook wel wat lager stationair.
        Verder een leuk en erg net afgewerkt Ciaotje!:thumb

simonferrari
        Topic starter

ja, naar de sproeier moet ik dan nog even naar kijken,
          maar hij maakt wel een iets zwaarder/harder geluid dan voorheen, maar dat komt waarschijnlijk door de nieuwe ophanging van de uitlaat. daar zit nou geen klem meer omheen, alleen een veer houd hem omhoog. en dat klemt minder goed dan een klem.

maar waardoor denken jullie dan dat de sproeier te klein is. bougie is goed van kleur, maar dat zegt niks over de fijne afstelling.

500
          Donateur

mag ik vragen hoeveel je hebt betaald voor het coaten? en of je de velgen zelf hebt gedaan??

Lars

AC RACING
            Moderator

ziet er erg chick uit!!:thumb

simonferrari
              Topic starter

bedankt voor de reacties 😀

@ lvcp

jah dat mag jij vragen.

ik heb 70,- voor het poedercoate betaald. maar toen hij zwart was gecoat was dat gedaan door een bedrijf die me vader een beetje kende.
                nu (de rode kleur) was dat bedrijf door iemand anders overgekocht en na een beetje zeuren mocht het ook voor 70,-.
                alleen ze zeiden wel: “jonge, we hebbe je wel erg gematst, want eigenlijk kunnen we dit niet coate voor 70,-”

en ja ik heb me velgen zelf gedaan. je moet gewoon alles goed schuuren en echt alles ontvetten. ook de kleine hoekjes! en dan heel voorzichtige beginnen te spuiten.

Tonni
                Moderator

Over je zijstandaard: Als je die hebt met die vaste pin voor in je bokstanderhuls, dan kun je daar schroefdraad op (laten) tappen. Dan kan je hem met moertjes en twee grote ringen vastzetten aan dat “blikje”

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

simonferrari
                  Topic starter

goed idee:thumb

maar ik heb het al opgelost. ik heb een soort stukje pvc buis genomen met een soort kartel erop. dus daar een ringetje vanaf gezaagd en die in de bokstandaarthuls gedrukt. door de kartel erop gaat die er niet meer uit. en de standaart heeft nu maar een klein beetje speling.

trouwens:
                    mijn bougie kleur is goed, toch zeggen jullie dat hij een te kleine sproeier heeft, ik snap ook wel dat hij wat te hard stationair draait. maar klopt het dan dat zo`n fijne afstelling met een maatje sproeier meer of minder niet meer aan de bougiekleur af te lezen is?

500
                    Donateur

ziek goedkoop:s incl. stralen???

Lars

niceVespa
                      Bijdrager

netjes ben benieuwd naar de chrome uitlaat;)

GTZ NV

simonferrari
                        Topic starter

ja inc, stralen.

maar de voor deze rode kleur hebben ze niet echt goed gestraald. want hij was al gepoedercoat, en daar kan je in principe overheen coate. dus ze hebben even lichtjes gestraald om al het vuil eraf te halen.

maar dit was de laatste keer stralen voor dit frame. als je het nu weer wilt doen moet hij opgestuurd worden en krijgt dan een speciale hitte behandeling om hem weer kaal te moeten krijgen

diac
                          Bijdrager

damn die kleur is wel echt apart.
                            zeer mooi ciaote, respect:thumb

motorisch moet je hem nog even finetunen, want kwa afstelling klopt het nog niet helemaal;)

simonferrari
                            Topic starter

het is weer even geleden maar zo staat hij er momenteel bij:
                              het kenteken is naar achteren verplaatst vanwege 2 bekeuringen.

Edjuh
                              Bijdrager

Docs
                                Donateur

Nog van plan om het zadel bruin te gaan maken zoals in het begin?

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 298)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.