Vespa-Ciao.NL
:: Ferrari vespa

Home Forums Perso’s Projecten Ferrari vespa

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 298)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sombrero
    Bijdrager

als ik jouw was zou ik ff het kenteken aan de linkerkant maken. rechts is namelijk niet legaal omdat het dan niet leesbaar is door politie enz.

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

Ik zag net je filmpje Klik hier en vind het niet echt gek dat je warmlopers krijgt ?

ding loopt niet fijn

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

simonferrari
        Topic starter

maar hoezo dan, ik snap het niet,

hij loopt wel hard stationair.

ik had het probleem van de warmloper al gevonde, de bougie was een beetj wit.
          dus een te kleine sproeier. maar met die kleine sproeier liep hij wel goed, alleen toen ik een tijdje topspeed reed, kreeg ik een warmloper. toen heb ik naar de bougie gekeke en er moest dus een grotere sproeier in.

nu krijg ik geen warm lopers.

LeMoN
          Bijdrager

dat ding loop echt niet goed, sowieso je stationaire schroef even afstellen … rofl

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

hij loopt wel errug hard stationair, alsof die valse lucht zuigt of een veel te kleine sproeier.

dit filmpje bijv, hier loopt hij stationair (alleen ff op geluid letten, veroudert filmpje)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

VespaAvanti
              Donateur

Mischien zijn je zuigerveren ook niet meer wat het geweest is, dan wil hij ook niet goed stationair lopen.

Bluevespa
                Bijdrager

hij loopt inderdaad voor geen meter, begrijp zelf niet dat je niet in de gaten hebt dat dat niet goed is. zowiezo heel hard stationair, en het geluid klinkt niet goed

simonferrari
                  Topic starter

hij loopt nu goed:

http://video.google.nl/videosearch?q=ferrari+vespa+ciao+2&hl=nl&sitesearch=

alleen video google, heeft het filmpje vanzelf versnelt. hij was 34 sec en op internet is die 17 sec, dus hij loopt in het echt rustiger.

en dat rode ding onder me zadel was een alarm (als toeter), maar die is er al weer af.

simonferrari
                    Topic starter

heb nu spatbordje gemaakt met achterlicht erin,

ikzelf vind het wel mooi staan en is eigenlijk voor de sier, maar ik kan nu ook in het donker rijden:D

legaal dan :!

AC RACING
                      Moderator

opzich wel leuk 🙂 alleen wordt de elektra zo niet nat onder zon half smartlampje?!
                        alleen mogen je plaatjes wel wat groter dan een thumb. wezen..

edit: opgelost;)

simonferrari
                        Topic starter

:thumb ja sorry, ik snapte het al niet, maar nu zijn ze goed, dankjewel

LeMoN
                          Bijdrager

het idee is erg leuk, maar ik betwijfel net zoals aat of dat die elektra het wel fijn vindt…

Frits
                            Bijdrager

Dat puntige spatbord,mag ook niet

TimoO_
                              Donateur

ja, stel je voor dat als iemand naast je brommer struikelt en hij recht met z’n oog in een van die punten komt. brommers zijn zoiezo gevaarlijk dus moeten ze niet zeiken over een puntig spatbordje. als het een uitstekend puntig voorwerp is kan ik me dr wel wat bij voorstellen.

en ik denk dat je er wel wat voor gaat maken om je lampje droog te houden, ofniet?

simonferrari
                                Topic starter

alleen het glaasje is van een half smartlampje, ik heb de orginele “fitting” van een vespa achterlicht gebruikt. ik hoef dus alleen maar met me schakelaar te werken op het stuur.

droog houden:
                                  ik rij alleen als het droog is, anders word ik zelf al zeikkes nat :lol
                                  maar misschien dat ik binnekort er een overkappingetje onder maak, voor het geval het tog een keer plotseling begint te regenen.
                                  moet ik zelf nog even kijken hoe ik dat precies ga doen.

en die punten, achja, zoals timo al zegt dat het niet echt uitsteekt, en ik maak me er niet zo zorgen om

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 298)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.