Vespa-Ciao.NL
:: Fabrizi voor vespa

Home Forums Mening & ervaring Cilinders Fabrizi voor vespa

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 93)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

joey636
    Bijdrager

goedzo heb je het tog nog gevonden:thumb
      bwoah wat een uitlaat poort:O
      tegek

hansieb
      Moderator

Hij lijkt wel verdomt veel op de zeta , nou weet ik niet of de timings hetzelfde zijn maar wel funny:

P.s uww is dat geen ALU ZETA?

joey636
        Bijdrager

ik vind die cilinder eigenlijk niet echt op die lijken die ik bij daytona zag

speedbuxy
          Bijdrager

hansieb :
            Hij lijkt wel verdomt veel op de zeta , nou weet ik niet of de timings hetzelfde zijn maar wel funny:

P.s uww is dat geen ALU ZETA?

Er staat geen fabrizi op de cilinder zelf, maar aangezien de cilinder een 28mm uitlaat tuit/flens heeft waar de fabrizi uitlaat ook voor gemaakt is lijkt met het me wel bijelkaar te horen.
            En de gast waar ik het toen van gekocht had, zei dat hij het op vakantie in italie in brommer zaak daar had gekocht als setje.
            En deze cilinder heeft net zoals de gegevens op de fabrizi site een 46mm slag.
            .

joey636
            Bijdrager

zo lijkt het idd maar ik denk dat het aan de foto ligt maar ik denk ook dat het dus de 70cc is en niet de echt 48mm die ik bedoelde

speedbuxy
              Bijdrager

Nee het is een 43mm

joey636
                Bijdrager

dat snap ik dat had ik al eerder gelezen maar die wat bij daytona ligt was volgens die gast 48mm maar morgen heb ik er zekerheid van

speedbuxy
                  Bijdrager

joey636
                    Bijdrager

dat is idd het 70cc kit maar ik weet niet of de link er nog in staat van mij maar er is ergens een link van de 80cc daar staat bij dat hij een snelheid boven de 115km/h zou moeten kunnen halen

speedbuxy
                      Bijdrager

joey636
                        Bijdrager

hmm ja die bedoel ik maar lijkt me sterk dat je met een 70cc sneller dan 115km/h kan halen

edit:ik ben weg ik ga pitten maar leuke discussie:thumb als je wil voeg je me maar op msn toe joey636@hotmail.com
                          kunnen we daar wel eens verder praten

.-{2F4OV}-.

Weet je cker dat jou 70cc fabrizi een krukasslag van 46mm heeft?

En trwns … 43×46 is iets anders dan 46×43 he!

Eerste is een 70cc met grotere krukasslag en tweede een 80cc met std krukasslag… Deze laatste is van de link van de site hierboven…

speedbuxy
                            Bijdrager

joey636 :
                              hmm ja die bedoel ik maar lijkt me sterk dat je met een 70cc sneller dan 115km/h kan halen

Degene van wie dit setje was heeft op een polini evo blokje er snelheden van 110 a 115 km per mee gereden op 2 verschillende auto tellers gemeten(zei die)
                              maar ik acht het zeker niet onmogelijk.
                              Want het is sowieso samen met de uitlaat een best snel setje dat weet ik wel zeker.

speedbuxy
                              Bijdrager

.-{2F4OV}-. :
                                Weet je cker dat jou 70cc fabrizi een krukasslag van 46mm heeft?

En trwns … 43×46 is iets anders dan 46×43 he!

Eerste is een 70cc met grotere krukasslag en tweede een 80cc met std krukasslag… Deze laatste is van de link van de site hierboven…

Ze hebben de boring x slag bij fabrizi denk ik gewoon verkeerd om staan.
                                Want de foto van die cilinder met krukas is zeker weten net z,on cilinder, want die 2 inhammetjes bovenop de cilinder heb ik namelijk ook en de gaatjes die erin zitten om de uitlaat aan op te hangen heeft mijn cilinder ook.

joey636
                                Bijdrager

speedbuxy :

joey636 :

Degene van wie dit setje was heeft op een polini evo blokje er snelheden van 110 a 115 km per mee gereden op 2 verschillende auto tellers gemeten(zei die)
                                  maar ik acht het zeker niet onmogelijk.
                                  Want het is sowieso samen met de uitlaat een best snel setje dat weet ik wel zeker.

ik zeg ook niet dat het onmogelijk is alles kan.
                                  maar het lijkt me niet zo snel mogelijk om die snelheid te halen

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.