Vespa-Ciao.NL
:: Fabrizi voor vespa

Home Forums Mening & ervaring Cilinders Fabrizi voor vespa

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 93)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Ik heb z,on cilinder met uitlaat liggen van fabrizi de cilinder heeft 13 poorten en een beste uitlaatpoort.
      Ook de tuit waar de uitlaat omgaat is veel groter hier past alleen de bijpassende fabrizi uitlaat op of 1 van een simonini kitje.
      Maar het is nooit een 100cc en ook geen 80 het is eerder een 70cc.
      Maar ik wil er wel foto,s van plaatsen, alleen zou ik niet weten hoe ik ze hier moet toevoegen.

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

als je op mijnalbum.nl fotos upload, dan kun je recvtermuisknop op de fotos doen. en eigenschappen.

de link doe je dan zo : en dan zonder de spaties dus 😉

anders verbeter ik t wel, post maar

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

.-{2F4OV}-.

speedbuxy :
          Ik heb z,on cilinder met uitlaat liggen van fabrizi de cilinder heeft 13 poorten en een beste uitlaatpoort.
          Ook de tuit waar de uitlaat omgaat is veel groter hier past alleen de bijpassende fabrizi uitlaat op of 1 van een simonini kitje.
          Maar het is nooit een 100cc en ook geen 80 het is eerder een 70cc.
          Maar ik wil er wel foto,s van plaatsen, alleen zou ik niet weten hoe ik ze hier moet toevoegen.

Volges mij heeft fabrizi twee cilinderkits gemaakt…

Een met een 43mm cilinder (dus 70cc) en een 46mm cilinder (dus 80cc). Dit weet ik niet zeker hoor. Miss kun je ff de boring van jou cilinder opmeten. De links die op de vorige pagina staan, verwijzen je iig naar een 46mm (dus 80cc) cilinderkit. En deze kit heeft een uitlaatmond van 28mm, hetzelfde als de simo 100cc;) kit heeft…

Hoezo denk je dan dat het 70cc is? Lijkt me eig niet logisch als ie zo’n huge uitlaatmond heeft;)

speedbuxy
          Bijdrager

Nou heb het even opgemeten en de diameter is 43mm dus 70cc, maar wel met een 28mm uitlaatmond en een slag van 46mm.
            Ik heb de foto,s net gemaakt, ik moet alleen direct weg dus ik zal ze vanavond wel even proberen te posten.

Jelle1989
            Bijdrager

nog wat, als je die cilinder verkoopt, dan bied R.oel! zich van het forum zich aan, want hij is dringend op zoek naar een leuke speciale cilinder;)

.-{2F4OV}-.

Wow:D

70cc met een 28mm uitlaatmond.. Zal wel flink wa power hebbe dan.. da cilindertje!

Hoe kom je btw aan een krukas met een slag van 46mm?
                Je zou dan die van Simonini kunne kopen op jmpb.nl, maar das een volle wange krukas. Da zou betekenen dat je de cilinder alleen met evo engine, reedvalve system of simonini carter zou kunne gebruiken. Of eventueel een carter met zij-inlaat;) tog?

Ben benieuwd na de pics! :thumb

speedbuxy
                Bijdrager

Nou ik heb de foto,s op mijnalbum .nl staan, maar ze hier plaatsen wil dus echt niet als ik er met m,n rechtermuis knop erop klik en naar eigenschappen ga kan ik nergens iets mee doen geen link invoeren of niks.
                  Het zal als je het weet vast goed werken maar tot nog toe vind ik het maar mooi kut geregeld hoe je foto,s op forums moet zetten.
                  Maar als iemand het me even stap voor stap wil uitleggen dan komt het vast wel goed.

erwinko
                  Bijdrager

erwin_koopman_8@hotmail.com

dan komt alles goed 😉

R.oel !

werkt niet echt he,,

Wouz-LwB
                      Donateur

zet gewoon de link van z’n album erneer ? klaar toch ? 😉

woe
                        Bijdrager

Erwin

kheb ff je post verwijderd, zag er echt niet uit en ze deden t gewoon niet.
                          ze waren gelinked naar je hotmail:S

murkus
                          Bijdrager

wnr komen die fotos nou dan???:con

hansieb
                            Moderator

erwinko :
                              erwin_koopman_8@hotmail.com

dan komt alles goed 😉

Leg et em dan ff uit hoe die foto’s op de site moet plaatsen

@speedbux het is echt neit moeilijk.

Rechtermuis op een plaatje dan optie’s dan zie je de locatie:”bijv http://www.mijnalbum.nl/ETGDSSS&#8221;

Dan plak je de locatie hier op de site en voeg je .jpg erachter.

Dan de complete link met de .jpg vooraan

Dan krijg je dus zon link:

joey636
                              Bijdrager

hmm toen ik bij daytona was werd mij verteld dat hij een boring van 48mm had dus ik zou tog denken dat dat dan ook zo is ik zal morgen even gaan kijken heb tog niks beters te doen in mijn vakantie dan brommers checken maken en onderdelen vervangen.
                                morgen meer over deze cilinder ik zal vragen of ze de handleiding willen koppieren dan kan ik die in scannen en hier neer zetten.
                                en roe.l ik zal speciaal voor jouw nog wat extra dingen vragen die van belang zijn voor die cilinder morgen meer hier over

speedbuxy
                                Bijdrager

Nou volgens mij is het gelukt.

edit: Ja dus:-)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.