Vespa-Ciao.NL
:: Fabrizi voor vespa

Home Forums Mening & ervaring Cilinders Fabrizi voor vespa

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 93)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

joey636
    Bijdrager

tjah het is maar wat je kiest maar ik persoonlijk denk dat je met die cilinder en een malossi carter en een paar veranderingen dus ook grotere carburateur en inlaat aanpassen enz. zou je er een simonini zeker mee bij moeten kunnen houden

R.oel !

hmmm, ERG jammer dat je die cilinder niet meer kunt krijgen 🙁 🙁

ik heb vandaag wat op internet gezocht maar niets gevonden, op scooter-freaks.nl staat een perso van iemand met een ciao en ook een fabrizi cilinder op het STANDAARD carter zelfs.
        Die perso was al een jaar niet meer ge-update dus hij zal me wel niet mailen waar hij m gekocht heeft 🙁 :boos

joey636
        Bijdrager

als je die cilinder wil moet je naar daytona roermond die hebben de cilinder en de uitlaat die erbij hoord nog en die kunnen ze ook nog bestellen zijden ze

R.oel !

hmm, heeft iemand daar toevallig een telefoonnummer van ( of hebben ze een site ?? ) dan ga k eens bellen of dit echt zo is.

k MOET gewoon zo’n cilinder hebben haha 😛

*ED*: 1 sec. google werk: http://www.daytonashop.nl/contact.htm

Vespa Si
            Bijdrager

Filiaal Roermond

Kapellerlaan 253
              6045 AG Roermond
              tel 0475-330076 Openingstijden:

Ma Gesloten
              Di 9.30 – 18.00 uur
              Wo 9.30 – 18.00 uur
              Do 9.30 – 18.00 uur
              Vr 9.30 – 18.00 uur
              Za 9.00 – 17.00 uur

joey636
              Bijdrager

dit is de site met nummer en plaats.
                ik hoop dat je er wat aan hebt succes ermee

PoliniCiao
                Bijdrager

=) Zou echt vet zijn als je zo’n cilindertje had met uitlaat!
                  En ik kom daar geregeld, en die uitlaat is echt duchtig!
                  Prachtig pijpje :).

joey636
                  Bijdrager

nou dat valt wel mee maar die cilinder ziet er echt goddelijk uit dus als er een leuke setup mee maakt hem een f*cking snelle brommer

PoliniCiao
                    Bijdrager

Heb de cilinder niet gezien? Ligt die achter t glas aan de zijkant? Weet wel dat daar nog evo carters ligge en een 42 alu. Heb die cilinder nog nooit gezien helaas

joey636
                      Bijdrager

hij ligt bij het evo carter en daarnaast ligt de fabrizi cilinder dan een prachtig chroom kleurig dingetje.
                        goddelijk gewoon

PoliniCiao
                        Bijdrager

Owz, zal eens kijken als ik daar nog eens kom.

.-{2F4OV}-.

Kheb nog wel een foto, ma die staat op mn pc in eindhoven…

En ik heb nu vakantie, miss dak hem volgende week durop zet. Ma iemand anders heeft waarschijnlijk ook wel een foto van de fabrizi kit onder een vespa.

joey636
                            Bijdrager

is onduidelijk maar ik kon geen beter plaatje vinden en ik moest hem vergroten anders kreeg ik hem niet op mijn album.nl
                              maarja beter als niks

ik zet de link er ook maar bij FABRIZI KIT
                              dan moet je even rechtermuis knop afbeelding opslaan als doen en dan kan je zoomen kun je het beter bekijken.

bedoelen ze hier mee dat dit setje precies op elkaar is gemaakt?
                              ATTENTION: To the first purchase, the Maxi Kit FHT Piaggio Vespa (2117) and Maxi Kit FHT Gilera Runner (2118) will be sold alone in the complete version, why be a matter itself of materials from competition they have been conceived and balanced between they in order to work to the maximum and without breaches; various, like as an example mounting of our pieces together to stock-pots of third parts, they could be taken place of the breaches of which we will not answer

erg bruut
                              Maxi kit Hello – – Run. 46×43 speed beyond 115 Km/h, attack stock-pot diam. 28.

.-{2F4OV}-.

Die foto heb ik gezien..

Ma kbedoel een foto van de kit onder een vespa..

Kzal hem volgende week posten;)

joey636
                                Bijdrager

ow sorry dan heb ik dat verkeerd begrepen maja nu kan de rest ook even kijken

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.