Vespa-Ciao.NL
:: Fabrizi Racing past met trapgedeelte?

Home Forums Techniek Motorisch Fabrizi Racing past met trapgedeelte?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaCiao1970
    Topic starter

Heeft er iemand ervaring met pasvorm van de Fabrizi Racing aangeboden op onderstaande link en of deze past met behoud van het trapgedeelte op een Ciao?

https://www.speed-parts.nl/motorblokken-delen/uitlaten/fabrizi-racing-uitlaat-racing-vespa-piaggio-ciao-si-citta.html

Jelle
      Moderator

Zoek even naar Batty en fabrizi?
        Weet datboud member Batty deze uitlaat ooit onder zn oldtimertje had, als er nog een foto van bestaat kun je zien of het trapgedeelte er nog op zit…

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

Volgens mij wel:

DSCF0488
          Maar er zijn wel een aantal modellen op de wereld. Volgens mij heeft @Florian ook nog een liggen, misschien dat hij het kan proberen?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

VespaCiao1970
          Topic starter

Thanks voor de hulp jongens, het lijkt er inderdaad wel op en ik heb zowel member Batty als Speedparts even n pm gestuurd. Wordt vervolgd!

Florian
            Moderator

Batty is helaas al geruime tijd niet meer actief. Ook geloof ik niet dat Speedparts deze nog op voorraad heeft of kan leveren. Dus verwacht van beiden niet teveel.

Helaas heb ik geen Fabrizi, maar op bovenstaande foto’s lijkt het wel gewoon te passen.

VespaCiao1970
              Topic starter

Speedparts heeft al gereageerd; ze vragen het even na en komen er op terug. Zijn nog op voorraad

VespaCiao1970
                Topic starter

Jongens hij past, hallo Fabrizi Racing komend voorjaar! Foto’s en filmpje volgen uiteraard 😉

Florian
                  Moderator

Wanneer ga je hem bestellen?

VespaCiao1970
                    Topic starter

Wordt iets voor als de zon weer gaat schijnen, in het voorjaar

DinoH
                      Donateur

6B2D8312-F296-438C-9823-46F77C8B81996D89BCAC-07D5-4045-80F6-6739F7064BD71AC90C63-C54A-404A-9E34-34D0128D734DToevoeging, ik heb het geprobeerd en het past niet. Het tandwiel past wel, maar de cranks komen er zowel voor als achter tegen aan. Het staat wel gaaf 😜

VespaCiao1970
                        Topic starter

Ik had hetzelfde probleem bij de montage van een Leo krul, de trapper gewoon ietwat naar buiten gebogen en dan past het. Dat lijkt hier gezien de marge ook gewoon uitkomst te bieden denk ik

Martino
                          Moderator

De uitlaat van DinoH is geen Racing maar een Evolution. Hier zit ook verschil in.

VespaCiao1970
                            Topic starter

Scherp opgemerkt, expansiekamer van de Racing is iets kleiner ik zie t al. Lijkt met minimale aanpassing een de trapper toch te moeten passen. We gaan het zienFabrizi2

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.