Vespa-Ciao.NL
:: Fabrizi

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Fabrizi

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

alienxxl
    Topic starter

Bij de daytona shop bij ons in de buurt hebben ze pas een ciao pijpje hangen.
      fabrizi pijp.
      220 euro
      redelijk lange hoogstaande pijp, en de demper zit vast met 2 veertjes.
      allemaal heel mooi enzo alleen vraag ik me af wat je aan die trekveertjes hebt, en waarom die pijp 220 euro kost terwijl de ninja zelfs maar iets van 120 is.

Frenkie
      Bijdrager

Aan die veertjes heb je niets. Ja, je demper vliegt er niet af en het ziet er soms wel leuk uit.
        En dat prijsverschil zal wel in het merk en prestaties zitten. Niet in die veertjes iig.

iaccaloco
        Bijdrager

http://www.fabriziracing.com

D’r staat alleen geen foto van een pijp voor een Ciao…..:(

Dit is een Vespa PK of PX, iig. zo’n “ijzeren scooter”

Hoewel ik reverse’s spuuglelijk vind moet ik eerlijk zegge dat ’t d’r wél gelikt uitziet!(qua afwerking dan)

***EDIT***

“Ciao preparazione Fabrizi Racing Corsa 46×43 carb. 28 valvola piatta aspirazione lamellare”

*means: Ciao opgevoerd met/door Fabrizi Racing Corsa 46×43 carb. 28mm, platte zuiger, membraaninlaat……….SLRRRRPPPP……:)

En kijk es in z’n voorwiel?
          D’r zit een verschrikkelijke schijfrem in!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

denniec1
          Bijdrager

Ik vind ze wel heeeeel erg duur hoor.
            190 euro voor een uitlaat voor vespa is wel duur vind ik.
            Maar ben benieuwd of iemand deze uitlaat koopt en dan iets laat weten over de prestaties.
            Daar ben ik zeer benieuwd naar!:)

Monstercitta
            Bijdrager

Euhm voor 190 euro koop je een hele vespa man:P Wat heb je liever hele vespa of alleen een uitlaat. Oke als je rijk bent en je hebt teveel geld over zou ik het wel doen.

woe
              Bijdrager

ook al heeft iemand m gekocht.
                tuurlijk zegt diegene dat ie supergoed rijdt, anders lijk je zon sukkel die 190 voor een uitlaat betaald heeft

al zou ik de enige met een techno circuit zijn, en niemand die m ooit heeft gehad .
                dan kan ik ook leuke verhalen over de prestaties verzinnen

SjoerdCiao
                Donateur

Ik woon zelf ook in de buurt van de daytona shop, deze uitlaat presteert goed, maar er is wel een hoogtoerige setup vereist;)

MHR
                  Bijdrager

Fabrizi is idd hoogtoeriger dan de Ninja, maar qwa boostpower is een Ninja er niks bij vergeleken. (op m’n RV engine dan)

Als het pekel van de weg is, wil ik hem eens proberen op m’n kickcitta, met 41 mm polini.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.