Vespa-Ciao.NL
:: examen kost 400,- !

Home Forums Algemeen Nieuws examen kost 400,- !

9 berichten aan het bekijken - 76 tot 84 (van in totaal 84)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AA-T
    Sleutelbeheerder

de controle zou ook wel aanscherpen op het moment dat ze merken dat er meer mensen zonder certificaat rijden en dat ontmoedigt al snel om zonder te gaan rijden..

kastje in de auto zie ik inderdaad ook niet zitten..
      allemaal extra kosten die de gebruiker zelf mag gaan betalen..
      lijkt mij ook niet dat het goedkoper word, als het goedkoper zou worden zou de overheid er op achteruit gaan en het lijkt me niet dat ze dat willen..

Spiendaah

Belachelijk, als of mensen die net 16 worden even 400 pieken op tafel kunnen gooien.

Maar dit betekend dus ook: als je zakt moet je nog een keer 400 dokken?

Docs
        Donateur

Spiendaah :
          Belachelijk, als of mensen die net 16 worden even 400 pieken op tafel kunnen gooien.

niet helemaal. ze gaan een beetje hetzelfde systeem invoeren als met het autorijbewijs. theorieles/praktijkles en een theorie examen/praktijkexamen.

de lessen zorgen voor de hoge kosten van het rijbewijs. de kans dat het de komende jaren over de kop gaat is groot, want het cbr is al vananf het begin aan het zeuren dat ze de lessen niet voor deze prijs kunnen leveren. dus ik ben benieuwd. gelukkig heb ik mn certificaat al jaren.

als het goed is moet je je theorie opnieuw halen als je na 1 oktober nog op het postkantoor aan komt zetten voor het overzetten van een certificaat naar een rijbewijs(was oorspronkelijk het idee)

het is 1 grote geldklopperij:boos

goedguus
          Bijdrager

Spiendaah :

niet helemaal mee eens.. al die jochies die op van die scooters rijden van 1600-2000 euro
            kunnen dan 400 minder uit geven aan hun scooter.. dus dat is het probleem volgens mij niet..

dat neemt niet weg dat het veel geld blijft en omdat je vanaf je 17 zogenaamd mag autorijden dringen ze het aantal scooters/brommers wel terug

SjoerdCiao
            Donateur

Lekker zeg, ik word in oktober 2010 16, dus ik moet 400 euro betalen voor dat examen:boos, en dan ook nog een brommer kopen

Svennoow
              Bijdrager

Jammer dat dit ze dit blijkbaar nodig vinden. Zeker voor de hardwerkende 15 jarige wie er zelf voor moet werken. Vind dat ze veel jongeren een leuke hobby ontnemen met deze actie.

buurman
                Bijdrager

heb van me pa (autorijintrictueur) begrepen dan 18-1 de eerste practijk examens afgenomen zullen worden voor de brommer dit gaat in groepjes lessen van maximaal 4 personen die tegelijk les mogen hebben

goeiepit
                  Bijdrager

Ik vind dit echt nergens opslaan waarom zoveel geld.
                    Ze konden het beter naar 150 verhogen dan was het nog betaalbaar.
                    Zo gaan er toch meer mensen zonder rijden want een boete is misschien wel minder.

henny

http://sportstracker.nokia.com/nts/main/download.do
                      hoop dat de link werkt.
                      gratis programmatje

9 berichten aan het bekijken - 76 tot 84 (van in totaal 84)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.