Vespa-Ciao.NL
:: examen kost 400,- !

Home Forums Algemeen Nieuws examen kost 400,- !

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 84)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tom ciao

haha, ik word 18 dec. 16 :con

gido-vespa

ik nog even wat eerder
        op 7 dec word ik 16:D

leon ciao

ik op 13 juli en als het ff kan ga ik dan gelijk op want heb dan al heel wat maandjes 2 brommers op kenteken om op te gaan rijden dus kan echt niet meer wachten 😀
          helaas heb ik geen beheersing over mezelf en rij ik nu ook al teveel rond op die dingen, wat ik eigenlijk beter niet kan doen .. 😉

SpeedDemon
          Bijdrager

Ik ben al 14 jaar 16 geweest…

TvA Tuning
            Bijdrager

ja dus, het is voor degene die nog 16 moeten worden zoals ik :con

Loek
              Bijdrager

De bromfiets moet een laagdrempelig voertuig blijven met lage kosten, op deze manier bannen ze dit sukje Hollandse glorie uit onze cultuur, en dat is precies wat ze willen 🙁

lopsrel
                Bijdrager

ik vindt het echt niet normaal volgens mij was het 390 euro in plaats van 400

ryanandroid
                  Bijdrager

op cbr staat dat praktijk pas vanaf 1januari 2010 ingaat

niceVespa
                    Bijdrager

MENSEN wat heeft dit GVD voor zin? zodat ze hun zakken kunnen vullen? JA!!!!!!!!
                      ze zeggen wel dat het zo veiliger wordt maar het antwoord hierop is 0,0! zo
                      gaan alleen maar meer mensen zonder certificaat rijden!!

GTZ NV

Thom-Ciao
                      Bijdrager

niceVespa ben t helemaal met je eens;)
                        het moet gwn betaalbaar blijve.

groninsi
                        Bijdrager

van een veel te dure korte praktijk cursus wordt je niet beter in rijden dat vergt veel oefening! al helemaal niet als je alleen maar langs een stel achterlijke pionnetjes moet rijden. volkomen nutteloos dus! maar dat hadden jullie al vast gesteld.:boos

peter-jaap
                          Bijdrager

ik wordt dit jaar nog 16!(22oktober) maar ik hoefde maar 100 euro te betalen
                            en daarin zit 50 euro borg,dus mij kost het eigenlijk 50 euro!
                            En als ik mijn examen heb, dan krijg ik 36euro nog iets ,van paul lam… en daarvan moet ik het examen betalen..

dus eigenlijk heb ik wel geluk 😀

ChrisNL
                            Bijdrager

op zich vind ik de prijs ook wel aan de hoge kant, maar je krijgt dan wel een x aantal praktijklessen. denk dat dat ook aan de ene kant wel goed is om gevaren te gaan inschatten en een betere kijk te hebben op het verkeer. zie nog wel eens regelmatig in de krant weer een ongeval staan met een brom-snorfietser van redelijk jonge leeftijd dat misschien met praktijklessen wel te voorkomen is…

keukbrokeze
                              Bijdrager

ik word 21 DEC 16,, 22 dec. ga ik op voor examen gwoon theorie. hoef maar 32.50 te betalen

het gaat 1 jan 2010 pas in je kunt nog tot 31 dec examen doen.

ik vind het ook niet kunnen

goedguus
                                Bijdrager

ik ben niet tegen het feit dat ze praktijk gaan invoeren. ik heb het zelf ook gedaan want ik kreeg het aangeboden van de gemeente. Het koste 113 euro maar de gemeente betaalde. als ik er heen ging kreeg ik daarna een certificaat en 25% korting op mijn verzekering 😀

maar 390 is veelste duur..

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 84)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.