Vespa-Ciao.NL
:: examen kost 400,- !

Home Forums Algemeen Nieuws examen kost 400,- !

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 84)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW

leon ciao :
      vraag ik me af waarom zou je dat ‘rijbewijs’ halen als de boete voor zonder certificaat rijden ‘maar’ 130 euro is :pimp

Omdat je dan niet verzekerd bent en als je iemand invalide rijdt je de rest van je leven kunt betalen (en dat is veel geld per maand…)

Zo hard zal het idd niet lopen maar het is gewoon ontsettend dom.:P

R-Ciao
      Bijdrager

Ik dacht dat je zowieso niet verzekerd was als je brommer opgevoerd is en aangezien toch vrijwel iedereen hier een opgevoerde heeft… 😛

Rebel

boh je kan bijna net zo goed wachten op je autorijbewijs en dan een brommer kopen :S

koen92
          Bijdrager

Neeh als je hem hebt opgevoerd dan is die dacht ik ook niet meer verzekerd. Maar wie wil er nou door een fietser in gehaalt worden omdat je brommer 25km per uur gaat xD. En jaaaah zuur voor de mense die pratijk moeten doen.

n!ck*s

echt naaiers,

las vanmorge in de krant dat het in de loop van 2009 wordt ingevoerd.
              en je krijgt 4 á 5 lessen en een theorie examen voor die fucking 400 euro.

vuilen naaiers.

niet normaal

TvA Tuning
              Bijdrager

WTF waar zijn die gaste mee bezig

echt waar he f*cking hell 😐

Helios
                Bijdrager

Ok men koopt een vespa voor wat 300 a 400 euro?
                  Dan is het bewijsje ervoor gewoon nog duurder als de brommer zelf!
                  En 30km/p te hard rijden en ze nemen zo je zuur verdiende centjes die je bij de appie heijn hebt verdient weer af!

Ik denk dat deze prijsverhogen er ook is omdat er gewoon te veel (dodelijke) ongelukken gebeuren met brommers / scooters.
                  Maar dat slaat dan wel alles..
                  ik bedoel na 1 middagje brommer rijden heb je het volgens mij wel redelijk onder de knie. En om nu 8x om pionnetjes heen te slalommen :con

de papkarre
                  Bijdrager

ik ben 31 mei jarig en dan word ik 16 dus dan word de schakelbrommer die ik wil nog duurder met alles bij elkaar.
                    klote zooi

CiaoSTB
                    Bijdrager

welkom in Nederland

keltow
                      Bijdrager

Jullie hebben allemaal GELUK!!!

Ik heb 4 maanden geleden mijn theorie gehaald met 1 fout!
                        Tot de dag van vandaag wacht ik nog steeds op mijn certificaat.
                        IK MOET NOG 178 DAGEN WACHTEN totdat ik hem kan ophalen!!!!

Dit komt doordat ik nergens stond ingeschreven.
                        Nu dat ik wel ergens sta ingeschreven na 1,5 FOKING JAAR. Ga ik BLIJ MET mijn pasFOTO + €50 EURO!! + paspoort naar de gemeente huis.

Zeggen ze: ”Ja, je zegt dat je in die 1.5 jaar in Nederland hebt gewoont, maar… Kun je dat bewijzen?”
                        Ik zeg : ”Tuurlijk kan ik dat niet bewijzen!”
                        Zeggen ze: ”Helaas moet je dan 185 dagen wachten”
                        Ik zeg nu: Stelletje kk flkkrs

ow ja ik ben geen buitenlander ik woon mijn hele leven hier en mijn ouders zijn geen buitenlanders en we zijn hier allemaal geboren en getoge.

Dus ja. Nu kan ik lekker 400 Euro neerleggen.

pffff. Ow ja… Ik blijf gewoon rijden.

43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc

hansieb
                        Moderator

Lijkt me vreemd dat je spontaan uit het nederlandse systeem bent verwijderd.

Als je hier bent geboren en getogen sta je ingeschreven in het geboorteregister.
                          Ook heb je als het goed is een ID kaart / paspoort waarmee je je kunt identificeren.

VespaAvanti
                          Donateur

Volgensmij kan je niet een deelnemen aan het examen zonder legetimatie;)

n!ck*s

@keltow, maar als je het geld voor het aanvragen+examen al betaald heb en je hebt het gehaald, zal je niet nog eens 400 neer moete leggen denk ik.

maar is idd zwaar klote als het wel is. want ik wordt 27feb. 16 jaar. wil op de dag zelf op,

swiddy
                              Bijdrager

Ik heb op het puchforum gelezen dat heet hoogst waarschijnlijk october 2009 komt.
                                Lekker lullig ik word in november 16 XD

update: gisteren op 3fm in het nieuws “de datum voor het praktijk examen is vastgesteld, 1 januari 2010

peterjaap
                                Bijdrager

joowz

ik word op 22 oktober -16jaar ^^ dus dan heb ik tog geluk

scheeld tog net 1 maand

laterzz

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 84)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.