- Dit onderwerp bevat 83 reacties, 53 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 5 maanden geleden door henny.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 oktober 2008 om 18:28 #22680
dat noem ik gewoon verwennerij. je mag iemand best een brommertje geven maar laten we het vooral niet overdrijven. dat zal vooral goed zijn voor de opvoeding, niets doen en alles krijgen.
5 oktober 2008 om 19:00 #22681
ArvidWWat heb je eraan om op een vivacitty snorscooter rijervaring op doet als je daarna op een ontgrenste schakelbrommer gaat rond scheuren.:?
Volgens mij heb je dan nog meer aan je fietsdiploma aangezien je op je fiets zelfs nog harder kan:con
Vind het echt onzin, willen ze iets aan de verkeersdoden doen dan moeten ze die op en afritten voor bromfietsen naar rijbaan / fietspad te leiden eens op fatsoenlijke plekken neerleggen! Elke keer rijbaan op via een smal glibberig plaatje is gewoon lijp, al helemaal als het snelheidsverschil tijdens het invoegen dan op iets van 30km/uur ligt.
5 oktober 2008 om 19:43 #22682dit is toch wel echt het zieligste wat de regering heeft bedacht.
ze hebben veel beloofd maar niks waargemaakt en dan gaan ze geld kloppen van hard werkende 1,80 euro verdiende 16 jarigen
zeer triest
6 oktober 2008 om 07:14 #22683Dat wordt dan flink sparen voor een brommerrijbewijsje;x
6 oktober 2008 om 08:42 #22684Das mooi dat ik me brommer, auto en motorrijbewijs al heb:D
6 oktober 2008 om 09:21 #22685echt weer belachelijk, hoe verzinnen ze het in godsnaam:boos ze denken dat we allemaal even veel geld hebben als hun, en dat we dat zo even tevoorschijn halen! belachelijk, de manier waarop ons kabinet de bevolking vertegenwoordigd. ik heb t er igg al helemaal mee gehad….
dit is weer net zoiets als 50 euro moeten betalen voor zo’n idioot plastic pasje, en als je het verliest mag je ook nog eens het dubbele ervoor betalen omdat je slecht omgaat met eigendom van de staat. als het eigendom van de staat is waarom moeten we er dan voor betalen? beetje raar:?
6 oktober 2008 om 10:24 #22686Weer een van de vele geldplukactie’s van de overheid:con
Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, dan ben ik fulltime bezig, zoveel plukactie’s als dat ze hebben:pest
In het kort van even, Vuile geldplukkende Ratten zijn het!6 oktober 2008 om 10:29 #22687Dat ben ik helemaal met je eens.
Volgens my kan je gewoon beter even 2jaartjes wachten en beginnen met je auto/motor rijbewijs.
Voor de meesten wordt dit wel onbetaalbaar. Er zullen ook mensen zakken natuurlijk. Plus nog de aanschaf van een brommertje/scooter. De bedragen lopen echt enorm hoog op. Nu eerst het kenteken, dat vind ik nog wel te begrijpen. Maar nu dit weer, het gaat wel ver.Gelukkig heb ik mijn rijbewijs al ben van al dat gezeik af, heb alleen nog 4jaar het ”punten” rijbewijs. Gelukkig nog geen 1 boete gehad oid, en nog geen schade gereden 😛
8 oktober 2008 om 17:23 #22688Wat nou als je van je brommer/scooter afhankelijk bent om mee naar school te rijden, en het te ver is om te fietsen? Tjah dan zullen er veel toekomstige studenten zijn met een probleem… Als je geld wil verdienen ga dan criminelen oppakken die zorgen voor meer kosten dan brommer/scooterrijders opbrengen.
8 oktober 2008 om 17:31 #22689
leon ciaovraag ik me af waarom zou je dat ‘rijbewijs’ halen als de boete voor zonder certificaat rijden ‘maar’ 130 euro is :pimp
8 oktober 2008 om 17:35 #22690Jah da vond ik dus ook al 😛 Gewoon rijden met die hap als je aangehouden word is het nog steeds goedkoper 😛
10 oktober 2008 om 18:24 #22691ja maar wat als je je auto/motor rijbewijs wilt halen, dan weten ze al dat je al welles bent gepakt zonder rijbewijs. En als je 3x gepakt wordt, wat dan uiteindelijk vast ook wel gebeurd ben je € 390 kwijt en ook nog je brommer alst goed is.
10 oktober 2008 om 18:35 #22692Inderdaad. Als je aangehouden word kan je lekker langer wachten voor je rijbewijs.
Dus gewoon hetzelfde principe als wanneer je zonder rijbewijs in een auto gepakt word.
Dan kan je de rijschool voorlopig nog even niet bellen voor een afspraak..10 oktober 2008 om 20:16 #22693idd. de mensen die dr over na gedacht hebben 😀
13 oktober 2008 om 20:05 #22694Je moet ook nog maar eens zien dat je het in een keer haalt, anders is het €800 en misschien heb je het dan nog wel niet… Dus qua boetes vind ik het wel meevallen maar als je snel genoeg bent word je niet gepakt 🙂
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.