- Dit onderwerp bevat 85 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 2 maanden geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 december 2005 om 23:23 #190490
Ja ik ken dat wel van mn ouwe fox(gestolen*sniff*), choke aan je linker hendel.
Maar wat ik vroeg is wat voor kabel je er in moet haken.
En neen ik zet de brommer niet binnen, ik woon op mezelf op een hoog en er is geen stalling ofzo.
11 december 2005 om 23:53 #190491Damn,kan ie niet in de hal of zo?
12 december 2005 om 00:50 #190492Welke hal? Er is alleen een trap naar boven:)
Mijn volgende huis moet zeker een benedenhuis zijn of een garage hebben, maar ja, in amsterdam heb je het niet echt voor het uitkiezen, ik ben allang blij dat ik een huis heb.9 januari 2006 om 22:56 #190673al wat verder gekomen met je EVO ??
10 januari 2006 om 00:51 #190674Idd. Ed, wees blíj dat je wat hebt in Masterdam….!
Hier in de Zaanstrak is ’t ook nie best……
W8 maar tot ik groot ben…….;) 😛
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!10 januari 2006 om 16:51 #190675iaccaloco :
Idd. Ed, wees blíj dat je wat hebt in Masterdam….!Hier in de Zaanstrak is ’t ook nie best……
Eh wtf bedoel je???? Je zit toch geen groen te paffen he?!
@Sjeesbeest, de evo ligt in mn kamer, ik weet eigenlijk niet wat ik er nu mee aan moet. Tenminste, ik moet de choke aansluiten maar ik weet niet hoe, ik denk dat ik de cilinder wat strakker aan moet draaien, ik moet de tank nog maar eens helemaal legen en vullen., mn gaskabel vliegt er steeds uit dat is ook zwaar irritant.
Kortom, ik heb wel wat te doen maar ik heb er nu geen zin in, beetje koud ook om buiten te klooien. Ik krijg een nieuw blok met elek. ontst. binnen een dezer dagen en dan ga ik even rustig rijden.
10 januari 2006 om 18:04 #190676voor choke heb je gewoon een gaskabel nodig, en moet je tonnetje wat in choke zit deroverheen schuiven en derin draaien:) (moet je carb wel voor deraf halen).
10 januari 2006 om 18:26 #190677Edjuh :
iaccaloco :
Idd. Ed, wees blíj dat je wat hebt in Masterdam….!Hier in de Zaanstrak is ’t ook nie best……
Eh wtf bedoel je???? Je zit toch geen groen te paffen he?!
Lul ik Turx ofzo dan?!:)
Ik bedoel gewoon dat je hier ook bijna nix vinden kunt….! ¿¿
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!10 januari 2006 om 21:09 #190678iaccaloco :Lul ik Turx ofzo dan?!:)
Ik bedoel gewoon dat je hier ook bijna nix vinden kunt….! ¿¿
Haha ok, maar ik snap het niet echt, ik heb mn evo nota bene bij jou om de hoek gehaald, en die rick had nog een malossi engine en alles te koop, bovendien heb jij al dat spul ook liggen toch dus om nou te zeggen dat er zo weinig is?:S Bovendien HEB ik het blok al dus dat is het probleem niet.
Ties bedankt, ik ga snel even een kabeltje maken en dan kijken hoe ik het ga bedienen.
10 januari 2006 om 23:03 #190679Hij heeft het niet over je brommer of onderdelen, maar over je huisvesting!!!:p :dozingoff
Edjuh :
Welke hal? Er is alleen een trap naar boven:)
Mijn volgende huis moet zeker een benedenhuis zijn of een garage hebben, maar ja, in amsterdam heb je het niet echt voor het uitkiezen, ik ben allang blij dat ik een huis heb.I came, I saw, and I forgot what I was doing...10 januari 2006 om 23:14 #190680Ach natuurlijk:ow
Ja ik ben zeker blij dat ik wat heb, wat een luxeleventje:) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.