- Dit onderwerp bevat 85 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 2 maanden geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 november 2005 om 00:48 #190422
Ok dan monster,het spijt me,ik zal me goed gedragen.
:wink
Rijbewijs vanmiddag ingenomen,bla bla,lang verhaal…
Maar goed…maar d’r schijnt dus een ori vliegwiel voor te zijn,wat het doet weet ik niet maar los zijn ze niet te krijgen aldus vespaman hier van het board.
Pinasco ken ik,heb er nog een voor cp,kun je hebben voor 20 euro als je wil,doe er niks mee.30 november 2005 om 00:53 #190423Deal!
Die wil ik!
Mail me je rek.nr. ff door Coda!Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!30 november 2005 om 00:59 #190424coda :
Ok dan monster,het spijt me,ik zal me goed gedragen.
:wink
Rijbewijs vanmiddag ingenomen,bla bla,lang verhaal…
Maar goed…maar d’r schijnt dus een ori vliegwiel voor te zijn,wat het doet weet ik niet maar los zijn ze niet te krijgen aldus vespaman hier van het board.
Pinasco ken ik,heb er nog een voor cp,kun je hebben voor 20 euro als je wil,doe er niks mee.overkomt mij ook vaak hoor:P Het is wel goed zo:)
30 november 2005 om 01:13 #190425Je hebt pm Iaccaloco!
30 november 2005 om 16:08 #190426Vandaag heb ik een echt testritje gereden, en er zijn nog wat probleempjes:
Hij loopt stationair erg hoog(logisch want schroef zit helemaal ingedraaid), en rijdt uit zichzelf iets van 25(dus met gas los). KAN IEMAND ME AUB ZEGGEN OF DIE SCHROEF AAN DE RECHTERKANT NOU STATIONAIR OF LUCHTSCHROEF IS??, alvast bedank:).
Hij heeft bij het optrekken een dipje, het lijkt alsof ik niet teveel gas mag geven? Dan trekt hij rustig naar de 40-45 schat ik, maar gaat niet harder. Je voelt dat hij veel power heeft, maar het wil er niet uit, best frustrerend:|, maar goed ik ben nog niet klaar. Zou dit nog iets met die statio/luchtschroef te maken kunnen hebben?
Ik moet ook nog met de gaskabel aan de gang, volgens mij gaat de schuif wel helemaal naar boven, als mensen misschien denken dat ik daarom niet harder dan 45 ga:no
Verder deed licht het niet maar dat komt denk ik omdat de stekkers verwisseld zijn, oftwel aarde zit op het licht en licht op het frame.
Nou ik hoop dat hij binnenkort beter gaat, in het begin werd ik bang van dat geluid uit die 19mm:D haha dat wordt echt bruut als je volgas kan rijden.
Alvast bedankt voor de suggesties.
30 november 2005 om 16:33 #190427Zonde dat je je 80cc hebt weggedaan of niet … maarja heb je scooterfreaks ook al doorgelezen hoe je je carb en je luchtschroef enz moet afstellen ?
P.s hoeveel heb je ervoor betaald ?
30 november 2005 om 16:56 #190428Luchtschroef is die gouden schroefje in de hoek bij de 19 mm carb. En die lange met vering erin is gas schroefje om te afstellen
Zal ik er een foto bij plaatsen voor je gaat dat makkelijker?????
30 november 2005 om 20:11 #190429Die lange bedoel ik die is dus helemaal ingedraaid, dan zal hij wel teveel benzine krijgen boven de 45 dat hij niet harder wil? Dat lijkt me wel een goeie verklaring want een van de bougies die ik heb gebruikt was erg zwart/vettig.
Misschien als ik een kleinere poulie neem met dezelfde snaar dat de gasschroef wel weer bereikbaar is.
Hansieb, ja jammer van die 80 maar ik vind het niet erg, dit is zeker een leuker cilindertje als je het mij vraagt, en ook op andere blokkies te gebruiken.
Ik heb 275 betaald voor:
-evo carters met 19mm en vollewangen kruk(alles 500km oud)
-Polini 42mm alu cilinderkit(ook 500km)
-Polini SP, goeie staat.Vind het geen slechte prijs, als je 50 euro voor die uitlaat eraf haalt heb je 225 euro, wat voor een z.g.a.n evo blokkie eigenlijk een koopje is.
Bedankt voor je info monster.
30 november 2005 om 20:30 #190430je hoefd niet persee je blok te verschuiven maar je kan er ook een gaatje in boren in je brug zodat je met een schroeverdraaier er mooi bij kan:P
30 november 2005 om 23:11 #190431Ja ik zat al aan zoiets te denken, ga morgen maar eens de boor tevoorschijn halen.
Maar denk je dat dat de reden is dat hij niet harder dan 45 gaat? Als je de schroef helemaal indraait, krijgt hij dan het meest gas?
30 november 2005 om 23:12 #190432jah dan staat de gasschuif et grootste stuk open voor stationair…geeftie al een kwart gas ofzo…
30 november 2005 om 23:45 #190433Maar denk je ook dat hij dan teveel benzine krijgt als hij 40-45 gaat waardoor hij niet harder wil?
30 november 2005 om 23:59 #190434nee heeft daar niks mee te maken
1 december 2005 om 11:55 #190435Vandaag checken:
-Bougie, misschien dat ik kan zien dat hij te weinig benzine krijgt als hij harder gaat?
-Wat gaatjes van het luchtfilter dichtplakken om te checken of hij niet te veel lucht krijgt.
-Contactpunten.
1 december 2005 om 14:53 #190436Hij kreeg idd teveel lucht/ te weinig benzine.
Ik heb een derde van het luchtfilter afgeplakt(2 van de 6 gaatjes) en hij gaat al ietsje harder. Toen ik 4 gaatjes had afgeplakt ging hij stotteren.Hij trekt nog steeds niet goed op, en als ik volgas weg rij slaat hij bijna af. Ik heb nog niet naar de cp-en gekeken.
Moet ook nog even kijken welke sproeier er in zit en kijken of een grotere zin heeft.
Zal ik nog met de luchtschroef gaan spelen?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.