- Dit onderwerp bevat 111 reacties, 30 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 1 maand geleden door niceVespa.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 februari 2009 om 21:33 #437009
ziet er vet uit
ik heb sinds kort ook een scooter aangeschaft
maar daar laat ik niets meer van op het forum weten
er word daar toch alleen maar onnozel over gedaan en afgekraakt 🙁maar goed ook een vet uitlaatje

wat voor krukas zit erin??1 februari 2009 om 22:03 #437011best een leuk ding, alleen dat achterspatbord zou ik eraf halen en kenteken naast het achterwiel maken 😉
Verder nog een plat sport stuurtje en dan ziet het er al wat beter uit 🙂
weet je wat het is, iedereen kan wel zeggen van bah scooter maarja acepteer maar dat je uit een scooter of een schakel veel meer uit kan halen dan uit een vespa 😉1 februari 2009 om 22:12 #437012ik accepteer het ook dat die dingen veel sneller zijn. ik denk niet dat ik ooit met de vouwsprinter ooit een sprintscooter eruit zal rijden :con maar scooters blijven gewoon lelijk (sorry dat ik het zeg) en mijn onderbouwing hiervoor:
als je ooit een motor gaat kopen, wat koop je dan. een leuk 600cc racertje van Yamaha, Suzuki of Honda, een BMW toermotortje, een leuke supermotard, een Harley cruiser, of een laam motorscootertje?
denk dat 99% van de mensen op dit forum voor iets anders gaan als dat laatste, puur en alleen omdat die dingen niet om aan te zien zijn. hetzelfde geld voor de brommers. het is dat die plasticjes tegenwoordig zo in zijn, anders zou echt niemand erop rijden. hetzelfde als die alaska mutsen ofzo, het ziet er niet uit maar toch dragen veel mensen ze. als je er 1 jaar eerder mee zou komen zou iedereen je uitlachen.
in ieder geval, dit is wel een leuk scootertje. het is immers wel zo dat scooters chill rijden en een buddy hebben, en nog altijd goedkoper dan een schakel.
1 februari 2009 om 22:41 #437013@ jordy ik heb er nog een org kruk in miss binnekort een ander krukje maar heeft nog maar 3400 km op de teller en rijd 50 cc dus en onthoud het is een snorfiets eigenlijk ben ik best wel dom bezig voor mijn eigen veilig heid maar vind het zo wel even leuk en rijd al bijna 5 jaar zonder schade te rijden met scooters en heb er al veel gehad
@ leon ciao het spatbord gaat er pas af als het een tijdje droog is anders ben je zo snel verrot haha
@ timo ja het is eigelijk maar een plastic ding dat blijft jammer maar toch vind ik het wel een mooie scooter en hier in de buurt rijd er denk er iedereen mee als je bij een bar bent staan er denk ik wel 20 van de yamaha jog , toch raar dat deze scooters zo in zijn geworden . ik zelf vond het het echte dames brommers en ze zijn erg klein haha
2 februari 2009 om 07:24 #437014mooie jog rr ,,,, die scooters rijden egt super fijn ,,, heerlijk soepel sturen enzo en best wel licht
2 februari 2009 om 08:37 #437017Z’n plastic is wel knap ja, maar die dingen zijn idd echt klein!
Ik pas er niet meer op, maar dat is niet erg:lol2 februari 2009 om 16:59 #437035net wat leon ciao zegt uit een scooter valt veel meer uit te halen voordelen en na delen:
voordelen:
scooter: buddy, kappen/bescherming, zeer betrouwbaar, motorisch sneller optevoeren:P.
ciao/citta ezv.: stevig, makkelijk weg te zetten, makkelijke techniek, goedkoop.
Nadelen
scooter: veel plastic, Groot, duur, onderdelen duur
ciao citta: geen buddy, kwa techniek sneller kapot.toch wil ik als ik me rijbewijs eindelijk heb een aerox kopen voor de snelheid. en de citta laten keuren als snor voor in de zomer zonder hete helm:P
GTZ NV
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.