Vespa-Ciao.NL
:: evolution citta

Home Forums Perso’s Projecten evolution citta

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 112)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Bijdrager

nou, daar gaat de boel dan, net je voorspatbord enzo gestickerd….

tolleburker
      Topic starter

ja vind het zelf ook jammer omdat alles net is op geknapt is maar er komt vandaag een man van de verzekering bij kijken en dan gaat hij naar een scooter zaak en ik ga dan zelf op donderdag naar turkye (alanya) en als ik dan over 2 weken weer terug ben hoop ik dat hij dan weer af is en netjes.

Rebel

zou er wel ff std blok onder gooien 😛
          met die dikke evo kun je nog eens problemen krijgen dat ie niet meer std is enzo

tolleburker
          Topic starter

er zit nu ook heel toevallig een standard blok onder met org uitlaat ,omdat er veel politie rijd de laatste tijd

iPurno
            Bijdrager

hahaha die kawacitta sticker is geweldig! maar die kop lamp is niet zo mooi:S
              maar wel jammer van die gasten dat ze je kawacitta hebben verneukt:no

sombrero
              Bijdrager

hoe is het eigenlijk gekomen dat die brommer er zo uitziet.
                wat was de grap dan eigenlijk???
                is wel jammer indd.

tolleburker
                Topic starter

nou zal ik de grap even vertellen: hij zou wat gaan schilderen op het bedrijf en pakte en bus verf , toen liep hij lang mijn citta en toen hield hij de bus verf omstekop boven mijn citta. en toen plopte de deksel er in 1 x af want die zat niet echt goed vast. dus zo is het gebeurt

jordy
                  Bijdrager

oei oei oei
                    dat is best lullig
                    vonden jullie het grappig toen het gebeurtde of kon je hem wel schieten??:lol

tolleburker
                    Topic starter

ook al bericht gehad van de verzekering en het word niet vergoed en hij zal alles zelf moeten betalen .is dat even lekker voor hem oeiiii

Michel
                      Bijdrager

Zoooooo :boos ik had z’n ballen afgedraait hoor. Niet normaal, dit kan nooit als geintje zijn bedoelt.Dan speel je niet met verf bij een pas opgeknapte brommer. Ze wisten waarschijnlijk ook hoe blij je ermee was en hoeveel uren erin zitten.

Wel beter dat die lekker ken dokken. En als die weigert stuur je maar een PM :smack 😛

Lowie
                        Bijdrager

damn, aparte humor :con

tolleburker
                          Topic starter

heb nu ook een vest wat bij de citta past ,ik vind het wel grappig
                            hier zijn een paar foto`s

Michel
                            Bijdrager

Zo, haha, dies kick. Waar hebbie die nou weer vandaan gescharrelt? Is een mooi vestje voor mij op me kawa 😀

tolleburker
                              Topic starter

Ik heb hem uit turkye meegenomen vond het wel lache en hij is gelukkig wel de goede kleur en zit ook lekker moet jij niet een jas van kawa halen kun je zo bestellen op hun site.

tolleburker
                                Topic starter

Nieuwe update:
                                  ik heb nu een malossi vario aangeschaft met malossi vertanding moet nu alleen nog een andere v-snaar halen en dan ga ik eens kijken hoe hard ik kan

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 112)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.