Vespa-Ciao.NL
:: evolution citta

Home Forums Perso’s Projecten evolution citta

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 112)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tolleburker
    Topic starter

ja zo kan het ook haha maar heb al een nieuwe van herr flick en dat je nu pas met die simo koppeling begint want heb er net vorige week 1 gekocht voor 55 balen maar mijn probleem doet nog steeds voor en wat me opvalt als de benzine bijna op is en ik moet hem dan op reserve zetten dan wil hij heel eventjes en dan kapt hij er mee omdat je hem op reserve moet zetten zou het aan mijn carb liggen ??

N!CKs

mag ik vragen wat je voor die kist met onderdelen hebt betaald?

tolleburker
        Topic starter

50 euro haha heel erg goedkoop en er zaten veel cillinders en carters in

Michel
          Bijdrager

Nu volg ik hem even niet meer. Je hebt last van een vonk bij de cptjes, zei je.

Hoe goed zijn die vonken zichtbaar? Bij mij moet het echt donker zijn om ze te zien en het is ook maar af en toe.

Wat is het probleem dan precies met die benzine toevoer? denk je dat je te weinig benzine krijgt ofzo? Trekt die goed met slechte top. of trekt die slecht met hogere top.

Al eens een nieuw benzinekraantje geprobeert? Kan ook nooit kwaad!

tolleburker
            Topic starter

nee de cp zijn nu wel goed maar denk toch dat het bij de carb is want als ik mijn wiel van de grond af hou dan pruttelt hij zeg maar hij wil niet echt op toeren komen ik zal van de week bij mijn membraam kijken misschien dat er een stukje van mijn oude carb tussen zit ofzo maar anders zal ik het ook niet weten mijn sproeier is nu 84 ,gasnaald w12 zat er orgineel in ook bij mijn oude, luchtafstel schroef staat goed help word gek :?:?

citta
              Bijdrager

probeer eens een leo krul en zonder luchtvilter en mischien een grotere sproeier dan

tolleburker
                Topic starter

het probleem is denk ik al gevonden het was mijn 1 cillinder tap was dolgedraaid en daar had hij valse lucht
                  rij nu weer even op de speedengine tot het weer beter weer is en dan zal ik er weer mee verder

tolleburker
                  Topic starter

Nou dit maak ik gisteren weer mee kwam er net een grote sneeuwval begint de brommer erg hard te schokken op een bepaald toerental, zakt mijn hele brommer inelkaar.
                    thuis gekomen gekeken wat het was en blijkt mijn brug een krom te zijn
                    gelukkig heb ik nog wel een andere brug liggen

beetje geschuurd

beetje krom

close up

.-{2F4OV}-.

Dat ziet er niet fris uit;)

We horen t wel als het gefixt is:thumb

jordy
                      Bijdrager

als het goed is heeft tim nog een 90cc avionic zuiger;)

tolleburker
                        Topic starter

Update in het beginpost over het spuitwerk de stickers komen nog en wat er nu op zit gaat er allemaal af

Edjuh
                          Bijdrager

Het zou wel mooi geweest zijn als je je kappen had laten meespuiten denk je niet?

tolleburker
                            Topic starter

zat ik eerst ook aan te denken maar in de achterkap ga ik gaten/ vlammen in de kap bewerken zodat je het groene er door heen ziet en komt er ook nog gaas achter is weer eens wat anders als normaal spuiten en ik wel hem ongeveer als een ninja maken

tolleburker
                              Topic starter

nou reed ik gisteren wel lekker zet ik mijn citta neer zie ik dat mijn brug weer helemaal krom is is de 2e al maar hij bleek gescheurd te zijn bij mijn ophang punt en nu ga ik dan wel eindelijk over naar een verstevigde van jmpb,zal hem van de week bestellen

hier een paar fotos

Svennoow
                                Bijdrager

dit probleem heb ik ook al 2x gehad, die Citta bruggen zijn echt niet gemaakt voor dikke setups.
                                  maar waarom koop je geen SI brug, passen je kappen gelijk met vario en je bespaard een hoop geld.
                                  voorderest hele vette Citta man! (Y)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 112)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.