Vespa-Ciao.NL
:: evolution citta

Home Forums Perso’s Projecten evolution citta

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 112)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tolleburker
    Topic starter

Mijn naam is evert hoefnagel ik woon in tollebeek dat zit in flevoland en hierbij laat ik mijn citta zien

er zit nu een evolution blok onder met polin 43 kit racing polini sp snelheid is snel

90cc

heb een nieuwe uitlaat een simonini calibrata voor op de 90

Water koeling polini 60

[CENTER]* update 05-01-2008 *[/CENTER]

ik heb nu een grote kist vol troep overgekocht van de plaatslijke bromfiets maker en die wou van al het troep voor citta kwijt .
      er lagen nog leuke spulletjes tussen zoals 2 x dr evo en een polini 80
      er lag ook nog een org vario in en een malossi spruitstuk voor een malossi blok .

verder lagen er nog een paar goede blokken in

heb ondertussen ook al een polini 42 alu maar doet het bij mij nog niet zo goed zal een ander blok er voor maken

zo staat hij er nu bij

top one

nieuw voor kapje de andere vond ik toch te groot al was die wel erg makkelijk

[CENTER]* update 28-01-2008 *[/CENTER]

de nieuwe bandjes en schokbrekers zit er onder wel even wennen zulke veren had eerst 28 en nu 30 en met die bandjes scheelt het ook weer ..

nu even wat slecht nieuws de avionic 90 is vastgelopen maar de cillinder is nog goed heeft er misschien iemand een zuiger voor deze cillinder in goede staat want nu heb ik niks meer aan de calibrata want is 30 mm aansluiting
      hier wat pics

de eenzame calibrata sniff sniff

[CENTER]* update 04-02-2008 *[/CENTER]

nou ik heb eindelijk een grote stap gezet en heb een polini evo blok gekocht

en een polini sp moet het nog even afstellen maar ben er wel blij mee

het blokje

[CENTER]* update 05-03-2008 *[/CENTER]

mijn kapotte carb en nieuwe

[CENTER]* update 13-05-2008 *[/CENTER]

het spuitwerk is nu klaar nu komt alleen nog een nieuwe bestickering op
      ben er erg trots op mijn kleurtje het is namelijk kawasaki groen ziet er erg mooi uit in het zonnnetje !!
      maarja hier zijn de fotos

hier kreeg ik mijn frame net terug van de spuiter

de brug er onder gezet

voorvork erin

bijna klaar

Kawacitta 2008

[CENTER]* update 3-06-2008 *[/CENTER]

ben even bezig geweest met een koppeling van een vriend van me dit was het ongeveer na 5 minuten werk had hem stationair laten draaien en op fietstand gezet haha lekker makkelijk

bestelling van jmpb binnen met daarin een nieuwe achterbrug en een voorspatbordje die is nu naar een reclame bureau om helemaal van carbon te maken

een ninja uitlaat voor een vriend van me

een foto met mijn brug er al onder

mijn voor spatbord is al weer terug en ik vind het erg mooi gelukt

[CENTER]* update 16-06-2008 *[/CENTER]

nieuwe foto`s van hoe hij er nu bij staat .
      vandaag veel er mee bezig geweest hij begon in 1 x heel veel te pruttelen en uitvallen dus dacht ik cp`s . En heb die maar gelijk vervongen maar daarna had hij er nog last van. ik een andere boegie geprobeert en nog ik ze de hele tijd afstellen en proberen maar het wou niet lukken ik op het laatste moment nog een andere boegie geprobeert en toen was hij goed lag dus aan 2 kapotte boegies haha

met top one

en hier met proma waar ik nog mee bezig ben

[CENTER]* update 17-06-2008 *[/CENTER]

ben vandaag naar de stickeraar geweest en hij is eindelijk bestickert.

en heb ook weer wat dingen besteld soals een kenda semislick bandje
      want mijn oude is nu al weer kaal slijt echt veelste snel vind ik want hij zit er volgens mij niet eens zo lang op maarja en ik heb een nieuw achterkapje en achter beugel

en nu het leukste ik heb een polini speedengine met een kick kleine helft gekocht van kwafo van vc.nl alles is compleet en hoop hem van de week binnen te krijgen en pas te maken op mijn jjmpb brug als dat lukt

maar hier zijn de foto`s

deze sticker moet nog wachten op mijn nieuwe achterkap.

[CENTER]* update 12-09-2008 *[/CENTER]

heb nu een malossi vario aangeschaft met malossi vertanding en kan je 1 ding zeggen dat rijdt zeer goed , er zit nu ook een malossi filter op dat rijd ook al veel beter als de polini

hier nog met de te kleine snaar

sp

lucht filter

Totaal plaatje helaas nog wel met verf schade.

[CENTER]* update 20-10-2008 *[/CENTER]
      ik heb nu mijn sp weer eens opgeknapt en ik vind het resultaat mooi geworden.

heb ook een nieuw blokje gemaakt voor deze winter en max geveilt.

spoel poorten gemaakt

Nu had ik keuze tussen 2 krukassen waarvan 1 ik niet weet wat voor 1 het is ,merkloos .
      en de hap was ook veel groter alleen past er geen naaldlager in is te groot RAAAARRR

raare hap

en ik zag dit ook nog tussen de kruk in zitten waarvoor het dient??

andere kruk

Crullie
      Donateur

Mooie Citta met veel sleutel uren al zo te zien, ben normaal niet zo’n fan van citta’s maar deze vind ik wel OKE. :thumb

TICKLING BARN

tolleburker
        Topic starter

ja heb er al aardig wat uur in zitten maar daarom is het ook een hobbie en ik vind dat leuk

Bo3T
          Bijdrager

hoe hard rijd je nu denk je met die evo blok met 80cc?
            zit er namelijk zelf ook nog over te twijfelen of ik mijn 80 op speedengine of evo wil gaan doen.

vind die wielen egt vet gemaakt dat streepje erop. maar die voorkap vind ik weer wel te lomp en groot.
            verder vette citta ^^

HELLRAISER
            Bijdrager

90cc avionic 60cc polini lc evo blok calib. mooi spul kerol:).

LeMoN
              Bijdrager

je hebt mooie spullen, maar die koplamp vind ik foeilelijk!

Wouz-LwB
                Donateur

Leuk cittatje !
                  Die cali wel ff goed onderhouden he!

Verder , je koplamp vind ik wel iets hebben 😉

Buddy zou hem ook netjes staan.

Ga zo door:thumb

hansieb
                  Moderator

Jezus wat is die cali mishandelt , zit allemaal roest op 🙁

Leuk setupje je mag haast wel een belgenkoppeling erop anders haal je maar 70-75.

.-{2F4OV}-.

Zeer leuke onderdelen allemaal:D

Die calibrata en polini waterkit is egt tof! En natuurlijk de Proma Intruder (Avionic kit) is ook leuk.

Owja.. hier trouwens nog een link naar n site waar je nieuwe avionic pen 10 zuiger kunt bestellen…

Avionic 48mm Pen 10 zuiger € 41,62 @ Mopshop.de

Dat is zo te zien wel nodig:thumb

Jacky
                      Bijdrager

Ziet erg goed uit, de sp staat hem nog het best vindik! Jammer van die 90cc:( Kapje voor bij de koplamp is ook erg vet, nognooit gezien!

Edjuh
                        Bijdrager

Leuke straatvechter:)

Is dat een beetje een politievrije omgeving waar je woont?

Michel
                          Bijdrager

Polini Evo Rulezz 😉 Met simonini koppeling en 65 poulie haal je de 80 a 85 km/h zowiezo!

Ik rijd nu met Polini vario, dus alles Polini en ik moet zeggen… POLINI BEDANKT 😛

tolleburker
                            Topic starter

@ hansieb

die cali is niet mishandelt lijkt maar zo heeft iets van de 100 km max meegereden en zit goed in het vet

@ edjuh rijd niet zo veel politie maar ze controleren wel vaak laatst werd ik aangehouden door een moter moest ik mijn papieren laten zien rijd er een scooter voorbij zegt hij bedankt en gaat daar achter na sukkel

@ 19ac087 het rijd tot nu toe wel lekker alleen blijft hij vonken bij de cp krijg hem maar niet ongevonkt alles zit er nieuw in heb er nu voor de gein poelie 105 in haha

Loek
                              Bijdrager

Super mooi spul heb je daar…
                                Als die 41 polini LC ooit weg gaat 😀

Michel
                                Bijdrager

haha, poulie 105. Dan ken je niet normaal weg zeker 😛

Dat gevonk bij de cptjes heb ik ook wel maar dan moet je echt heel goed kijken en dan moet het donker zijn!
                                  Ik weet niet of het bij jouw echt heel goed zichtbaar is maar ik maak me over dat van mij niet al te veel zorgen.
                                  Als die stationair draait loopt hij toch niet echt geweldig door de voorontsteking! Ik vind dat die cptjes zich heel goed houden als je weet hoeveel toeren dat ding van mij draait!
                                  De beste verhouding is een Simo huis met 65 poulie.
                                  Ik heb nog een Simo huis liggen die te koop is voor €35,- excl.
                                  Deze heeft 25km gereden omdat ik dezelfde maand mijn vario heb aangeschaft!

Groeten Michel

P.s. een maat van mij heeft ook een kapotte teur. Ook die rand afscheurd. Bij hem was heel die rand weg. daar hebben we zelf een flens voor gebeunt die in het carter valt. Hij is nu alleen 18.5 i.p.v. 19mm. Maar het werkt in ieder geval perfect. Dat heeft hem weer ruim €100,- bespaard. Ik zal vanavond eens wat foto’s maken als ik daar de kans voor krijg. Denk dat je dat ook wel interesant vind om te zien hoe we dat gemaakt hebben. Misschien kan je de jouwe ook nog maken 😉

Hier de foto’s van de gebeunde teur!!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 112)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.